Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش واژن
سلام خانم دکتر،من مریض شمام،ولی چون تو این هفته نوبتم نیست مجبور شدم اینجا بپرسم سوالمو هفته ی ۲۰ بارداریم چند روزه داخل واژنم میسوزه مخصوصا وقتی دراز میکشم بدتر میشه حس میکنم داره آتیش میگیره داخل واژنم،بعد همش حس میکنم باید برم دستشویی،نگرانم خیلی چیکار کنم
- بیماری مادرزادی
سلام میخواستم بپرسم اگه بچه اول ناهنجاری قلبی مادرزادی داشته باشه که با آنژیو مشکلش رفع شده ممکنه بچه دوم هم این مشکل رو داشته باشه ؟برای جلوگیری از آن چه کار باید کرد آیا لازم آزمایش ژنتیک بدیم
- اقدام به بارداری
با سلام ، خانم دکتر عزیز من اقدام به بارداری داشتم و با توجه به تست تخمک گذاری در روزهای تخمک گذاری هم نزدیکی انجام شده ، شش روز قبل از تاریخ پریود لک بینی شروع شده و خونش کم هست گاهی میاد و گاهی چیزی نیست ، رنگ خونش هم قرمز روشن هست ، کمرم هم درد میکنه الان یک روزه ک اینجوری شده آیا نشانه پریود هست؟ معنیش این هست ک باردار نیستم؟ لطفا کمک کنید اگر خطرناکه من برسم خدمتتون ضمنا من از مراجعین شما هستم خانم دکتر آزمایش های قبل بارداری رو برام نوشته بودید انجام دادم و مشکلی نبود فرمودید آزاد بذارم برای بارداری
- قرص دوفاستون
سلام عادت ماهانم نامنظم بود رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون داد سه ماه مصرف میکنم به نظر شما تا کی باید استفاده کنم
- تعیین جنسیت به روش ای یو ای
سلام آیا سرکلاژ شکمی بهتر یا روش های دیگه به من گفتن باید سرکلاژ شکمی بشم
- بارداری سوال مهم
سلام من در ماه چهارم بارداری هستم رابطه پهلو دارم ولی الت به داخل واژن اصلا نکردم همنجوری همسرم لایی میزنه و اب میاد ایا اینم به شکم فشار میاره مشکلی هس
- قرص سیبل
سلام من کیست تخمدان کوچیکی دارم و22 سالم هست. دکتر قرص سیبل رو تجویز کردن. بهنگام مصرف این قرص، داشتن رابطه جنسی محافظت شده ممنوع هست؟ مشکل یا تداخلی ایجاد میکنه یا این طور نیست؟
- بارداری
سلام . من ۴ روز پیش نزدیکی داشتم ولی
شک داشتیم که نکنه یه موقعه ریخته شده باشه زمانی که میخواست ارضاع بشه تو بدنم نبود ولی بازم شک داشتیم
قرص اورژانسی خوردم حالا بازم احتمال بارداری هست؟ اگه هست چه قرصی بخورم؟ - مراقبت بعد سزارین
سلام خانم دکتر عزیز من سه ماه سزارین کردم قرار بود بعد دو ماه بیام مطب که به خاطر کرونا نیومدم میخواستم بدونم ضرورت داره بیام ؟ میخواستم بدونم قرص acti woman و قرص آهن رو تا کی بخورم ؟وآیا داروی دیگه لازمه؟ و هنوز درد و سوزش خفیف در جای عمل دارم و هنوز جای عملم بی حس آیا طبیعیه؟ ممنون از شما
- اولین پریود بعد از زایمان زودرس
سلام خانم دکترببخشید من 32 روز بعد از زایمان زودرس پریود شدمولی خیلی پریودم کمه ،به صورت لکه هست دلیلش چیهو اینکه مشکلی نداره؟
- بارداری
سلام خسته نباشید...
3،4 روز بود که پریودم تموم شده بود که رابطه محافظت نشده داشتم و منی کامل داخل خالی شد...15 ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان 12 روز از خوردن قرص اورژانسی میگذره پریود نشدم طبیعی هست؟؟ - لکه بینی
10روزازآخرین عادتم میگذردالان 4روزه لکه بینی ام قهوه ای بدبواست دارم چکارکنم سونوگرافی بایدبدهم
- سقط بدون خونریزی
سلام من قرص با امپول برای سقط انجام دادم اما الان لکه بینی دارم سونو هم انجام دادم گفتن حاملگی دفرمه هست من باید چیکار کنم
- استراحت مطلق بارداری
سلام.و خسته نباشید بسیار بسیار از لطف شما ممنونم خانم دکتر عزیز و مهربون من دربارداری قبلیم استراحت مطلق بودم البته از ابتدای ماه پنجم و حدودا سه هفته بعد سرکلاژشدم چون انجامش به تشخیص شما اجباری بود و دلیلش هم کوتاه شدن طول سرویکم بود.میخواستم بدونم ایا راهی هست که دربارداری دومم این اتفاق پیش نیاد با توجه به اینکه الان یک پسر حدودا دوساله دارم؟و تصمیم به بارداری مجدد دارم... بازهم تشکر میکنم
- خطر برای جنین
سلام.اگه طبق سونوگرافی بارداری کسی تموم شده باشد.. ولی یک هفته زایمان به تأخیر بیفتد آیا برای جنین خطرناک است؟
- سقط
سلام. من ۱۹ ماه پیش دی ماه سقط داشتم ، خونریزی شدید همراه با چند بار دفع ، ولی متاسفانه این ماه پریود نشدم، خیلی استرس دارم امکان داره با ۳ هفته خونریزی و دفع بازم حامله باسم
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقتتون بخير من هميشه پريودام ٢٨ روزه بود و منظم دو ماه پيش شد ٢٦ روزه كه براي بارداري اقدام مردم دكتر قرص كلومفين داد ٥ تا خوردم فوليكول هام سه تا شد ولي اين ماه الان روز ٢٩ هستم ولي هنوز پريود نشدم علتش ميتونه خوردن قرص باشه؟ چقدر بايد صبر كنم؟
- ذرات اکوژن معلق فراوانی در مایع آمینوتیک دیده میشود
سلام من 19هفته باردارم 15هفته خونریزی شدید لخته کردم رفتم سونو گفتن بچه سالمه یه بارم 18هفته خونریزی کردم فقط یه تکه لخته به اندازه توت فرنگی بود و 19هفته رفتم سونو گفتن در مایع آمینوتیک ذرات اکوژن فراوان هست باعث خونریزی میشه میخواستم بدونم این ذرات چیه و آیا برای جنین خطر ناک است یعنی بچه سالم نیست
- بقایای سقط
سلام وقت بخیر من هفته ی 6بارداری کورتاژ کردم بعد کورتاژ خونریزی نداشتم و فقط یه بار در روز لک. بعد 3روز رفتم سونو گف 4سانت بقایا مونده و باید دوباره کورتاژ بشم. همین 3روز قبل کورتاژ شدم و دیگ نمیخام کورتاژ بشم تورو خدا راهنماییم کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید44 دقیقه پیش من از پماد دالاواگ سی استفاده کردم بعد دو روز قبل پریودم خونریزی کردم و دو روز بود که پماد رو استفاده کردم و الان خیلی دلم هوس چیزای ترش و شیرین میکنه و خیلی ضعف دارم هر چقدر میخورم سیر نمیشم و خسته ام تکرر ادرار دارم آیا ممکنه باردار باشم هنوزم که چهار روز شده خونریزی دارم آیا واسه لانه گزینی میشه؟؟؟ آیا احتمال حاملگی هست بعد یهو گرمم میشه


