Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- حساب دقیق بارداری
من نمیدونم چند هفتم سونو واژینال ک اوایل انجام دادم دقیق تر یا سونو شکمی
- سلام من برا بارداری اقدام کردم الان دوماهه که دارم قرص لتروزول میخورم الانزیردلم درد میکنه22پریودیم بوده 4تاسقط داشتم دوتاهم بچه دارم
- مصرف همزمان لتروزول و کلومیفن
باسلام خدمت شما بنده سال ۹۶ با لتروزول بدون آمپول باردارشدم. تنبلی تخمدان دارم و الان هم شرایط تخمدانها تفاوتی نکرده. برای اقدام به بارداری مجدد روز سوم پریودی به پزشک مراجعه کردم. ایشون قرص لتروزول و کلومیفن رو با هم تجویز کردند که ازهمون شب، شبی ۲عدد ازهرکدوم بخورم. الان روز ۹ دوره هستم و ۷ روزه دارم قرصهارو میخورم و ۳ روز دیگه هم باید ادامه بدم. ولی چیزی که هست، سمت راستم بصورت مُقَطع احساس تیرکشیدن و درد دارم. من همیشه شنیدم بودم ۵روز مصرف قرص. ولی برای من ۱۰ روز، روزی ۲عدد لتروزول و ۲عدد کلومیفن! راستش نگذان شدم مشکلی پیش نیاد یا خطری برای تخمدان نداشته باشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏
- بارداری
سلام وقت بخیر من تیرماه ۸ ام پریود شدم و مرداد ماه ۳ ام الان هنوز پریود نشدم و خیلی نگران هستم چون هر ماه چند ورز زودتر پریود میشم میخواستم بپرسم امکانش هست الان باردار باشم و یا باید تا ۳ شهریور صبر کنم و اینکه راهی هست که از تشکیل شدن نطفه جلوگیری بشه چون الان آمادگی بارداری ندارم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز و بااخلاق. ممنون که وقت میذارید و پاسخ میدید من در غربالگری مرحله دوم(سونو) در هفته 18 که سونو دادم نوشتهnb:5.9mmو نوشته نرمال است آیا واقعا این عدد نرماله ؟زیاد نیست ؟ آیا درسته که این عدد نشون میده یه بچه با بینی خیلی بزرگ است؟ممنون از لطفتان
- بارداری
سلام من یک رابطه محافظت نشده داشتم بلافاصله یک قرص اورژانسی خوردم،امکان بارداری هست؟برای اینکه مطمئن شم باردار نمیشوم باید چیکار کنم؟
- تاثیر اشعه
سلام در ماه اول بهرداری هستم...سرکارمن با کامپیوتر هست و درمحل کارمودم دقیقا روی میزکارم هست...آیا ثابت شده که امواج مودم تاثیر منفی داره روی جنین؟و حتما باید جاب جاشود؟
- قاعدگی
آیا روزه گرفتن باعث عقب افتادن قاعدگی میشود؟
- خارش و سوزش واژن
سلام خسته نباشید.من باردارم۲۱هفته هستم.چندوقت هست که پوست ناحیه تناسلی ام خارش شدیدداره وکهیرمیزنه.حدیداهم کلیتوریسم میخاره.۲۰روزپیش درمان قارچ انجام دادم.ولی همچنان ادامه داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- خطر برای جنین
سلام.اگه طبق سونوگرافی بارداری کسی تموم شده باشد.. ولی یک هفته زایمان به تأخیر بیفتد آیا برای جنین خطرناک است؟
- پرولوتون
سلام من حدود دوماه هرهفته یه امپول پرولوتون تزریق میکنم این بار جای تزریقم کمی ورم کرده و داغه و خارشم داره دوروزه هنوز خوب نشده چیکار کنم خطرناکه هفته ۲۸ بارداری هستم
- بارداری
سلام وقت بخیر ببخشید من چند روز از پریودیم گذشته امروز یکم لکه بینی داشتم امکان داره باردار باشم ؟
- سونوگرافی های بارداری با برق اضطراری
سلام ببخشید ی سوال داشتم من تو سونو های بارداریم رفتم سونوگرافی دوبار برق رفته بود و سونوگرافی NTوNB تو ۱۲ هفته و ۴ روز و سونوگرافی آنومالی تو ۱۸ هفته و ۵ روز رو موقعی انجام دادم که برق رفته بود و مرکز سونوگرافی گفت به اضطراری وصل هستیم میخوام بدونم ممکنه نتیجه سونوگرافی ها به خاطر این حالت غلط بشه؟
- کیست تخمدان
با سلام.من کیست اندومتریوز دارم.ایا باردار میشم؟قرص وروژست مصرف کنم ایا مانع حاملگی میشه؟من الان قصد بارداری دارم.قرص قطع کردم.چه کنم؟
- مصرف اوابوست
من ۲۴ سالمه پریودیم نامنظم بوده همیشه ازمایش دادم دکتر گفتن بخاطر تنبلی تخمدان و حامله شدن باید اوابوست و فولیک اسید استفاده کنم الان ۱۵ روز تقریبا روزیی یدونه میخورم از اون موقع ترشح دارم ، ترشحاتم رقیق ، سفید و بدون و بو هست چیکارکنم الان بی بی چک استفاده کنم یا نه ؟ بارداری کی مشخص میشه؟؟؟
- روزبخیرانومالی انجام دادم اب دور کلیه خفیف ۴.۴ و یه اکوژن ۱.۸دیده شد گفتن تکرار سونو.متخصص پریناتالوژی سونو کردن گفتن کلیه خفیفه مهم نیست ان اف هم ۵نرماله ولی اکو برو و رفتم متخصص قلب گفتن یک اکوژن دیده میشه ب متخصص پریناتالوژی نشون دادم گفتن ۲۸هفته بیا چیزی نیست.ایا نگرانی من بی مورده؟ و ازمایش و ان تی اولم هم نرمال بود و بی خطر ان تی هم ۱.۶ممنون دکتر جان اگر راهنمایی کنید الان ۲۰ هفته هستم
انومالی
- لکه بینی
سلام، من ۳۹ سالمه ، آخرین تاریخ پریودی یادم نیست، دیروز رفتم سونو واژینال گفتن ۵ هفته هستم ساک حاملگی دفورمه و یولک ساک دیده شده ولی فتال پل دیده نشده، msd برابر ۹ میلی متر، یه هماتوم ۲*۶ هم در محاورت ساک حاماگی دارم الان لکه بینی هم دارم به نظرتون حاملگیم پوچ، چیکار کنم
- غربارگری اول تکرار
سلام خانم دکتر من دکترم دوباره تکرار آزمایش غربارگری اول نوشته آیا مشکلی هست یا خیر؟
- مهم
سلام من ۲ ماه و ۲۲ روزع زایمان سزارین کردم ۱۰ روز اول شکمم رو با کمر بند بستم بعدش دیگ نبستم گاهی بستم خیلی کم ایا الان اگر یکسرع ببندم شکمم باز میرع عقب؟؟؟؟
- سقط بقایای جنین
یک هفته پیش سقط کردم اولین دوره بود که پریود نشدم با سایتو تک سقط کردم درد زیاد داشتم سونو بقایای ۴۰در۲۰میلی رانشان داد سه روز اس از قرص متیل استفاده میکنم و خونریزی خیلی کمی دارم ودرد زیاد با مسکن آروم میشم آیا نیاز حتمی به کورتاژ دارم دکتر گفت کورتاژ من دارو خواستم و قرص متیل برام نوشتن


