سلام،اگر استراحت مطلق دارید،از پزشکتان بخواهید آمپول Enoxaparin برایتان تجویز کنند.همینطور آمپول Betametazone,جهت ریه جنین.نگران نباشید.استراحت کنید،داروها را استفاده کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میکرو اینجکشن
سلام خسته نباشید دکتر...من با روش میکرو باردارم..هفت هفتمه...دیروز دکترم استرادیولمو یهو قطع کرد...نگرانم یعنی هیچ مشکلی منو تهدید نمیکنه؟
- تخمک گزاری
آیا در هفته آخر سیکل قاعدگی قبل از پریودی امکان تخمک گزاری هست؟
- شنا یه هفته بعد فریز زخم دهانه رحم ممکنه؟
زخم دهانه رحم داشتم دکتر فریز انجام داد بعد یک ماه دوباره مراجعه کردم بازم فریز کرد و داروی فیتوواژکس تجویز کرده تست پاپ اسمیر هم عفونت نشان داده بود ضمن اینکه من قصد حاملگی دارم،مشکلی برام پیش نمیاره؟ یک هفته بعد فریز میتونم شنا(دریا) برم؟
- چیزی مث تیله داخل لب بزرگ
دختر ۲۰ ساله هستم مجردمم الان چند مااه میشه که احساس میکنم یه چیزی مث تیله داخل لب بزرگ سمت چپ دستگاه تناسلیم این هم هر ماه بعد از مرور ۴ یا ۵ یا ۶ یا ۷ روز از تموم شدن پریود در میاد ، وقتی بهش دست میزنم حرکت میکنه یه جا نمیمونه پایین وبالا میره ، میخوام بدونم این مال چی ؟ آیا نیاز داره دکتر برم آیا چیزی عادی یا قابل نگران ؟ ممنونم از اینکه سوالم خوندید وجواب دادید❤
- پارگی پرده بکارت
من یه بار رابطه از مقعد داشتم یه لحظه آلتش به واژنم رد شد ولی خیلی کم داخل واژنم شد حتی فک میکردم کلا تو واژنم نرفت ولی دیدم یکمی خون اومد امکانش هست پرده بکارتم پاره شه و اینکه امکانش هست بازم تو رابطه بعدیم خون از واژنم بیاد ممنون میشم جوابمو بدین؟
- پریود نامنظم
سلام بله اسفند ماه چکاپ کامل شدم سونو و پاپ که گفتید مشکلی نیست .که باید سوم فروردین پریود میشدم که دهم شدم و اردیبهشت هنوز پریود نشدم خیلی نگرانم .
- سلام من 4ماه پیش رابطه داشتم ولی دوماه پریود شدم. الان دوماه هست که دیگه پریود نمیشم. تست دوبار دادم منفی بود. توروخدا کمکم کنید. آیا امکان بارداری وحوددارد
- پریود شدن بعد از جراحی فیبروم رحم
باسلام. من 5ماه پیش جراحی باز فیبروم رحم انجام دادم. بعد از این عمل هر ده روز پریود میشم و حدودا دو هفته ام طول میکشه پریودم. علت چی میتونه باشه؟
- روابط جنسی
سلام خسته نباشید من حدود یک ماه پیش رابطه سطحی بانامزدم داشتم باکره هم هستم و ارضاعی روی واژن انجام نشدولی از پیش آب مطمئن نیستم باگذشت دوهفته بعد بازم رابطه سطحی داشتم که منی روی واژن ریخته شد ولی سریع پاک کردم و با آب شستم حدود ۲۴ساعت بعد دوعدد قرص اورژانسی ب فاصله۱۲ساعت خوردم و بعد ۶روز نزدیکای زمان پریودی خودم ،پریود شدم ولی الان خیلی ترس دارم از اینکه حامله باشیم از پیش آب سریعه اول
- پی ار پی تخمدان
ببخشید چه مدت بعد از پی ار پی تخمدان پریود اتفاق میفته؟من پی ار پی کردم و الان پریود عقب افتاده. قبل از پی ار پی منظم پریود میشوم. تست های بارداری هم منفیه. ممنون از پاسخگوییتون
- بارداری
سلام خانم دکتر من در اقدام به بارداری هستم و نمیدونم باردار هستم یا نه برای چکاپ قبلاقبل از بارداری اومدم شما ویتامین دادید با دوز ۵۰هزار و گفتید دو هفته یکبار بخورم بنظر شما برای من ضرر ندارد در حال اقدام به بارداری هستم بخورمش؟
- تداخل قرص دزوسپتیو با قرص رزوواستاتین
سلام وقت بخیر من ۴۴ سالم هست پریودم نامنظم شده یعنی زود به زود میشم دکتر قرص دزوسپتیو سبز رنگ بهم دادن در ضمن من چربی خون هم دارم وقرص رزوواستاتین ۴۰ میخورم میخواستم بپرسم ایا این دوتا قرص با هم تدتخل نداره واینکه من سنم بالا هست ومشکل چربی خون دارم برام دزوسپتیو خطرناک نیست؟
- توده کلیتوریس
سلام من ابتدای کلیتوریس زیرپوست یک برامدگی به اندازه عدس یا کوچکترمثل توده حس میکنم ک وقتی بهش دست میزنم کمی درد داره دلیل این برامدگی چیه؟قبلا نبود و ازبیرون دیده نمیشه فقط وقتی دست میزنم حسش میکنم
- سلام امروز ۱۱ پریودم هست سونوگرافی واژینال دیروز انجام دادم یدونه فولیکول سایز ۲۰ سمت چپ داشتم ایا امکان بارداری هست یا نه
سلام امروز ۱۱ پریود هستم سونوگرافی کردم یدونه فولیکول سایز ۲۰ سمت چپ دارم آیا امکان بارداری هست یا نه
- جلوگیری ازبارداری
سلام من بانامزدم رابطه محافظت نشده داشتم وفرداش دوتاقرص یک ونیم اورژانسی خوردم وبعدازی هفته ک رابطع داشتم ی قرص یک ونیم خردم وبعداز۱۰روزخونریزی ولکه بینی داشتم ولی ازتاریخ پریودیم۱۰روزمیگذره ایااحتمال داره باردارباشم؟
- قرص استرادیول والرات
سلام من برای بارداری به پزشک مراجعه کردم آزمایش دادم پرولاکتینم بالا بودکه بادارو حل شدوهمزمان قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم،حالا برای باردارشدن دکترم برام لتروزول و استرادیول والرات ازروز۳پریودروزی دوتا نوشته،خواستم بدونم استرادیول روباید درپریودی مصرف کنم؟یا چه موقع؟گوگل زدم نوشته بود استرادیول خونریزی رو کم میکنه!درسته؟ممنون از پاسختون
- جواب سونو وارینال
محتوای اکوفری با جدار مشخص ونازک به ابعاد ۳۰*۲۰میلیمتر چیست
- نمونه برداری از کیست نابوتین
تو سونوگرافی واژینال نوشته کیست نوبوتین ۸ میلیمتر ونیم دارم و مقدار کمی مایع ازاد لگنی دیده شده ایا نمونه برداری نیازه یا فقط پاپ اسمیر بدم و فریز کنم؟
- واکسن
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم تو هفته بارداری ۵هفته و یک روز میخواستم بدونم میشه راهنمایی کنید منو که واکسن انفولانزا تو اوایل بارداری تزریق کنم یا نه؟ یکم نگران خطرناک بودن برای جنین هستم. مشکلی نیست از نظر شما؟ مرسی ازتون که صبورین
- ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر از خانم دکتر یک سوال داشتم اینکه من در تاریخ دوم اسفند آزمایش چکاب کلی دادم و سطح ویتامین دی بدنم ۲۵ بود و دکتر آمپول ویتامین دی با دوز ۳۰۰۰۰۰ رو برام نوشت که تا الان سه بار هر ماه یکبار تزریق کردم و وقتی که به پزشک زنان مراجعه کردم ایشون هم قرص ویتامین دی با دوز ۱۰۰۰رو برام نوشت و دو ماه هم از مصرف قرص گذشته که هر روز دارم مصرف می کنم آخرین تزریق آمپول ویتامین دی هم آخر اردیبهشت بود حدود چند روز پیش برای بارداری اقدام کردم الان میترسم برای جنین مشکلی بوجود بیاد ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر


