Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ادامه سوال قبل
در ضمن علائم های عادت ماهانه هم دارم
- سقط
سلام.همسر من دو سه ماه علائم بارداری داشت ولی از انجام تست اجتناب میکرد. دیشب به منزل نیومد تا صبح با دلدرد شدید اومدن منزل و گفتند بعد از ۳ ماه پریود شدند . سوالم اینه که راه تشخیص سفط احتمالی چیه؟
- سلام خسته نباشید من مجردم بعد مشکل جابجایایی مایع ازاد در لگن داارم و از اون موقع خیلی شکل جلو تغیر کردع متونه بخاطر اون باشع
- قطع پریودی
سلام من امروز صبح پریود شدم باید تا فردا صبح قطع شه حتما یا اینکح فقط فردا قطع بشه از بس فردا ادامه پیدا کنه میشه
- IVF
سلام خانم دکترببخشیدمزاحم وقتتون میشم شرمنده معذرت میخوام. خانم دکتر احتمال اینکه مادری از تخمک اهدایی استفاده کرده وivfمادر نیز موفقیت آمیز بوده واینکه جنین مبتلابه سندروم داون بشه چقدر است؟لازم به توضیح اینکه واهدا کننده 27ساله بوده وسن مادر که الان جنین 3ماهه هست 43ساله هست.
- بارداری
یک ماهه عروسی کردم قاعدگیم گزشته لک لک دارم پریود نشدم ازمایش بارداری هم دادم مشکوک بود
- یدوفولیک
سلام مصرف ید وفولیک ۴ ماه پیش ازبارداری و ۳ماه اول بارداری ضرری برای جنین نمیرسونه منظورم اینکه چون زیاد استفاده کردم اول بارداری ضرری نداره من چون تقریبا ۴ماه پیش ازبارداری تا الان ید وفولیک مصرف میکردم
- طول سرویکس در سونو واژینال
سلام طول سرویکس ینده در هفته ۲۱ با سونو واژینال ۳۳ است ..خوبه یا ن
- بارداری
سلام خسته نباشید میخوام باردارشم سونو انجام دادم امروز نوشتن پولیپ ۹ میلی داره خطرناکه چیکار باید رکنم ۳۷ سالمه
- ناهنجاری جنینی
سلام وقت بخیر آیا در سونوگرافی آنومالی مشخص میشود جنین مشکل کلیوی دارد ؟
- رحم با ابعاد۳۲×۶۲طبیعی؟
- هفتروزپریودنشدم
سلام خسته نباشید من ۴۰سالمه یه هفتس از پریودم میگزره چکار کنم
- باز شدن بخیه سزارین
با سلام خدمت خانم دکتر من یک ماه هست که زایمان سزارین کردم و از و سط بخیه هام اندازه ی یه نقطه یا کمی بزرکتر خون اومده جای نگرانی هست کو یعنی عفونت کرده ؟
- پلیپ
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی ام دوباره پریود شدم بعد رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی توی برگه سونو نوشته : تخمدان ها با نمای pco رویت گردید کانون اکوژن به سایزmm8× 3در اندومتر مطرح کننده پلیپ رویت گردید میخواستم بدونم اینا یعنی چی باید چه کار کنم
- آیا باردار میشوم یا خیر؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یاخیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- کیست اندومترویوز
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من بخاطر ضخامت رحم و کیست شکلاتی به صلاحدید دکترم قرص وروژست میخورم الان یکماه و چند روزه الان دو هفته ست خونریزی دارم باید چکار کنم خوردن قرص رو ادامه بدم یا قرص باید عوض بشه؟ممنونم
- سلام من ۴۷ سالم دو عدد فیبروم و کیست ۲۷ میلی ساده دارم دکترا گفتن باید رحمت برداری ایا درمان نداره در ضمن موقع پریود خیلی شدید درد دارم
- چه شکلی باید پرده بکارت انحام داد
من میخوام پرده بکارت رو انجام بدم
- پریدی شدید
سلام خانوم دکتر مادرم 54سالشه پریدشده خیلی شدیده چی بخوره یه باربهش دکترزنان گفته فیبروم داره ولی کم خونی داره نباید عمل کنه حالا مادرم چکارکنه ؟؟
- بارداری
سلام پزشک زنان بعداز سقط جنینم گفت که بعداز ۴۲ روز که گذشت قرص ال دی بخورم، چرا؟فواید و مضرات قرص ال دی برای چی هستش؟چون من میخام باز باردار بشم، نکنه قرص بخورم و دیگه باردارنشم ممنونم میشم پاسخ بدید


