Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز،من هفته 24 بارداری هستم،طول دهانه رحم 33، در هفته هجده 38 بوده،گاهی اوقات مثلا بعد خوردن غذا، احساس سفتی در کل شکمم میکنم که زمانش نظمی نداره و کوتاه نیست و درد هم ندارم،اینها انقباضه یا مشکله معده؟ممنونم
- سلام کیست تخمدان دارای اینترنال اکو به ابعاد 34یعنی چه آیا باعث ناباروری می شود یا خیر
خانمی که کیست دارای اینترال اکو به اندازه 34 میلی داشته باشد چیست و آیا باعث نازایی می شودیا نه
- اندومتریوزودیفرلین
میرناگذاشتم بخاطر اندو وادنوماه پنجمه برام دیفرلین هم زمان دوز۳ماه تجویزشد بعددوهفته تزریق پریود شدید شدم والان ۱۲روزه لک بینی،کی خوب میشم؟
- پریودی
سه ماه پیش رابطه داشتم و و بعدش هر ماه پریود شدم این ماه دو روز تاخیر دارم و زیر شکمم احساس نبض میکنم هر از چند دقیقه
- ترشحات خونی در بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، تو هفته دوازده بارداری هستم، دیشب رفتم دستشویی ترشحات خفیف خونی داشتم آیا مشکلی برای بچه پیش اومده؟ هفته قبل سونو آن تی دادم سونو نرمال بود و بچه سالم بود، باید الان چه کار کنم؟
- عقب انداختن پریود.
سلام من میخوام پریودم عقب بیوفته لطف میکنید یه قرص که عوارضش از همه کمتره بهم معرفی کنید و اینکه از کی باید شروع کنم، ممنون
- بارداری
Funneling به دهانه6mmو طول14mmدیده مب شود طول سرویکس بسته ۱۴mmارزیابی شد راهنمایی کنید لطفا این یعنی چی
- دفع بقایای سقط جنین
خانم دکتر من ۳شهریور سقط داشتم ۱۳هفته با قرص میزوپرستول سقط کردم زیر زبانی و واژینال سوتوگرافی انجام دادم گفت بقایای۵*۵ دارم به صوزت لخته خون من امروز ۶تا قرص زیرزبونی خوردم دکتر گفته بود بخوری دفع نیشه ولی هنوز دفع نشده میخوام بدونم چفدر طول میکشه دفع بشه و درد داره؟
- درد شبیه پریودی
سلام خسته نباشید. من چند شبه، همین که دراز میکشم زیرشکمم دقیقا مثل درد پریودی، درد میکنه. همش احساس میکنم پریود شدم. صبح که از جا بلند میشم دردم قطع میشه و باز شب میاد سراغم. حتی نصف شب که این پهلو اون پهلو میشم و نیمه هشیار میشم میشم میبینم شدیدا درد پریود دارم. امروز روز ۲۸ سیکل بودم. ضمنا پیشگیری هم ندارم.
- سلام من به دلیل خون ریزی های پریودم و مراجعه به پزشک این آمپول زدن الان دوماه پریود نشدم چکار کنم ؟
- جوش
سلام ،من چند وقتی هست در کشاله رانم جوش های چرکی به شدت دردناک میزنم بهداشت و رعایت میکنم،از ژیلت هم استفاده نمیکنم میشه بفرمایید برای پیشگیری و درمان چکار میتونم کنم؟
- امپول دکاپپتیل
دو روز است امپول دکاپپتیل زدم و خونریزی ام سه برابر شده هر شش ساعت ترنسید میخورم ولی تفاوتی حاصل نشد چه کنم خونریزی بند اید
- انقباض شکم در خواب در هفته۲۸
سلام وقت بخیر،ببخشید من ۲۸ هفته و ۵روزمه،موقع بلند شدن از جام شکمم سفت میشه،تازگیها توی خواب از درد شکم بیدار میشم چندثانیه میگیره بعدآروم میشه،هر۱۲ساعت شیاف پروژسترون میذارم آمپول بتامتازون هم زدم،به نظرتون طبیعیه؟باید چکار کنم😔پیشاپیش ممنونم از راهنماییتون
- سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
- بلوغ زودرس
آیا مصرف ویتامین دی باعث بلوغ زودرس در دختران میشه؟
- ممکنه حامله بشم یانه؟
سلام من ۱۴ سالمه ببخشید ی سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین میخواستم بگم ک من تقریبا ی ماه پیش با دوست پسرم رفتم بیرون اومد و بغلم نشست و ارضا شد میخواستم بگم این ممکن میشه که حامله بشم یانه؟ اما شلوارم پام بود .شلوار دوس پسرمم پاش بود هیچکدوم در نیاوردیم فقط اون ارضا شد بغلم بعد الان چند روزی هست ک از پریودیم عقب افتاده و پریود نشدم خیلی نگرانم لطفا جوابم بدین😔😔😔🙏🙏
- اولین پریودی بعد ۳ دوز کامل آمپول واریوپپتیل
سلام،دکتر به من بعد ۵۰ روز گذشت از کورتاژ بخاطر میوم، ۳ تا آمپول واریوپپتیل دادن که بعد از زدن آخرین دوز( ۲ ماه پیش) ، برای اولین بار این ماه پریودی طبیعی برگشت ولی ۱۵ روز هستش که این قاعده گی قطع نمی شود و ادامه دارد،لطفا اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید
- مشکلهستخانمدکتر
یککانوناکوژنیکintracardiacدرونبطنچپمشاهدهمیشودیعنیچی
- افسردگی وقرص شیردهی
من یک ماهه زایمان کردم و قرص افسردگی میخورم و میخام قرص شیردهی بخورم اشکالی ندارد؟


