Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من رحمم را در اوردم وبه خاطر خشکی واژن از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم که حاوی گیاه رازک ویتامین E است این ژل برای من خوبه که استفاده کنم ضرری نداره؟
- قط پریود
ببخشید من 15سالمه دوبار قرص ال دی خوردم برای بارداری ک مشکل نداره
- شیاف سیکلوژست پروژسترون
سلام من هفته هشت بارداري هستم و در هفته هفت سونو دادم گفتن دور ساك بارداري خونريزي داره و بمن شياف پروژسترون دادن ومن بصورت مقعدي استفاده كردم ميخواستم بپرسم مقعدي بايد استفاده كنم يا واژينال؟
- سوال
سلام خسته نباشید بیست ویک سالمه ومجردم برای تنبلی تخمدان دارومصرف میکردم که الان دوماه هست که مصرف داروروقطع کردم این ماه پریودم به این صورت بود که دوروز اولش لکه بینی وپنج روزخونریزی بعدازهفت روز پاک شدم ولی از روزنهم دوباره لکه بینی دارم چرااینطوری شده؟بنظرتون بایدپیگیری کنم؟
- سقط وبقایاجنین
سلام من سقط داستم با قرص تو بیمارستان ب من گفتن بقایا داری برو بقیش تو پریودیت میفته الان من یک ماه از زمان سقطم گذشته رفتم سونو دادم میگه بقایا در ناحیه هیتروژن به ابعاد13×21میلیمتر با واسکولاریتی بیشتر ازمیومیر مجاورمطرح کننده بقایای هاپیرواسکولاررویت شده .اندومتر با ضخامت 10 میلیمتر دیده شد .کیست تخمدان چپ ب ابعاد 10×18×20میلیمتر در تخمدانراست دیده شد .مایع ازاد خفیف درلگن رویت شد . الان ب دکتر بیمارستان گفتم ب من داروی قرصی چیزی بگید که رفع شه اینا هیچی ب من ندادن گفتن خودش ب مرور میفته من از روزی که سقط کردم هنوز خون ریزیم بند نیومده من میخوام تموم شه زودتر که بتونم اقدام کنم برای بچه .تو رو خدا کمکم کنید ممنون میشم بگید چکار کنم
- قرص
سلام خانوم دکتر من الان باردارم بچم ۸هفتس نمیخوام این بچه رو نگه دارم میشه کمکم کنین چیکار باید بکنم بچم الان تازه ۲سالشه نمیخوام واقعا. با قرص چجوری میتونم حلش کنم
- بارداری
با فیستول واژن بارداری می تونه بشه یا خیر
- کیست اکوفری
سلام خسته نباشید مادرم فشار خون و قند خون و چربی بالا دارند ۴۴ ساله و خیلی از عمل میترسند کیست اکوفری ۱۱۵*۸۲ فاقد سپتا جداری در ادنکس راست با اثر فشاری بر فوندوس رحم مشاهده شده براشون نیاز به عمل هست ؟
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- استفاده از داروی مشابه
سلام.داروخانه به جای پماد دالاواگ کلیندامایسین داده میتونم استفاده کنم یا این دو باهم فرق دارن؟
- وزن جنین
من هفته ٢٨بارداري هستم در سونو سن حاملگي بر اساسbpd٢٩هفته براساسFl ٢٨هفته و براساس AC٢٧ هفته نوشته شده وزن جنين هم١٢٠٠ بقيه موارد هم در سونو نرمال ذكر شده ايا طبقAcجنين رشد كافي نداشته؟ من ديابت بارداري دارم واز اول بارداري تا الان ٣/٥كيلو وزن اضافه كردم اين نرماله؟ ممنون از پاسخگوييتون
- سلام خانوم دکتر من الان ۴۵ روز خونریزی دارم رفتم سونوگرافی گفتن کیست داری الان خونریزیم کم شده لک بینی دارم کیستم هم سونگرافی گفتن از بین رفته الان میوم دادم به ابعاد ۱۰ میلی متر میتونه از ان باشد
- ورودی واژن کودک
سلام ميخواستم بدونم ورودي واژن بچها بايد باز باشه يا نه؟دخترم شش سالشه جلو واژنش بازه نگرانم و فكرم مشغوله از طرفيم ميترسم ببرمش دكتر زهن بچم بهم بريزه ميشه شما راهنماييم كنيد😔
- دختر44 ساله
سلام خانم دکتر
الان که این نوشته رو می نویسم فکر میکنم دنیا برام تموم شده
دختر 44 ساله هستم بدون هیچ علت خاصی تا حالا ازدواج نکردم. از نظر دوره های پریودی تا حالا مشکلی نداشتم. من اگر امسال ازدواج کنم آیا امکانش هست بتونم با تخمک های خودم باردار بشم. من نمیدونستم بالای 45 سال نمیشه باردار شد. خواهش می کنم پاسخ منو بدین تا از برزخ بیرون بیام . ممنون. بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم - خارش
با سلام و عرض ادب دکتر یه مدتیه خارش خیلی شدیدی همراه با ترشحات دارم ممنون میشم راهنماییم بفرمایین
- جواب سونوگرافی
کیست مولتی کولار در تخمدان راست با سایز 53*34mm مشاهده شد . اکوی میومتر مختصری کورس است . ضخامت اندومتر 6mm است . میخواستم ببینم این نوع کیست ممکن است بدخیم باشد .
- تعیین جنسیت قبل بارداری
سلام
آیا شما تعیین جنسیت قبل بارداری میکنید؟ - بیمارستانهای طرف قرارداد
خانم دکترشما با بیمارستان گیل گلسارو آریا طرف قرارداد هستید.
- تاثیر قرص گین اپ بر پریودی
من چن وقته قرص گین اپ خوردم الان توی پریودی خونریزی خیلی کمی دارم ممکنه بخاطر مصرف این قرص باشع؟
- خارش واژن
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من یه دختر ۲۰ ساله دارم دخترم خارش واژن گرفته موقع خارش لبه های واژن کمی خون ریزی داشته خواستم ببینم این خون ریزی پوست بدنش بوده ؟ یا خون ریزی پرده بکارت ؟ البته هیچ چیزی رو تا به حال وارد واژن نکرده فقط موقع خارش کمی فشار به محل واژن شاید اتفاق افتاده خواستم ببینم این خون خون پرده بکارت بوده یا خون پوست اطراف لبه های واژن ؟؟ ممنون خانم دکتر عزیز♡


