Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جفت قدامی
با عرض سلام و خسته نباشید در هفته ی چهاردهم بارداری هستم و اولین تست غربالگری را در کلینیک ایزد انجام دادم تشخیص پزشک جفت قدامی بوده.با توجه به اینکه یکبار سزارین شدم آیا این خطری برای من داره؟ چیزهایی در مورد ایجاد چسبندگی جفت در مقالات اینترنتی دیدم که بسیار منو نگران کرده لطفا راهنمایی بفرمائیید متشکرم
- بارداری
در روز ۲۵ پریودی ازمایش بتا دادم ۲۴/۲بود آیا من باردارم روز ۱۵ پریودی تخمک گذاری داشتم
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر من باردارم موقعی که ۱۳ هفته ام بود کیست تخمدان بنام کورپوس لوتئوم داشتم اونم ۷۰mm ممکنه خطرناک باشه ؟
- زایمان زودرس
سلام خانم دکتر عزیز
من تو هفته 24و هپارین تزریق میکنم بخاطر غلظت خون و سقطی که قبلش داشتم جفتم خیلی پایین بقیه ازمایشام همه خوب بوده طول سرویکسم 30گاهی 29تو سونوها مختلف الان یکهفته احساس ضربان در واژن دارم انگار سر رحمم ترس عجیبی دارم انگار هوا داره خارج میشه نمیدونم طبیعی یا نه چیکار باید بکنم - آمپول هیدروکسی پروژسترون
در هفته هجده بارداری یه عدد امپول هیدروکسی پروژسترون تزریق کردم ایا ضرری برا جنین پسر ندارد؟
- ترشح واژن در دوران بارداری
با سلام و احترام مراجعه کننده خانم دکتر هستم هفته ۱۴ام بارداری هستم و ترشح واژن نگرانم کرده سفید و شفافه مدام لباسم رو باید تعویض کنم این قضیه طبیعیه!؟
- بارداری
سلام آیا در هفته ۳۰ بارداری میشود موها را رنگ کرد ؟
- بارداری
سلام..ببخشید بهترین زمان ممکن برای نزدیکی چند روز بعد از تمام شدن دوره ی پریودی است و احتمال بارداری وجود دارد؟و نزدیکی باید با چه تعدادی باشد؟یک شب در میان یا هرشب؟ و کلا اسپرم و تخمک چه مدت در بدن زن زنده می مانند؟ممنونم..
- احتمال بارداری
سلام خسته نباشید بعد از 15روز از پریودیم گذشته و رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم،هنگام ارضا شدن همسرم لباس زیر تن داشتند آیا ممکنه خیسی لباس زیر آغشته به منی به واژن من بخورد و بارداری اتفاق بیافتد یا خیر؟ و من بخاطر استرس 48ساعت بعد از رابطه دو قرص لونژیل همزمان خوردم آیا تاثیر دارد یا نه؟ ممنون
- قرص دوفاستون
سلام خسته نباشید من برای تنظیم قاعدگی دکتر بهم قرص دوفاستون داده از روز ۱۵ تا ۲۵ دوره و ماه اولی که این قرص رو خوردم ۲۸ روزه یعنی ۳ روز بعد از قطع قرص پریود شدم این ماه هم باید ۲۸ روزه باشه دوره ام چون درحال اقدام به بارداری هستم میخوام بدونم کی عقب میندازم که تست بدم
- واکسن سینوفارم و اقدام به بارداری
سلام چرا باید بعد واکسن کرونا یه ماه بعد اقدام به بارداری کنیم اگه دوز دوم را زدیم و باردار شدیم آیا ضرری برا جنین داره ممنون .
- لانه گزینی
سلام وقتتون بخیر من ای یو ای انجام دادم و بعد عمل دکتر برای من 15 عدد قرص دوفاستون نوشتن در 15 روز و بعد تست بارداری بدم ولی متاسفانه بعد از 1 هفته لک بینی دارم گاهی 2 قطره وگاهی بیشتر هنوز دو عدد دیگه باقی مانده تا تست بدم میخواستم بدونم من این موضوع را باید پای پریودی بزارم یا لک بینی لانه گزینی ایا ممکنه وقت مصرف دوفاستون پریود بشیم چون برای منظم کردن قاعدگی هست؟
- سلام خسته نباشید من میخوام باردار بشم ولی همسرم مخالف من میخوام بدونم چقدر شانس بارداری دارم اب منی رو خودم با اغشته شدن دست
سلام خسته نباشید من میخوام باردار بشم ولی همسرم مخالف من میخوام بدونم چقدر شانس بارداری دارم اب منی رو خودم با اغشته شدن دست
- ال دی مهم تورو خدا جواب بدین
سلام من قرص ال دی رو ک میخورم حالم بد میشه سرگیجه حالت تهو بعضی اوقات میگیرم و در این صورت میخام بدونم 1:برای جلوگیری از بارداری باید قرص ال دی رو چجوری بخورم یعنی بعد از رابطه همون لحظه بخورم تا چند روز؟ 2:و اینکه پریودم رو عقب میندازه؟ لطفا جوابم رو تک تک بدین من میترسم برای اینکه رابطه داشته باشم حامله بشم و الان ۴ ساله طبیعی جلوگیری میکنم
- بارداری
طول سرویکس حدود۳۳میلیمترمی باشد funnelingمش اهده نشد یعنی چی
- تست اسپرم
سلام خانم دکتر. من دوتا بچه دارم ۱۶ ساله و ۸ ساله. برای دومی که میخواستیم اقدام کنیم نمیشد بعد مراجعه خانمم به متخصص تشخیص عفونت بود و طی مراحل درمان بهبود پیدا کردنولی چون بازم نمیشد دکترشون از من خواست که تست اسپرم بدم که تشخیص چسبندگی داده شد و اون هم بعد طی مراحل درمانی مرتفع شد و ما صاحب بچه دوم شدیم. حالا میخوام بدونم الان هم من تگه بخوام بچه دار بشم باز هم همون مشکل بعد چند سال واسه من رخ داده یا فقط از طریق آزمایش میشه فهمید؟ ممنون
- بارداری ممکنه؟
بارداری بدون دخول و باریختن منی روی باسن امکان داره؟یاشسته شدن منی زیر دوش و وارد شدن آن از باسن به داخل واژن به دلیل شستن همزمان باسن و واژن؟
- مشاوره
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید وقتتان را می گیرم.می خواستم بدانم آیا شما مشاوره و همراهی برای تعیین جنسیت قبل از بارداری انجام می دهید؟ با تشکر فراوان
- زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من ۳۵ سالمه ده روز پیش سقط جنین داشتم ت ۱۶هفتهو۳روز بودجنین ولی خونریزیم باز تموم نشده طعبیعی زایمان کردم
- عقب افتادن پریودی
سلامخستهنباشید من همیشه سر تایمپزیود میشدم حتی یکروزم عقب نمیوفتاد ولی الان بعد از اخرین سکسم حدود یه هفته میگذره و ۳روز هست که تاخیر داشتمو علائمپریودی ندارم مطمین هستم که آب منی وارد واژن نشده ولی با این حال ۲روز پیش بیبی چک زدم و منفی بود ولی هنوز پریود نشدم و خیلی میترسمو استرس دارم باید چیکار کنم ؟


