Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیر در پریودی
سلام خانوم دکتر عزیز ۱۲روزه ک پریود نشدم پریود منظم دارم همیشه سیکلم ۳۱روزه ست این ماه ۱۲ روزه پریود نشدم ممکنه ک بارار باشم؟تو اقدامم شنبه ک میشه ۱۴روز ازمایش خون میتونم بدم؟؟؟ روز ۱۰ بی بی چک زدم منفی بود🥺ممنون از راهنماییتون
- سلام من هفته ۹بارداری بودم باقرص سقت کردم روز ۹رفتم سونگرافی گفتن یک سانت نیم مونده باقرص حال میشه؟؟
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقتتون بخير من هميشه پريودام ٢٨ روزه بود و منظم دو ماه پيش شد ٢٦ روزه كه براي بارداري اقدام مردم دكتر قرص كلومفين داد ٥ تا خوردم فوليكول هام سه تا شد ولي اين ماه الان روز ٢٩ هستم ولي هنوز پريود نشدم علتش ميتونه خوردن قرص باشه؟ چقدر بايد صبر كنم؟
- زخم دهانه رحم
سلام خانوم دکتر. آیا با وجود زخم دهانه رحم میشه واسه بارداری اقدام کرد؟
- تخمدان چپ
برادشتن تخمدان چپ باعث حاملگی میشود
- تنگس دهانه رحم
سلام من دچارتنگی دهانه رحم هستم ایا درمان دارد چون باعث نازایی ام شده
- تخمک گذاری و عفونت
سلام من هفته ۲۴دایم ترشحات دارمبوی بد دکترمترانیدازول اموکسی سیلین میدبهم تامیخورم خوب قطع میکنم شروع میش اشکال ندارخودم دوباره شروع کنم انتی بیوتیک مرتب بخورم
- سزارین
سلام،خسته نباشید ببخشید زایمان سزارین چند روز زودتر از تاریخ طبیعی انجام میشود؟
- پریود و بارداری .
سلام اگر چند روز بعد رابطه پریود شویم ، بازم احتمال بارداری هست یا نه؟؟؟ پریودمون باید چطوری باشه؟؟
- پارگی ناف
سلام ۸ سال پیش سزارین داشتم فتق ناف هم داشتم الان میخوام اقدام به بارداری کنم پارگی نافم ۱۴ میلی است.میتونم اقدام به بارداری کنم و بعد از سزارین عمل ترمیم ناف انجام بدم؟
- تعداد ضربان قلب جنین
سلام .وقت به خیر.من در هفته ۱۱ بارداری هستم .امروز سونوگرافی داشتم.گفتن ضربان قلب جنین ۱۷۴ هست .میشه لطفا بفرمایید آیا ۱۷۴خیلی زیاد در اقع غیر عادی؟؟؟؟با تشکر
- نحوه ی خوابیدن در بارداری
سلام به خانم دکتر عزیزم روی شکم خوابیدن یا به پشت خوابیدن در ماه های اول بارداری مشکلی برای جنین ایجاد نمی کند؟
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من ۱۰ ماه است ک قرص جلوگیری ال دی استفاده میکنم و این ماه بعد اتمام بسته قرص ۴ روز بعدش پریود شدم ولی زمانش خیلی کم بود فقط ۲ روز طول کشید و فقط لخته خونی بود ومقدار کم در صورتی ک ماه های گذشته انقدر کم نبود... و بعد از اون ۲ روز دیگه قرص ادامه ندادم تست بارداری خانگی هم انجام دادم منفی بود چرا اینجوری شدم؟ ممکنه بارداری خارج از رحم باشه؟
- آنوکسان ۴۰۰
سلام سه قلو باردارم و انوکسان ۴۰۰ میزنم به شکمم سرکلاژم موقع تزریق احساس میکنم پوست دور نافم خیلی نازک شده اوایل مشکلی نداشتم اما یک هفته ای میشه جای تزریق سفت میشه یا خون میاد کبود میشه یا بعداز تزریق خیلی ترسناک نافم خود به خود بالا پایین میره این خطرناکه آیا مشکل از تزریق منه؟ بعد اینکه الان من ۲۲ هفتمه و ۲ هفتس که تکون خوردنای قل ها رو متوجه میشم موقع تزریق سه تا قل خودشونو بدجور سفت میکنن جوری که نمیدونم کجا تزریق کنم میترسم بعد وقتی یه جای خوب سوزن رو میزارم تکون میده سوزن در میاد چیکار کنم 😭😭😭
- زخم رحم
هزینه فریز رحم چقدره
- سقط جنین
سلام.من فقط دو روز از رابطه ام گذشته و مقدارکمی منی داخل ریخته شده .من دو عدد قرص روکین خوردم واینکه امکان ازبین بردن جنین با دارو هست؟میشه راهکار برای ازبین بردنش به صورت طبیعی بگید
- بارداری
سلام من تاریخ زایمانم سونوان تی زده ۳۰مرداد اگرازاخرین پریودم حسساب کنم میش ۶شهریور من هفته هاماازروی سونوان تی حساب کنم دقیق تر
- هماتوم بعد سزارین
بعد از یکماه سزارین هماتوم موجود در لولا چپ رحم کوچیک نشده چیکار باید کنم
- سوزش زیر شکم در بارداری
سلام ببخشید امروز زیر شکمم میسوزه ۲۰ هفته باردار هستم علتش چی می وونه باشه
- بررسی سونوگرافی بارداری
سلام من سونو گرافی غربالگری اول بارداری انجام دادم خدا را شکر که همه چیز جنین نرمال بود ولی یه کمی گفت جفتت پاینه اطراف ساک حاملگی کمی خون دیده میشه راهنمایی کنین ممنون میشم


