Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام من یه هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم بدون دخول و بدون استفاده از هر نوع قرص و وسیله پیشگیری و روز آخر پریودی هم بودم بعد اون سردرد خفیف و کمر درد دارم رنگم به کل پریده میترسم باردار باشم و این هم بگم هیچ مایع و اسپرمی داخل و اطراف واژن ریخته نشد و بلافاصله بعد از رابطه خودم رو شستم لطفا کمکم کنید میترسم حامله باشم
- بی بی چک
سلام ببخشید مزاحمتون شدم من بعد تخمک گذاریم تا چندروز زیر شکمم دردمیکرد بعضی وقتا فقط سمت چپ بود من فکر میکردم واسه تخمک گذاریه ولی دیروز شبیه درد پریودی بود دیروز بی بی چک خریدم غروب زدم منفی بود امروز صبحم زدم منفی به پریودی من ۵روز دیگه میونده آیا امکان بارداری هنوز هست؟پریودیم ۲۳مرداد بود ۵روزه تموم میشه ۸شهریور حساب کردم روز تخمک گذاریمه ۲یا۳روز درمیون رابطه داشتم ولی منفی شد بی بی چک
- سلام وقت بخیر من خانم ۲۹ هستم در سرویکس کانون اکوژن ۱۰ میلیمتر دارم خطر ناک یا نه باید چه کار بکنم
- کیست تخمدان
سلام ببخشید من خانمی 37هستم تنبلی تخمدان شدید دارم تا الان باردار نشدم ایا امکان داره باردارشم
- پولیپ قسمت فوقانی رحم
سلام ، پولیپ داشتم در قسمت فوقانی رحم بعد رفتم هیستروسکوپی اما احساس میکنم هنوز جاش مونده و احساس میکنم در دهانه رحمم هست برنداشتن
- سلام من حالا سرماخوردم میتونم واکسن کرونا بزنه یا نه صبر کنم که خوب بشم باید چند روز دیگه بزنم
- سلام زیر شکمم سفت شده و بزرگ شده و نبض میزنه باز قطع مشه
زیر شکمم سفت شده و یکخورده بزرگ شده و گاهی نبض میزنه و دیگه آروم میشه
- دردونامنظم بودن پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من ازبرج یک وقتی سقط پوچی داشتم عادتام بهم خوردن دهروززمان میبرن تاپاک بشم،دردسینه هامو دردپاسوزش کف پاهام موقعی عادت میشم خیلی اذیتم میکنه قبلانااینطوری نبودم لطف بفرمایدمشکل منودرمان کنید
- سلام جواب آزمایشم میخواستم ببینم چه مشکلی داره
Endometrial curettage:Compatible with weakly proliferative endometrium
- بارداری
خسته نباشید خانم دکتر من ۲۰روز پیش نزدیکی داشتم قبلش هم قرص خورده بودم ولی الان ۳روز هست که از پریود نشدنم میگذره خواستم ببینم اگه باردار باشم چه داروطی بخورم که جنین سقد بشه
- پریود
سلام من خانمی ۲۰ سال هستم که در هنگام پریود شدن روز اول دردشدید مقعدی دارم که نمی تنونم بشینم و الان هم پنچ ماه هست که قصد باردای دارم ولی بارداری صورت نگرقته
- درد
سلام خانم دکتر من۲۱سالمه پای راستم خیلی درد میکنه دردش جوریه که از سمت راست کمرم شروع میشه تا انگشتام بعد وقتی کشش میدم دردش یکم بهترمیشه میخواستم ازتون بپرسم شمامیدونین مشکلم چیه؟
- لکه بینی
کاربر مخفی پرسید 4 هفته پیش سلام وقتتون بخیر من چند ماه بود که بعد از پریود دچار لکه بینی میشدم دکتر رفتم سونو انجام دادم مشکلی نبود دکتر قرص سیبل دادن برای دو ماه و لکه بینی قطع شد الان که مصرف نکردم باز دوباره لکه بینی بعد از پریود دارم تقریبا نزدیکای تخمک گذاری اتفاق میوفته آزمایشات هورمونی انجام دادم پرولاکتینم بالا بود آیا ارتباطی بهم دارند؟ و چکار باید بکنم ؟
- بند ناف
سلام خانم دکتر عزیزم.من بیمار شما هستم و ۱۰ دی سزارین دارم برای فریز خون بند ناف اقدام کردم یکی از شرایطش نداشتن عفونت بود ولی من یک ماه پیش عفونت داشتم شما سه روز پماد واژینال دادین الان هم ترشحم خیلی زیاده ولی پنیری و خارشی نیست مثل سفیده تخم مرغه ولی رنگش مایل به زرده.ایا برای ذخیره خون بند ناف مشکل ایجاد میکنه باید چیکار کنم.مرسی
- علت بستن لوله های رحم برای ivf ?
سلام. بعلت ضعف تخمدان و فیبروم رحم قرار هست که با ivf باردار بشم. قبلش باید لاپاروسکوپی بکنم. دکترم مبگه ممکنه حین لاپاراسکوپی مجبور به بستن لوله ها بشن که ترشحات لوله ها روی جنین اثر منفی نزاره. من تمایلی ندارم و این توضیح برام مبهمه. کمکم کتید لطفا
- فالوآپ ومایع داخل کاویته رحم
با سلام،من دو سه روز پیش سونو واژن دادم.نوشته بود ضخامت آندومتر نسبتا یکنواخت بوده وحدود۴ mm ومقدارکمی مایع داخل کاویته رحم مشاهده شده وفالو آپ توصیه شده،درضمن هیچ موردی مربوط به خونریزی ندارم ویک بار فقط درد خفیفی زیر شکمم احساس کردم،آیا خطر دارد
- غدد
سلام بارتولنم گاهی خارش داره و وقتی یه حالاتی میشینم یا میخوابم احساس میکنم یه چیز سرد ازش میاد اما ترشح یا چیزی خارج نمیشه. موقه ی نشستن اذیتم میکنه. کیست و ابسه ندارم. معاینه شدم گفتن مشکلی نداری. مترونیدازول و اموکسیلین خوردم بی فایده بود. شما چه دارویی پیشنهاد میکنید؟ برای درمان قطعی عفونت بالای واژن چه چیزی باید مصرف کنم؟ امپول برای درمان قطعی هست یا خیر
- سلام خانم دکتر عزیز،من خونریزی غیر طبیعی دارم.پیش دکتری در گلسار رفتم معاینه کردن گفتن زخم دهانه ی رحم داری ،بمن لاکتوفم و لاکتواژ دادن استفاده کردم،دوماه منظم پریود شدم.رفتم پیش اون دکتر گفت زخمت خوب شده ولی الان که باز میگی خونریزی داری برات ۱۰۰عدد مدروکسی پروژسترون مینویسم که کلا منظم بشه.راهنمایی کنید دکتر عزیز
- پولیپ رحم
در سونوگرافی من نوشته شده تودهی اکوژن به ابعاد ۵ضربدر سیزده میلیمتر در داخل کاویته اندومتریال فوندوس رحم رویت شد که بیشتر مطرح کننده پولیپ میباشد
- سلام خدمت شما خانم دکتر کلیه ام درد میکردقرص پردنیزولون خوردم پریود نمیشم چکارکنم ممنون راهنمای کنید


