Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خدمت خانم دکتر من چندروز پیش سونودادم گفت 4هفته وچندروزه ک باردارم الان 3روزه خونریزی مث پریودی دارم چکارکنم آسیبی ب جنین نزنه ممنون
- بالا بودن فاکتور TSH در هفته ۵ بارداری
سلام.خسته نباشید.من قبل از بارداری چکاپ کامل دادم همه ی فاکتورای تیروئیدم خوب بود.سابقه کم کاری یا پرکاری هم نداشتم.اما الان هفته ۵ بارداری هستم.آزمایش خون دادم.فاکتور TSH بالا بود.بین ۰.۴ و ۴ نرمال هست برای من ۴.۵۸ بود و فاکتور T3 باید بین ۷۰ تا ۱۷۲ باشه واسه من ۶۲.۶ بود.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم.چون نگرانم.دکتر خودمم تا ۵ روز دیگه نیست.ممنون میشم راهنماییم کنین.
- اقدام به باردااااری
سلام خانم دکتر من روز۱۴پریودیم ۲تا آمپول hcgزدم که ۳ساعت قبل از آمپول نزدیکی کردم و۳۰ساعت بعداز امپول نزدیکی داشتم بعداز اون دیگه اصلا نزدیکی نداشتم امکان داره من بارداربشم آیا اقدامم کم نبوده؟؟ ممنون میشم لطف کنید زود جوابمو بدید خیلی اضطراب دارم
- س
سلام خانم دکترمن توهفته ۱۲ طول سرویکسم ۳۰ بوده نرماله یانه سونوشکمی بود
- سزارین
آیا این صحیح است که سزارین های اختیاری ممنوع شده ؟ یا فقط در بیمارستان های دولتی ممنوع است ؟ یا کلا صحت ندارد ؟با تشکر
- اقدام برای بارداری
با سلام و وقت بخیر. من خانمی ۳۶ ساله هستم که از آخر فروردین ۱۴۰۱ تا ۱۴ تیر کپسول آکنوتان مصرف کردم (هفته ای دو عدد) سوالم اینه تا چند ماه بعد از مصرف این دارو میتونم اقدام کنم برای بارداری؟
- قرص اورژانسی
سلام دیروز رابطه محافظت نشده داشتم و قرص اورژانسی تنسی۱/۵ خوردم امروز بعد از ۲۴ساعت قرص یدوفولیک خوردم آیا تاثیر داره با قرص اورژانسی تداخلی چیزی داره
- اقدام به بارداری
من٢٨سالم و شش ماه ازدواج کردم و پنج ماه اقدام کردم موفق نشدم از زمانی که ازدواج کردم پریود نامنظم شده دوماه با استفاده از قرص فاستون ده منظم شدم و سیکلم ٢٨روزه شده زمان تخمک گذاری چه زمانی؟ ازمایشات قبل از بارداری انجام دادم همه خوب بوده شوهرم انجام داده خوب بوده
- بارداری
سلام بنده 39سالمه اخرین زایمانم 9سال پیش جلوگیری نمیکنم اماتاحالاباردارنشدم پریودم منظمه
- بارداری
از وقت پریودیم دو روز گذشته
- توده کیست اکوفری
سلام خسته نباشید خانمم ۲۱ سالش در تخمدان راستش توده کیست اکوفری تک خانه ای ب ابعاد ۲۹*۳۵ داره که حدس برکیست پاراورین یا کیست مزانتریک ایا برای بارداری مشکل ایجاد میکنه؟
- زایمان
با سلام من ی پسر هستم .ی دختر مد نظر دارم برا ازدواج .ولی ی سوالی ذهنم را درگیر میشم .اینها ۴ خواهر هستن و مادرش هیچ پسری نداشته .اگه من باهاش ازدواج کنم .چند درصد احتمال داره ایشون هم دختر زا باشه فقط ؟
- لوپ روده ای دیلاته به دیامتر 7میلیمتر در جنین چگونه است
آیا این لوپ روده ای دیلاته برای جنین خطری به بار می آورد؟
- بارداری
سلام دکتر. ۲۷ هفته و نیمم ۲۰ هفته با سرویکس ۲۲ سرکلاژ شدم. استراحت مطلق کردم بعد از عمل یعنی فقط برای دستشویی پا میشم. امروز سونو دادم طول سرویکسم شده بود ۲۶ . میتونم استراحتمو کمتر کنم ؟ شیاف و آمپول پروژسترون هفتگی میزنم. ۲۷ و نیم هفته ام.
- خوردن کپسول اووبوست
سلام من ۳۲ سالمه درصد دخیره تخمدان ۰.۰۷ آیا اووبوست تاثیر داره؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من تاریخ پریودم عقب افتاده دهم بهمن پریود شدم و الان هفدهم اسفند هستش پریود نشدم روزه هم میگیرم بنظر شما من باردارم نروی که سینه هام پرشده
- بارداری
سلام. خانم دکتر من قبلا دوتا سقط داشتم. تحت نظر دکتر اقدام به بارداری کردم. دکتر به من گفتن که ۴روز از موعد پریودم بگذره آزمایش بدم و اگه مثبت بود برم پیشش که دارو بهم بده نذاره سقط بشه. الان ۲ روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم. چهار روز بعد پریودی میشه ۳ شنبه که متاسفانه سه شنبه تعطیله. دکتر منم یک شنبه و سه شنبه هستن. الان من باید تا یک شنبه منتظر بمونم. سؤالم اینه که آیا ۴روز دیرتر مشکلی ایجاد میکنه؟؟ ممکنه بازم سقط بشه؟؟ در ضمن یه هفته مونده به موعد پریودم واکسن سینوفارم دوز اول و زدم، الان خیلی نگرانم اگه باردار باشم مشکلی ایجاد میکنه؟؟ ممنون از پاسخگوییتون.
- خارش کلیتوریس
سلام من25هفتمه ک باردارم یه هفتست خارش کلیتوریس دارم چیکارکنم
- امکان بارداری بعد از مصرف قرص اورژانسی چقدر هست؟
با سلام.من از روز 15 آبان برای التهاب و عفونت قارچی واژن تحت درمان با قرص های آزیترومایسین، میترونیدازول و پماد کلوتریمازول هستم. روز 18 آبان (روز 14ام چرخه قاعدگی) با همسرم رابطه محافظت نشده داشتم(البته منی داخل واژن تخلیه نشد اما بعد از انزال بدون شستشو مجدد رابطه داشتیم) 8 ساعت بعد از رابطه 2 عدد قرص لونژیل 0.75 خوردم و روز 21 آبان کمی خونریزی داشتم و بعد از آن هیچ خونریزی مجددی نداشتم. میخواستم ببینم دلیل این خونریزی کم چی هست و آیا امکان داره باردار شده باشم؟ برای اطمینان از عدم بارداری چه زمانی میتونم آزمایش خون بتا بدهم؟
- بارداری😮
سلام خانمی ۳۱ ساله هستم که دوسه ساله کیست درمویید تخمدان به اندازه ۳۴ میلی دارم بدون علائم. تازه باردار شدم آیا بارداری من با وجود این کیست مشکل ساز هست؟ اندازه کیست درمویید در بارداری ایا تغییری میکند؟ ممنون از شما . اجرتان با خدا


