Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لابیای دوتکه
سلام اگه کسی لابیای دو تکه داشته باشه(منظورم چپ و راست نیست) این عادیه؟شما توی کارتون با یه همچین مشکلی برخورد کردین؟ خواهشا جواب بدین نگرانم فک میکنم من فقط اینجوریم مجردم
- لوپرومر
سلام بعد تزریق این امپول نوشته بعد دوماه عادت ماهیانه متوقف میشود خواستم بپرسم من ماه قبل امپول لوپرمر زدم این ماه پریود میشم یا نه؟ یا دوماه بعد پریود نمیشم اگه میشه جواب بدین نگرانم مرسی
- تداخل دارویی
دکتر نورم اسکین ۲۰ واسم تجویز کردن ک الان ۳ماه هست مصرف میکنم و از قضا امشب هم مصرف کردم که شب تخمک گذاریم هم هست و رابطه جنسی داشتم و احتمال داره یک درصد مایع منی داخل ریخته باشه و بلافاصله ۴عدد قرص ال دی به صورت اورژانسی استفاده کردم
حالا میخواستم ببینم این قرص نورم اسکینی که امشب استفاده کردم اثر قرص ضد بارداری رو از بین نمیبره؟ چون به هیچ عنوان نباید باردار بشم - تست پاپ
سلام خسته نباشید.تست پاپ من منفی شده اما سلول اندوسرویکال در نمونه دیده نشده.۲۶ سالمه و لکه بینی مدام دارم.تنبلی تخمدان هم دارم.به دکترم نشون دادم گفت تستت منفیه.اما من نمیدونم این تست ارزشی داره یا خیر.با وجود لکه بینی من بعد از چند وقت میتونم تست رو تکرار کنم؟
- یائسگی
سلام من ۲۶ ساله و مجرد هستم یه سالی میشه ک پریودم نامنظم شده طوریکه بعضی وقتا ۴۰ روزه و بعضی ۴۵ روزه پریود میشدم و حجم خونریزی نسبت به قبل کمتر شده و الان دو ماه میشه ک پریود نشدم تو اینترنت ک سرچ کردم فهمیدم شاید دچار یائسگی پیش رس شده باشم و این منو خیلی نگران کرده خانوم دکتر یعنی واقعا ممکنه این اتفاق افتاده باشه؟
- قطع خونریزی پریودی
سلام من از اوایل تیرماه که پریود شدم هیچ فرقی نکرده تا الان که حدودا یه ماهی میشه خونریزی دارم ولی با قرص مدروکسی پروژسترون خونریزیم کم شده ولی قطع نشده دوباره رفتم دکتر که گفتن تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل رو بهم دادن (دوبسته) ولی طرز استفاده درستشو نفهمیدم میشه بگین چطور باید استفاده کنم؟ چند ساعت و چند روز و تا چه وقت؟؟؟!
- مصرف قرص اورژانسی
با سلام.من در روز ۶ام پریود ک تازه شب یبلش پریودم قطع شد رابطه داشتم البته مستقیم داخل واژن نریخت ولی ممکنه مالیده شده باشه.برای همین روز بعد ینی ۲۰ساعت بعد از رابطه دو تا لونژیل ۷۵باهم خوردم.چن روز بعد به مدت ۳رور لکه بینی داشتم نه خونریزی کامل.چون تازه پریود شده بودم.آیا ممکنه باردار باشم؟
- خود ارضایی با سینه
سلام من دختر مجردم ۱۷ سالمه ۵ ساله با سینه هام خود ارضایی میکنم تا حالا هیچ مشکلی پیش نیومده ولی این عوارض داره؟ باعث ناباروری و مشکل تو رابطه جنسی در اینده میشه؟
- نازایی
سلام من اندومتریوز دارم دکترم با معاینه تشخیص دادن ومن قرص وروژست استفاده میکنم ولی ۳۱روزه که خونریزی دارم ایا این طبیعی هست
- چیکار کنم پریودم قطشه
سلام وقت بخیر.ازمایش و سونو هردو خوب بودن ولی پریودی من قطع نمیشه.گفتین ب خاطر سرترالین منکنه اینجور شده باشه.من چه دارویی مصرف کنم برای قطع شدن پریودی.ایا باید سرترالین رو قطع کنم؟
- ارگاسم
سلام ببخشید علت اینکه تا اوج ارگاسم رسید اما ارضا نشد چیه؟
- آیا توده هتراکوخطرناک است
- لکه بینی
لکه بینی ازپرولاکتین بالامیتونه باشه
- پریود
سلام خوبین خانم دکتر...من یه دختر 14 ساله هستم تو 11 سالگی پریود شدم ولی الان مدت دو سال هست که کیست و تنبلی تخمدان دارم چند بار هم به درمان اقدام کردم ولی هیچ دارویی بهم اثر نمیکنه الان از ماه بهمن یعنی 4 ماهه پریود نشدم و باید آمپول بزنم تا پریود بشم اون آمپول ها هم برام زرل داره شما یه راهکاری دارین ؟
- تاثیر ای وی اف بر کیست سینه
سلام من ۲۸ سالمه فیبرو کیستیک در نواحی ساب ارتولر و در پستان سمت راست در ساعت ۱ و در فاصله ۴.۵سانتی متر از نیپل کیست ندول هیپواکو با حاشیه circumscribedو تشدید صوتی خلفی به ابعاد ۷.۳ ))کیست محتوی دبری)B2 در سونی سینه ام مشاهده شده ایا دارو های انتقال جنین بر کیست سینه ام تاثیر ندارد و من میتوانم ای وی اف انجام دهم؟
- کیست اندومترویما
سلام ببخشید من کیست اندومترویما دارم و برا درمان دکتر قرص ورژست برام تجویز کردن،الان هفتاد روز دارم این قرص مصرف میکنم وشصت روز ک مرتب لکی بینی وخونریزی پراکنده دارم ب دکترم هیچ دسترسی ندارم ،آیا طبیعی هست شصت روز لکه بینی در بیشتر مواقع بیشتر از،لکه بینی هست وکمتر از پریودی
- کیست
سلام ضایعه کیستیک دارای سپتاودبری های اکوژن داخلی به ابعاد ۸.۳و۴.۵mm دراگزیلاری راست رویت شد میشه توضیح بدید راجع ب این سونو واینکه خطرناکه یا با دارو درمان میشه؟
- hpv
سلام وقت بخیر برای Hpv خانم دکتر درمان صد درصد انجام میدن؟؟؟
- عفونت
خسته نباشید من دو هفته پیش به دکتر زنان مراجعه کردم به دلیل سوزش واژن. تشخیص عفونت قارچی و ادراری بود. به من قرص واژینال کلوترمازول و پماد موضعی کلوتریمازول و قرص فنازومکس و سیپروفلوکساسین دادن. بعد ۲هفته سوزش من بعد ادرار تشدید میشه و بهترم نشده. اگر ممکنه دارویی بگید واسه رفعش.
- خیلی مهم مشکل پریودی
سلام من ۱۷ دی پریود شدم و اولین روز شب قرص ال دی خوردم بعد پریودم تا ۱۱ روز طول کشید بعد قط شد با همون اشتباهم پریودم نامنظم شد همیشه ۲۸ روزه میشدم امروز ک ۱۰ بهمن هس و ۹ بهمن دیروز یکچلو لکه بینی داشتم امروز بیشتر شده نمیدونم چیکار کنم گیج شدم ی دکتر دیگ گف ادامه بده ولی دوس دارم قط کنم و بازم مثل قبل پریود منظمی داشته باشم الان چیکار کنم تورو خدا ی راهی جلوم بزارید ک مثل قبلن بشم سوالم اینه ۱. اگه ادامه بدم تا چ مدت ادامه بدم بعدش میتونم قطع کنم که مثل قبلن بشم ؟؟ ۲. اگه بخام مصرف کنم باید از روز چندم بخورم؟ بخاطر این پریودم بهم خورد ک قبل این پریودام من با ال دی بالا میارم حالم بد میشه یکی خوردم ک ببینم چی میشه دیگ نخورم پریودم بهم خورد بعد ۱۴ روز باز پریود شدم ک بعدش تا ۱۱ روز ادامه داشت خیلی اذیت میشم زود ب زود پریود میشم بچه شیر میدم


