Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط وبقایاجنین
سلام من سقط داستم با قرص تو بیمارستان ب من گفتن بقایا داری برو بقیش تو پریودیت میفته الان من یک ماه از زمان سقطم گذشته رفتم سونو دادم میگه بقایا در ناحیه هیتروژن به ابعاد13×21میلیمتر با واسکولاریتی بیشتر ازمیومیر مجاورمطرح کننده بقایای هاپیرواسکولاررویت شده .اندومتر با ضخامت 10 میلیمتر دیده شد .کیست تخمدان چپ ب ابعاد 10×18×20میلیمتر در تخمدانراست دیده شد .مایع ازاد خفیف درلگن رویت شد . الان ب دکتر بیمارستان گفتم ب من داروی قرصی چیزی بگید که رفع شه اینا هیچی ب من ندادن گفتن خودش ب مرور میفته من از روزی که سقط کردم هنوز خون ریزیم بند نیومده من میخوام تموم شه زودتر که بتونم اقدام کنم برای بچه .تو رو خدا کمکم کنید ممنون میشم بگید چکار کنم
- سندروم قبل از قاعدگی
سندروم قبل از قاعدگی خطرناک است و نیاز به درمان دارد؟ علایم سندروم قبل از قاعدگی دارم سندروم قاعدگی یعنی چه
- مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر.. من برای تنبلی تخمدان هشت روزه ک قرص سیبل مصرف میکنم.. متاسفانه من طبق دستور استفاده نکردم و از روز پنجم قاعدگی قرص رو شروع نکردم و چند روز بعد از پریود شروع ب استفاده کردم.. الان باید چیکار کنم مشکلی نداره؟
- باردارم
سلام درد کم پریودی در هفته ۲۸ بارداری طبیعیه
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام من در هفته ۱۸ بارداری هستم فشار خون ۱۳.۸ هست دکتر برای من آسرین ۸۰ نوشته واقعیت می ترسم استفاده کنم
- سونوگرافی آنومالی دیررس جنین
سلام خانم دکتر ببخشید بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن تاخیری یا همون سونوگرافی آنومالی دیررس جنین چند هفتگی است؟ در چند هفتگی اعضای بدن جنین از لحاظ آنومالی های دیررس کامل بررسی میشن؟
- سقط
سلام خانم دکتر خسته نباشید من توهفته۹ یه لخته دفع کردم ودیگه خونریزی نداشتم والان ۷هفته ازسقطم میگذره هنوز عادت نشدم.یعنی ممکنه سقط نشده باشه یابقایا باقی مونده.باتشکر
- لکه بینی
سلام من ۳ماهه وروژست مصرف میکنم و ۱ماه لکه بینی دارم اولش قهوه ای بود بعد تبدیل به پریود شد و الان باز کم شده و قهوه ای شده ولی قطع نشده .مشکلی نیست الان ۱ ماه بیشتره اینجورم.و کی میشه نزدیکی داشت با این شرایط؟
- Routinfollowup
سلام جوابش یعنی چیRoutinfollowup
- زنان
بتا خیلی بالا بعد سقط نشانه ی چیست سرطانی هست اگر خیلی بالا بره
- ای وی اف
سلام من روز هفتم انتقالم قبلش دمای بدنم بالابود امروز بدنم سرد شد به نظر شما ممکن منفی بشم علایمی مثل لکه بینی نداشتم فقط روز سوم یکم زیر کمرم درد گرفت ورفت
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من هفته ۱۷ بارداری با طول سرویکس ۲۷ برام پساری گذاشتن و هفته ۲۱ دوباره سونو شدم و سرویسم ۲۶ و نیم شده بود و دکتر برام سرکلاژ انجام دادن الان با این دو مورد بارداری موفق است و باید چه کارهایی انجام بدم هفته ای آمپول پرولوتون میزنند و هرشب شیاف پروژسترون
- میزان Nt
سلام نتیجه سونوگرافی CRL:45 mm BRD:18 mm 11 wk 3 Days Nt :2.9 mm چقدر احتمال خطر شکل وجود داره ؟؟ باید اینو سنتز انجام داد ؟ تهران بهتره و دقیقتره یا رشت ؟؟ اگه میشه راهنماییم کنین ممنونم ازتون
- مایع به صورت ایزواکو با تشکیل سطح به عمق ۱۵ میم میم درکانال اندازه سرویکس رویت شد
- سزاریان
سلام من سال نود و هشت سزاریان کردم الان چند هفته هست جای بخیه هام درد میکنه مخصوصا وقت نشستن علتش چیه ؟؟؟و اینکه گاهی آروم هست گاهی درد دارم انگار زیر شکمم داره کش میاد
- سقط
سلام خانم من دوهفته پیش سقط داشتم بهد یه هفته رفتم سونو گفتن یه مقداری ازجفت مونده رفتم دکتر بهم قرص متیل ارگونین داد اندازه ضخامت دولایه اندمتریو ۱۵mmبعدناحیه هتراکو واسکولار به سایز تقریبا ۲۵×۱۴mmبااین وصف حالم نیاز به کورتاژ دارم هنوز بعداز قرص سونو نرفتم
- حاملگی
سلام دوماه پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و پیشابشون با واژن در تماس بود ولی مایع منی خارج بدن تخلیه شد و ۱۰روز بعد سر وقت پریود شدم ولی به مدت ۱۰ روز.ماه بعد هم سر وقت پریود شدم.ماه سوم دوهفته زودتر از موعد دچار لکه بینی شدم ایا احمال داره باردار باشم حیلی استرس دارم ممنونومیشم جواب بدید.
- سلام وقت بخیر واژن خیس بشه شامل عفونت میشه
- ترشح سفید
با سلام خسته نباشید از امروز عصر همش احساس میکنم مبخام پریود شم چون درد پریودی دارم ولی تا تاریخ پریود 12 روز مونده ولی ترشح سفید سفت بی بو دارم به طوری که وقتی انگشتمو داخل واژنم فرو میبرم به انگشتم میچسبه خواستم بدونم این نوع ترشح نشانه چیه
- مایع آزاد لگنی
سلام خسته نباشید من یک هفتس درد کمر زیر دل پهلو و سینه هام تیر میکشن خیلی خوابالو شدم و احساس میکنم باردارم و رفتم سنو گرافی دیشب گفت ک تو لگنن مایع ازاد لگنی داری احتمال داره جنین باشه و خیلی کوچیک باشه


