Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من قرص اورژانسی مصرف کردم هفت روز دیرتر پریود شدم و الان ماه دوم هست که باید هفدهم پریود میشدم ولی سیزده روزه میگذره هنوز نشدم میتونه علائم بارداری باشه؟ نوک سینه هامم حساس شده علائم پریودی هم دارم
- غربالگری مرحله دوم
با سلام واحترام اگه کسی آزمایش NIPT داده باشه نیاز به آزمایش خون غربالگری دوم داره؟ با تشکر
- سونو واژینال
سلام خانوم دکتر من هفته۶ بارواریم..دکترم برام سونو واژینال نوشته...ازبعضیا پرسیدم گفتن که انجام نده خطرناکه امکان سقط هست صبرکن ۸هفته به بعدبرو...بنظرتون چیکارکنم؟زوده هنوز؟
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر من هفته ۱۹ بارداری هستم،تو سونوی ۱۵ هفته طول سرویکسم ۳۱ بود،الان دو روزه داخل واژنم بعضی اوقات درد میگیره،خیلی نگرانم چیکار کنم،باید سرکلاژ بشم؟
- در بارداری و سونوگرافی اول
کانون کیستیک ریم اکوژن با نمای ساک بارداری ۷میل هفته باراداری ۴ تا ۵ هفته در کاویته اندومتر دیده شد به چه معناست
- سلام دکتر ببخشید هترواکوبه دیامتر۱۸mm,در دیواره قدامی فوندوس دررحم به چه معناست
- قرص آهن
سلام در هفته۱۹بارداری هستم و دکتر هم برایم مولتی ویتامین پرگنازون تجویز کردن هم قرص آهن فرفورت با خوردن قرص آهن دچار یبوست میشوم اشکالی ندارد فقط از مولتی ویتامین استفاده کنم که آهن هم دارد؟ بهترین مولتی ویتامین در بارداری چیست؟
- زایمان طبیعی
:احتمال زایمان طبیعی ، بعد از دو سزارین چقدره ؟آیا میشه طبیعی زایمان کرد ؟
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر من میخواستم اقدام به اولین بارداری کنم ولی با دوتا مشکل مواجه هستم یکی آلرژی که در ماه یکبار با عطسه های شدید روبه رو هستم و دیگری درد کمری انتهای دنبالچه آیا اینها در بارداری شدیدتر میشن؟ راهکاری وجود داره که آلرژی به بچه انتقال پیدا نکنه؟
- امپول
سلام امپول پرولوتون ایرانیش خوب یاخارجی
- هزینه زایمان طبیعی
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم هزینه زایمان طبیعی تو بیمارستان های خصوصی رشت چقدر میشه
- سقط
سلام آقای دکترمن مادریه دختر۱۶ساله هستم دخترم موردتجاوزازعقب قرارگرفت بردمش دکترگفتن پرده سالمه چهارتاآمپول پرژسترون براش زدولی بعدش متوجه شدم بادجودپرده بارداره وکیسه تشکیل شده الان قرص سایتوتک میخوام بهش بدم باوجودامپول پرژسترون سقط انجام میشه؟چندروزم هست خونریزی ودردزیرشکم داره توروخداجوابم بدیددارم ازاسترس میمیرم.
- مشاوره ژنتیک
هزینه مشاوره ژنتیک
- سقط جنین
سلام من الان در هفته هفتم بارداریم میخوام سقطش کنم خیلی اویشن زعفران نبات میخورم ولی هیچ علاعمی ندارم خیلی میترسم ایا اشکلی برام پیش میاید
- بارداری
سلام،تاریخ اولین روز از آخرین پریودیم ۷ فروردین ۱۴۰۰ هست،من دوست دارم ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ سزارین بشم،یعنی ۲۸۰ روز بارداری و در واقع هفته ۴۰ بارداری،آیا سزارین تو هفته ۴۰ خطرناک هست؟
- بقایای سقط جنین
سلام خانم دکترمیخاستم بپرسم که من ۶ هفته ای جنین روسقط کردم آیا اگه بقایایی از جنین مونده باشه همراه با دردهست یاخیر ممکنه سقط شده باشه
- سرکلاژ پساری فنلینگ
باعرض ادب واحترام باردار هستم ۱۸ هفته و ۵ روز با سرویکس ۳ میلی دکتر گفت که باید سرکلاژ بشم سرکلاژ انجام دادم بعد از سرکلاژ پساری هم گذاشتم و الان ۲۲ هفته هستم رفتم سونو واژینال دکتر میگه فانلینگ ۶ میلی هستی. خواستم راهنمایی کنید آیا امیدی به این بارداری هست یا نه ؟ راه درمانی دارد؟
- رابطه در بارداری
باسلام و وقت بخیر من دیروز با پارتنرم اولین رابطه را داشتم. و چون اولین رابطه سکسی من بود از کاندوم استفاده نکردیم. با این وجود اب منی ایشون داخل نریخته. ایا اب قبل منی امکان بارداری داره؟ من خیلی استرس دارم. ممنون میشم کمکم کنید
- دیابت بارداری
سلام خسته نباشيد من از هفته ١٢بارداري به دليل ديابت بارداري ٨واحد لومير استفاده ميكنم و مرتب قند خونم رو اندازه ميگيرم الان كه هفته ٢٣هستم چند بار پيش اومده كه قندم ٢ساعت بعد غذا ١٥٠بوده و تا يك ساعت بعدش كه دوباره اندازه گرفتم زير ١٢٠ رسيده بود غربالگري هاي اول و دومم هم خوب بود نگرانم اين قند خون بالا روي بچه تاثير بدي گذاشته باشه اگر مشكلي بود در غربالگري مشخص ميشد؟
- پریود نشدن در چهار سال
من چهارساله پریود نمیشم با آمپول و دارو میشم چیکار. کنم


