Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
ایا درد کیست اکوفری به دیامتر ۳۰م م در تخمدان راست وفولیکول به دیامتر ۲۲ م م در تخمدان چپ منتشر میشود
- علت پریود زیاد
سلام من همیشه به مدت ۷روز پریود بودم ولی الان۱۰ روزه علتش چیست وچه کنم که زیاد نبینم داروی قطع پریود ممنون
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم در سونوگرافی و ماموگرافی ام نوشته شده یک ضایعه ستاره ای شکل در سینه چپ تا نواحی عمقی اگزیلاری دیده میشود لنف نود هیپواکو
- ناحیه ایزواکو با حدود نامشخص
ناحیه ایزواکو با حدودنامشخص و به ابعاد ۵*۹میلیمتر با حدود نامشخص در ساعت نه سینه راست به فاصله ۲سانتی از نیپل مشاهده شد ک مطرح کننده ی fibroglandular patch میباشد (birads2) این به چه معنی هست قبلا دقیقا همینحا یدونه فیبرادنوم داشتم
- مصرف دارو در بارداری
سلام آیا مصرف قطره بتامتازون چشمی و اشک مصنوعی در زمان بارداری ایرادی داره یا نه ؟
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر.بنده 35دارم،4 ماهه زایمان کردم .پریود نمیشم فقط هرماه ی بارلکه بینی دارم حداقل 4 روزبعدپاک میشم یه هفته ای میشه عفونت گرفتم کمرم ، زیرشکمم خیلی دردمیکنه عفونتم کشداروشفافه وهیچ بو بدی نمیده بی خودی خیس میشم خیلی بدم میاد یه جوری لیز میشه بدنم .وقتی خشک میشه رولباسم زیاد سفید میشه لطفاراهنماییم کنید که چه دارویی مصرف کنم .ممنون
- شک به بارداری
پیرو سوال قبلی میخواستم بگم سیکل های قاعدگی قبل از سقط ۲۸ روزه بوده والان که ۲۰ اردیبهشت هست زیر دلم درد میکنه کم وحالت قاعدگی رو دارم ممنون
- لاپاراسکوپی
سلام خانوم دکتر عزیز. شما برای لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی کدوم بیمارستانا هستین ؟ و اینکه به نظر شما کدوم بیمارستان بهتره ؟ هم از نظر پرسنل هم از نظر تجهیزات . ممنونم
- سزکلاژ
سلام خانم دکتر من چند مورد سقط ۱۶ هفته به دلیل نارسایی دهانه رحم داشتم و دوبارم سرکلاژ کردم ولی دفعه اخر سرکلاژ شکمی کردم و دکتر گفت استراحت لازم نیست و منم زندگی عادی داشتم که هفته ۱۷ کیسه یذره زد بیرون و پاره شد وبعد پارگی کیسه معاینه و سونو کردن و گفتن دهانه بسته است و مجلور به سزارین شدم یعنی دهانه به سرکلاژ شکمی جواب نداده ممنون میشم راهنمایی کنید
- ناباروری
با سلام. تخمدان پلی کیستی دارم دوماه که قرص متفورمین روزی ۱عدد استفاده میکنم تا چند ماه باید استفاده کنم؟ و آیا امکان بارداری با قرص متفورمین وجود داره؟
- عمل برداشتن رحم ازواژن
میبخشیدچراسوالم محوشد؟
- انتقال جنین
بعد از انتقال جنین مصرف زردچوبه ضرر داره؟
- لطفا پاسخ بدید زودتر
بعد پریودی واژن از بیرون خشک شد و اصلا نمیتونم بهش دست بزنم خارش داره و درد خیلی کم داخل این حس رو دارم ولی خیلی خشک مشکل چیه عفونت یا بعلت نداشتن ترشح بعد پریودی طبیعی؟
- عفونت قارچی
کرم فلوکونازول ۱ درصد داخلی برای درمان عفونت قارچی واژن موثر است؟ هیدروکوتیزون و فلوکونازول موضعی و کپسول فلوکونازول ۱۵۰ یک روز درمیان بعد صبحانه دکتر نوشته
- سلام هنگام پریودی دردزیادی درناحیه ی مقعددارم علت ان چیست وچه دارویی مصرف کنم برای کاهش درد
- عفونت ادراری
من ۱۶سالمه رفتم سونو جواب سونو این بود که درکلدوساک خلفی مایع ازاد مختصر دیده میشود وپریود نامنضم ایا اینا میتونند مانع بارداری شوند
- بقایای بارداری بعد از سقط
سلام.تو هفته چهارم سقط کردم و ۱۰ روز میگذره خونریزی و دفع شدید داشتم ک الان خیلی کمتر شده دکتر زنانم قرص یاسمین تجویز کرده برام ک ۲۱ روز بخورم تا هرچی مونده تو پریدی دفع بشه میخواستم بپرسم ایا یاسمین توی این شرایط باعث ناباروری و از کار افتادن تخمدانهام نمیشه؟
- سونوگرافی
سلام ببخشید من سونوی انومالی رفتم ولی تو تصاویر سونو به طور واضح هر دو تا دستها و پاهای جنین نشون نداد یا من دقت نکردم چون فقط یک دست و یک پا رو دیدم انگار فقط از یک طرف سونو کرده ولی تو جواب همه چیو نرمال نوشته، بررسی دستها و پاهای جنین با چه اصطلاحی در سونوگرافی بیان میشه تا مطمئن بشم نرمال هست و مشکلی نداره؟
- سلام وقت بخیر خانم دکتر خانمی هستم ۴۲ ساله سونویی که تازه انجام دادم نوشته درون کاویته اندومتر تصویر یک توده اکوژن به ابعاد ۱۰*۵میلیمتر به نفع پولیپ اندومتریال نوشته خانم دکتر چه مشکلی دارم ؟؟
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من روز اول فروردین نزدیکی داشتم و همون شب قرص اورژانسی مصرف کردم و ۱۰ روز بعد یعنی ۱۱ فروردین لکه بینی به رنگ قهوه ای داشتم چند روز ولی بعدش تا امروز که ۱۳ اردیبهشت هست عادت نشدم امکان بارداری هست


