سلام،نگران نباشید.منتظر جواب بمانید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی پستان
سلام خانم دکتر .سوالی داشتم ممنون میشم لطف کنید پاسخ بدید. چند وقتی هست دچار درد پستان بودم سو نو انجام دادن .لطفا با توجه به سو نو لطف بفرمائید که نیاره دوباره تکرار کنم .ممنون breast composition :heterogeneous fat-fibroglandular.no cystic or solid mass is seen.skin and areas are normal.no sign of duct Eurasia is seen.no abnormal ancillary lymphadenopathy is seen.bid ads assessment:l negative finding. از فیبروگلاندولار ترسیدم .نیازه تکرار کنم یا پیگیری کنم .ممنون
- بارداری
سلام ببخشید من تو دوران نامزدی ام وباکره هستم ما حتی رابطه مقعدی هم نداشتیم واولین ماهی که بعد از پریود ماه قبلم چند بار رابطه مالشی داشتیم ولی منی نامزدم روم نریخته و فقط پیشاب روی واژنم ریخته.هیچ قرصی ام مصرف نکردم. پریودم هم 5بهمن بود و هنوز چند روز مونده تا پریود بعدیم سوالم اینکه آیا احتمال بارداری در من وجود داره ؟ازتون خواهش میکنم جواب بدین خیلی استرس دارم .
- ازمایش فشار خون در بارداری
سلام ایا ازمایش فشار خون در بارداری ناشتا است اگر هس چند ساعت؟
- خونریزی قاعدگی
سلام وقتتون بخیر بنده۲۱سالمه و بخاطر کیست که دارم دکتر زنان برام قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردن که از روز دوم قاعدگی مصرف کنم ولی الان۱۴روزه که قاعده شدم و هنوز خونریزیم قطع نشده چکارکنم لطفا راهنماییم کنید
- بکارت
سلام،شما تک نفره ویزیت میکنین؟ژل یا بیحسی بهم معرفی میکنین که بکارتم پاره بشه
- pcom چیست
- سلام من دو روز قبل prp رحم قرص امگا٣ مصرف کردم و یه روز بعد عمل هم امگا٣ و E مصرف کردم .آیا روی کیفیت prpتاثیر منفی گذاشته؟
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام خانم دکتر من سوال پرسیدم ولی شما در جواب فقط . گذاشتین در صورتی که سوالم تکراری نبود لطفا سوالمو پاسخ بدین ممنون میشم سوالم این بود:سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- بارداری ناخواسته
بیست ساله هستم و یک کودک سیزده ماهه دارم و متوجه شده ام ک یک ماه است باردارم و من خیییلی نگران جنینم هستم چون زایمان قبلی من سزارین بوده آیا باید استراحت مطلق باشم و ممکن است اتفاقی برای جنینم پیش بیاید؟؟؟
- بارداری در روز دهم سیکل
سلام وقت بخیر در روز نهم سیکل نزدیکی داشتم البته بصورت طبیعی جلوگیری کردم و یک ماه از قطع ال دی هم میگذره. روز دوازدهم سیکل ترشح تخمک گذاری داشتم.ایا امکان بارداری وجود داره؟و اینکه چند روز بعد از دیدن ترشح تخمک گذاری تخمک آزاد میشه ممنونم از وقتی که میگذارید.
- بارداری
سلام من هفته ۱۱ بارداری هستم کدوم ویتامین د۳ ۱۰۰۰ را بخورم ژلاتینی یا قرص . یا فرقی نمیکنه؟
- انتقال جنین انجام دادم روز یازدهم هست هیچ علایمی ندارم یعنی چی
انتقال جنین انجام دادم روز یازدهم هست هیچ علایمی ندارم یعنی هیچی
- بارداری
سلام من چهار سال ازدواج کردم و الان 23 سالمه و هنوز قصد بچه دار شدن ندارم از افرادی شنیدم چون رابطه داشتم و طولانی مدت و ممکن چند سال بعد بچه دار نشم یا با مشکل روبه رو بشم ایا درسته این موضوع
- بارداری ولکه بینی
سلام خانم دکترمن هفته ی هشتم بارداری هستم وازهفته ی هفتم لکه بینی قهوه ای بصورت بافت دارم،یعنی لخته نیست ،دکتربهم شیاف پرژستون دادن روزی یکبارولی بعدازده روزبازم روزی یکباراین بافت قهوهای رنگ میاد،هفته یهفتم سونودادم جنین خوب بودقلبم داشت،بنظرش شماعلت چیه وتاکی بایدشیاف مصرف کنم وباوجودمصرف شیاف چراهنوزلک دارم ،ممنون ازشما
- سقط بارداری خطرناک
5فرزندq دارم آخرین بچه ام سه سال ونیمشه. به زحمت تولدش کردم مشکل هموروئید هم داشتم از ماه چهارم نمیتونستم حتی بشینم. جلوگیری طبیعی داشتم، اما ناخواسته الان25 روزه باردارم. با توجه به شرایط جسمی وسنی معیشتی، که شوهرم یه کارمنده میخواستم سقطش کنم لطفا خانم دکتر ساده ترین وسیعترین وکمم هزینه ترین روش در خانه را راهنمایی بفرمایید. تشکر، در پناه خدا مهربان
- رحم سپتوم دار
با سلام. رحم خواهر من سپتوم دار است. و الان ماه ششم باردای اوست. می خواستم بدانم اگر هر زمان که رحم فضای کافی برای بچه نداشته باشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ایا منجر به زایمان زودهنگام می شود؟ متشکرم
- طولانی شدن سیکل
سلام وقتتون بخیر . من سیکلای تقریبا ۳۵ روزه داشتم . اما سه تا سیکل گذشته ۴۳، ۴۰ و ۴۸ روزه(هنوز پریود نشدم و ممکنه بیشتر هم بشه ) بودن . چه دلیلی میتونه داشته باشه که سیکلام طولانی شدن و توی سیکل آخر هم هنوز پریود نشدم . ۴ ماه پیش یه رابطه ی محافظت شده داشتم و ۶ ماه پیش هم یک بار قرص اورژانسی مصرف کردم (البته دومین سیکل بعد از قرصم ۳۵ روزه بود . همون سیکلی که قبل رابطم بود ) ممکنه از بارداری باشه ؟ خونریزیم هم مثل همیشه نرمال بوده از نظر شدت و زمان. اگر بارداری نیست چه مشکلی ممکنه باشه ؟ جوش صورت و پر مویی هم نداشتم ممنون از وقتی که میذارین
- مایع آزاد در لگن
سلام وقتتون بخیر در سونوگرافی مایع آزاد با حجم ۳۶سی سی در لگن دیده می شود
- بارداری
سلام من دچار بیماری پسوریازیس هستم از قطره سیلیس الین بیوتی مصرف میکنم اقدام به بارداری کردم می خواستم بدونم می توانم در بارداری مصرف کنم ممنون
- قبل بارداری
سلام خانم دکتر من نه نازاهستم ونه سقطی داشتم دودختردارم برای پسردار شدن میخوام اقدام کنم میشه یانه


