Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هماتوم
سلام من شش هفته و ۵روزه بارداری دو قلو دارم سه تا بودن پنج روز پیش یکیشون سقط شد دیروز هم شکمم و پاهام درد میکردن یکدفعه خونریزی شدید داشتم رفتم سونو گفت ضربان قلبیشون سالمه ولی هماتوم با ۸سی سی قابل مشاهده است الانم خونم کم شده و کمی تیره در حال استراحت مطلقم و شیاف پروژسترون مصرف میکنم خطر سقط هست خانم دکتر؟؟
- سونوی دفرمه بارداری
سلام وقت بخیر سونوی بارداری دادم ۷ هفته و یک روز ساک کمی دفرمه بود با واکنش طبیعی قلب جنین هم تشکیل شده با حساب پریدد خودم هم دو روز تفاوت داشت یعنی چی؟امکان سقط وجود داره؟ بارداری سوم بدون سقط ۳۳ سالم هست ممنونم
- پروژسترون در بارداری
باسلام خدمت شما. بنده باردارم دوقلو و تقریبا اوایل هفته ۱۴ هستم. که بدلیل داشتن هماتوم ۲در۱ سانتی دچار خونریزی شدم.پزشکم شیاف سیکلوژست ۴۰۰رو دادن که دوروز به تعداد یک عدد از این شیاف استفاده کردم و بعد بدلیل ادامه خونریزی روزی دوتا شیاف گذاشتم و تا الان بمدت ۶ روز است که روزی دوتا استفاده میکنم.خواستم بپرسم تا کی از این شیاف استفاده کنم و آیا این شیاف با این دوز اختلال جنسیتی برای جنینها ایجاد نمیکند؟؟؟؟
- ناباروری
سلام 7ساله باردار نشدم تنبلی تخمدان دارم در مرحله ای وی اف بودم که تخمک کشی کردم گفتن جنین تشکیل نشده حالا بهم کمپول اووبوست داده امکان داره باین کمپسول باردار بشم
- بارداری
سلام وقت بخیر. مصرف مجاز فولیک اسید قبل بارداری چند وقته؟؟ واینکه مصرف طولانیش ضرر داره؟؟
- سویا
سلام سویادربارداریضرردارد
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز من هفته ۱۹ بارداری هستم و جفتم پایینه.بعضی روزها زیر شکمم تیر میکشه ایا خطرناکه و باید چیکار کنم؟ شیاف پروژسترون۴۰۰ استفاده میکنم
- شیافت پروجسترون
من ۶ هفته بار دارم آیا شیافت پروجسترون خوبه استفاده بشه
- بارداری
سلام من ده هفته باردارم و موهام خیلی سفیده مبتونم رنگ کنم
- سلام چیکار کنم خونریزیم قطع بشه؟
سلام وقتتون بخیر من سقط کردم و بعدش دکتر یه امپول داد که دهانه ی رحمم جمع بشه در حد لک بودم ۴ روز و الان مجدد خونریزی دارم ، چیکار کنم زودتر خونریزیم تموم شه؟
- بارداری
با سلام.بنده ۲۸سال سن دارم.طول هر دوره پریودم ۲۸ روز است. ۵ ماه پیش قرص فولیک اسید را برای بارداری شروع کردم.دوره ۳ماهه را مصرف کردم و در همین مدت هم اقدام برای بارداری داشتم. اما باردار نشدم. میخواستم ببینم بازهم باید اسید فولیک مصرف کنم تا زمانی که باردار بشم؟
- بارداری
سلام.من رابطه با کاندم داشتم و بخاطر مصرف قرص اعصاب پریودام منظم نیست.با قرص مدرکسی پروژسترون پریود شدم ، اینکه آدم پریود بشه یعنی دیگه باردار نیست؟
- تعریق در دوران شیردهی
سلام خانم دکتر من پنج ماه زایمان کردم وهمچنان عرق میکنم مخصوصا در خواب به نظر شما علتش چیه؟ و به بچم شیر مادر میدم .
- سرکلاژ شکمی
سلام بنده قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم و در اقدام هستم بعضی از دکتر ها به خاطر احتمال عفونت پنهان به بیمارانی که مثل من زایمان زودرس داشتند قبل از بارداری انتی بیوتیک های مختلف میدهند به نظرتون نیاز هست بنده هم قبل از بارداری استفاده کنم و در کیفیت تخمک تاثیر بدی نمیذارد؟
- پرولاکتین بالا
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من برای بارداری اقدام کنم آزمایش خون دادم پرولاکتین خونم ۵۷ بود دکتر بهم دارو دادن دانستیکس و گفتن هفته ای یکی بخور آیا من درمان میشوم و میتونم باردار بشم فقط همین مشکل را داشتم فقط برام مهمه که بهم بگید قابل درمان هست یا ن.ممنون
- سونوی آنومالی
سلام خانم دکتر. به دلیل ریسک ntd بهم گفتید آنومالی رو پیش دکتر میلانی انجام بدم .انجام دادم گفت مشکلی نیست. اما هیچ جزییاتی از اندازه اندام های جنین و حتی طول سرویکس هم ذکر نشده. شما این سونو رو قبول میکنید؟
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- بیماریهای زنان
سلام.خسته نباشیدمن یک سونودادم که یک فیبروم اینترامورال ۱۱×۱۴میلیمتردرمیومترقدامی رحم مشهوداست اندومتربه صورت هتروژن به دیامتر۱۴میلیمترحاوی نواحی کوچک اکوفری رویت شدهردوتخمدان اکووابعادنرمال مایع آزاددرلگن مشاهده نگردیدبردم دکترگفت روبه سرطانی فوری بایدعمل بشیدقصدبارداری هم دارم دوماه قبل پاپسمیردادم چیزی مشخص نبودممکنه طی دوماه این فیبروم تشکیل شده باشه خیلی اعصابم ریخته به هم ببخشیدطول کشیدلطفاًراهنمای کنید
- درمان سیست نوبوتین حداکثر ۷ میلی
با سلام هفته ۸ سونو دادم نوشته جفت سیرکولار یه جا نوشته شکل غیر طبیعی جفت هست یه جا میگن به معنای جلو بودن جفت و پایین بودن جفت نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- خونریزی در ماه اول بارداری
سلام من ۳۸ سالمه بارداری دومم هست ک نزدیک یکماهم هست امروز ۴۵ دقیقه پیاده روی رفتم ی ۵ دقیقه هم دوچرخه ثابت زدم.چون من قبل بارداری همیشه ورزش میکردم فکر کردم اشکال ندارد. اومدم خونه خونریزی دارم دلمم کمی درد میکنه.حالم مثه پریودی فعلا خون کمه ب رنگ قرمز روشن خیلی نگرانم خواهش میکنم راهنماییم کنید


