Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص لتروزول
سلام وقت بخیر. بنده برای بارداری اولم قرص لتروزول مصرف کردم. الان جلوگیری طبیعی دارم. ولی این دفعه میترسم حاملهشده باشم..می خواستم بگم آیا برای بارداری دومهمباید قرص لتروزول رو مصرفکنم؟ یاخیر. ممنون
- بارداری
سلام من از روز ۳ سیکل قرص لتروزول ودر روز۶ و ۷ سیکل هر ۱۲ ساعت امپول سینال اف و روز ۱۲ سیکل سنو کردم و در روز ۱۴ دو عدد امپول hcg و در روز ۱۵ سیکل iui کردم و شیاف پروژسترون استفاده کردم الان ۱۰ روز از iui میگذره و هیچ نشانه ای ندارم من چه زمان باید تست بدم و ایا شانسی برای بارداری دارم سن من ۴۲ هست
- ماندن بقایا
سلام وقت بخیردکترمحترم میگم من ۲۲هفته سقط داشتم حالاسنودادم میگن ۵سانتی متربقایامونده چیکارکنم؟
- سقط
باسلام من ۳ هفته پیش در ۷ هفتگی سقط داشتم سونو شکمی انجام دادم گفتن رحم پاک و تمیز است ولی در طول روز تکانهایی در زیر شکم دارم علتش چیست؟
- قرص مولتی ویتامین
سلام وقت بخیر با توجه به داشتن تیروئید کم کار میتونم در ماه ۷ بارداری مکمل ای ویتا بخورم که ید داره؟ دکتر تجویز کرده
- بارداری
سلام. من اوایل بارداریم هست. دکتر قرص اسید فولیک و ید و ویتامینd3 رو برام تجویز کرده. خواستم بپرسم اگه قرص امگا3 رو با اینا بخورم اشکالی داره؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید من حدودا شش روز پیش سقط داشتم بعد سنو انجام دادم ک ۹*۱۷م م میگه بقایی بارداری عروقی دارم آیا نیازه کورتاژ کنم با دارو بقایا دفع نمیشه
- جنین دولیکوسفالیک
درسونوی سی وهفت هفتگی نوشته جنین نمای دولیکوسفالیک دارد. آنومالی سل فری و ان تی و همه سونوهای قبلی همه چیز اکی بوده. آیابعداز زایمان امکان درست شدن فرم سر وجودداره؟
- بارداری
باسلام وقتتون بخیروخوشی ببخشید من الان ۴تیرپریودشدم تا۱۵ هم ادامه داشت پاک شدم بعداز۲۱ اقدام به بارداری کردم،خوشبختانه تا الان که پریود نشدم ولی بی بی چک که گذاشتم منفی بود میتونم خواهش کنم راهنماییم کنید سپاسگزار میشم
- ترک شکم در بارداری
سلام خانوم دکتر میتونم برای ترک شکم بارداری از روعن بایو اوئل استفاده کنم از اشناهامون استفاده کرد راضی بودن. برای بارداری که ضرر نداره؟
- بارداری
سلام دکتر جان خسته نباشید من 12مهر فریز کردم الان منتظر پریودم ک نشدم بی بی چک زدم دیدم سریع مثبت میشه 3تام زدم بنظرتون مثبته از دارو ها نیست
- بارداری
با سلام و خسته نباشید من 43 سال دارم و در هفته پنجم بارداری هستم و ترشح بارداری ندارم ایا این در بارداری نشانه بدی است
- بارداری
سلام خانم دکترمن ۴۰ هفته ودوروزمه دهانه رحمم یه سانت ونیم بازشده چیکارکنم که بیشتربازبشه
- بقای سقط جنین
معذرت من تو اسفند حامله بودم تو فروردین 15 سقط داشتم.. دوروز قبل سونو دادم بقای باقیمانده 40 میلیمتر داخل رحمم مشاهده شد.. نیاز به کورتاژ هست یاخودش دفع میشه. در ضمن خونریزیم قطع شده دیگه
- دفع پروتئین
سلام خانوم دکتر نازنين در آزمايش ادرار 24ساعته مقدار دفع پروتئينم 250 هست اين مقدار از دفع تا چه حد خطر ناک است و اينکه در اين دو هفته باقي مانده تا زايمان چه عوامل يا غذاهايي ممکن است اين مقدار از دفع را تشديد کند؟
- اکوقلب جنین
سلام دکترم نوشته به خاطر سابقه سقطی که داشتم اکو قلب جنین انجام بدم ولی نگفت کی برم میخوام بدونم تا کی وقت دارم برم اکو؟ الان هفته ۲۲ هستم .
- واریکوسل
Immotile 62.6% یعنی واریکوسل داره همسرم؟ باید عمل کنه یا نه با دارو برطرف میشه ؟ واسه بارداریم مشکل ایجاد میکنه ؟ خواهش میکنم جواب بدید ...
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز من هفته 16 بارداری هستم و با IVF باردار شدم . داروهای مصرفیم هم پرگنکر روزی یکی ، دوفاستون صبح و شب و شیاف سیکلوژست شبی یکی، هست . تقریبا یک هفته ست که بدنم خارش میکنه .سینه شکم ران و ساعدم و مخصوصا پشتم . مشکلم بخاطر مصرف داروهاست ؟ درمانش چیه ؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر من بعد نزدیکی از این قرصا اورژانسی ک دوتاس داخلش خوردم جفتش باهم خوردم تاثیری داره یا باید باز بخورم؟؟
- سوال مهم بارداری
سلام من هفته ۱۳ بارداری هستم و دو یا شاید سه روز طول بکشه ک مدفوع نکردم ایا مشکلی پیش میاد خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید


