Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید میخاستم بدونم ایا شربت تئوفیلین جی با قرص اورژانسی تداخل داره؟؟
- قرص پردنیزولون
سلام خانم دکتر من هفته ی سی و دوم بارداری هستم و قرص پردنیزولون5میخورم .هفته ی پیش سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه خوردم این هفته سه شنبه خوردم و چهارشنبه یادم رفت ولی امروز که پنج شنبه است هم خوردم حالا باید چیکار کنم ؟آیا به جاش جمعه بخورم ؟
- طریقه مصرف قرص
از چه زمان دوره ی قاعدگی باید داروی سیبل را شروع به مصرف کرد؟جهت جلوگیری
- زایمان
با عرض سلام و احترام خدمت خانم دکتر مهربان،سوال بنده این است که در صورت بریچ بودن جنین،تا هفته چند نوع زایمان مشخص میشه؟اگر جنین بریچ باشه تا هفته ۳۸ امکان سزارین هست؟
- ضایعه اکوژن
سلام من ۳۳ سالمه ازدواج نکردم تا حالا۳۰ بهمن پریود شدم و ۱۲ اسفند سونوگرافی دادم در تخمدان راستم یک فولیکول با جدار اکوژن به دیامتر ۱۵ میلیمتر در تخمدان راست مشاهده شده. آیا این یعنی وجود کیست؟
- ivf
من ivfانجام دادم دکتر قرص utrogestan به من داده وبعد از یک هفته استفاده واژنم خیلی خارش میکند
- دردبخیه بعداز۳سال بعدازنزدیکی
- لابیپلاستی
آیا عمل لابیپلاستی نیاز به همراه داره برا انجام عمل و همچنین سفید کردن واژن
- عمل فتخ ناف
سلام دوماهی است عمل کردم حامله شدم مشکلی که نداره
- جواب ازمایش
سلام جواب ازمایش غربال گری دومم که در هفته ۱۸ انجام دادم calculated :slos <1:100 اینو داخل کارت ویزیتم نوشتین الان این چیه خطرناکه
- بارداری،طول سرویکس
سلام خسته نباشید،خانم دکتر من از اول بارداری توی سونو ان تی و انومالی طول سرویکسم ۳۰بود.اما تو هفته ۲۰گاهی ضربه های جنین رو از واژنم احساس کردم ک رفتم سونو گفت طول سرویکست شده ۲۷کمه، اما بازم برای دقت بیشتر سونو واژینال نوشتن برام که رفتم گفت ۳۲،دکتر منو خیلی نگران کرد گفت استراحت مطلق و تا یکماه هفته ای یدونه امپول پرولوتن.طول سرویکس من خیلی کمه؟ونگران کننده است؟الان هفته ۲۲هستم.
- بقایای سقط جنین
سلام خانم دکتر ،بقایای بارداری دارم ۴سانت و خونریزی ندارم دو هفته پیش با قرص سقط کردم ایا نیاز ب کورتاژ هست یا خودش دفع میشه ؟
- ضعف دهانه رحم و سرکلاژ شکمی
سلام من ۱۹ هفتگی سقط داشتم به دلیل ضعف دهانه رحم ) طول سرویکس 0/5 و باز شدن دهانه رحم 4 سانتی متر . نمیخام دوباره این تجربو رو داشته باشم . سرکلاژ شکمی مطمئن تر از واژینال هست ، شما شکمی انجام میدین برای مورد من ؟
- خونریزی
سلام ببخشید اینقده خونریزی دارم میترسم نمیدونم چطور بند میاد
- قرص مدروفم۵
سلام خانم دکتر من مدت ۴ماه میشه این قرص رو برای منظم شدن پریود و بارداری مصرف میکنم من دوره پریودیم دقیق۲۵روز هست البته با خوردن این قرص که از روز ۱۴پریودی به مدت ۱۰روز دو قرص با هم .من روز ۱۰تا ۱۲نزدیکی داشتم و الان زیر شکمم درد میکنه و خیلی کسلم بنظرتون اگر باردار باشم و قرص مدروفم مشکلی نداره بخورم؟ ممنون
- علت پریود
سلام من یه دختر ۱۵ ساله هستم که مدت ۴ ماه قرص سیپروترون کامپاند برای کیست و منظم شدن پریودم میخورم این ماه ۹ تاشو خوردم باز پریود شدم علتش چیه؟
- بارداری
با عرض سلام من الان داخل هفته ۳۰ بارداری هستم و پا و دست صورتم ورم دارن و شکم درد هم دارم ایا دچار مسمومیت بارداری شدم
- چاقی حاملگی
سلام خدمت شما می خواستم بدونم اگر بعد از اینکه بچه ام به دنیا اومد بهش شیر ندم سینه هام افتادگی پیدا میکنه؟ چون شنیده بودم که با شیر دادن فقط بد فرم میشه اگه ممکنه راهنماییم کنید که چی کاری بکنم
- قرص لتروزول
سلام از روز ۵ ام پریودی روزی ۲ عدد قرص لتروزول مصرف کردم ولی تا به امروز ۱۴ روزه پریودم و خونریزم قطع نمیشه ولی کیستیک هستم و اقدام به بارداری سوالم اینه دلیل پریودی طولانی مدام بعد مصرف لتروزول چیه و با وجود خونریزی من چطور میتونم باردار شم وقتی مرتب خونریزی دارم ممنونم راهنمایی بفرمایید
- بیمارستان
سلام خانم دکتر، شما با چه بیمارستانهایی قرارداد دارید


