Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود بعد از مصرف استرادیول والرات
سلام من 6 روز روزی 2 تا والرات استرادیول خوردم الان 18 روزه پریود نشدم آیا با این حال ممکنه تست بتا بدم و منفی دربیاد؟
- بارداری
من در حال اقدام به بارداری هستم ..همیشه پوزینشمون اینجوریه که هردو به پهلو هستیم و آقام از پشت اقدام میکنه ..این روش خوبیه؟
- بقایای سقط جنین
سلام وقت بخیرمن حدود ۴۵ روز پیش سقط داشتم ک حدود ۳ سانت بقایا مونده بود اخرین سونویی ک انجام دادم گفت ۲ سی سی باقیمانده حالت خون واین مدت لکه بینی داشتم پریود نشدم ممکنه با پریود دفع بشه؟یا نیاز به کورتاژه
- سوال درمورد سقط
سلام خسته نباشید دو سوال؟ ما سقط جنین با استفاده از قرص داشتیم مقداری خون بعد سقط دیده شد و تا یکی دو روز خونریزی داشت ولی کم .بنظر شما سقط انجام شده؟ وبعد تقریبا دو هفته ازسقط لکه بینی خون دیده شده بنظر شما دلیلش چی میتونه باشه؟
- تشخیص بارداری پوچ
سلام، وقت بخیر. دوره پریود من بین ۲۸ تا ۳۴ روز متغیر هست، روز ۳۶ سیکل آز بتا دادم و میزان هورمون ۵۸ بود، یک هفته بعد مجدد آز دادم و هورمون ۱۶۳۰ بود. همون موقع سونو انجام شد و ساک بارداری به قطر ۶ میلیمتر مشاهده شد. سه هفته بعد سونو دادم و ساک به قطر ۲۲ میلیمتر مشاهده شد ولی جنین مشاهده نشد و گفتن احتمال بارداری پوچ مطرحه. من هیچ لکه بینی و علائم سقط ندارم، میخوام سه هفته صبر کنم اگه علائم سقط شروع شد که شد، اگه نه مجدد برم سونو، آیا صبر کردن به مدت سه هفته برای من خطرناک نیست از لحاظ عفونت و سایر عوارض بارداری پوچ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من دو زایمان زودرس داشتم و الان سرکلاژ شکمی انجام دادم و در هفته ۷بارداری هستم ولی دکترم بهم دارویی ندادن گفتن از هفته۱۲ شیاف استفاده کنم
به نظرتون خودم در این هفته از شیاف پروژسترون استفاده کنم؟ - حاملگی
سلام وقت بخیر ببخشید خانوم دکتر من بی بی چک زدن مثبت شد واینک باشگاه میرم تی ارایکس ضرر نداره ؟
- تاخیر پریود و بیبی منفی
اقدام به بارداری کردم جواب نگرفتم پریودیم منظم بود ولی الان ۲۵ روزه بی سابقه تاخیر دارم دلیلش چیه
- سلام هفته ۳۲بارداری ام میشه از پماد تریامیسیون ان ان استفاده کنم؟
سلام هفته ۳۲ بارداری هستم مقعدم سوزش و خارش دارد و ظاهرا کمی بباسیلم بیرون زده میتونم از پماد تریامسینول ان ان استفاده کنم
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز من پریودم منظم هستش همسرمم آزمایش اسپرم داده هیچ مشکلس نداشته یک ساله اقدام کردیم باردار نشدم باید چیکار کنم 😔
- بارداری بعد از سقط
با سلام یک ماه از زمان سقطم میگذره و هنوز پریود نشدم . در این ماه رابطه محافظت نشده داشتم . چه زمانی میتونم تست بارداری انجام بدم که از جوابش مطمئن باشم و در صورت باردار نبودن برا پریود شدن دارو مصرف کنم ؟؟
- اکوژن روده گرید ۲
سلام من ۱۹ هفتم وسونو ک رفتم اکوژن روده گرید ۲ نشون داد وآزمایشات غربالگریمم سالمن والان خیلی استرس دارم میخاستم بدونم جنینم مشکلی داره یا ن
- مشکل جنین
سلام در سنو نوشته لوپ های کولون جنین بصورت دیلاته و با اکوی افزایش یافته رویت شدند در 34 هفتگی این یعنی چه و چکار باید بکنم
- سزارین
سلام خانم دکتر من یکاهه که سزارین شدم سزارینم اولم خوب بود سزارین دوم در شهستان انجام دادم بعد از بیرون امدن از اتاق عمل سه ساعت بعد عمل پرستارها بشدت شکمم را فشار دادن تا خون اضافی خارج ود بشدت درد کشیدم در تهران همچین اتفاقی برای نیفتاد بعد از آن یکماهه که بشدت در ناحیه زیر ناف درد دارم آیا طبیعی است؟
- بارداری
با سلام و خسته نباشید من مدت 6 ساله که ازدواج کردم جلوگیری طبیعی داشتم و الان هفت ماهه که میخوام بچه دار شم اما نمیشه دکترای زیادی رفتم اما جواب درست و حسابی نگرفتم فقط هر بار آزمایش و سونو دادن.یعنی ممکنه باردار نشم. ضمناً من همیشه پریودم فقط دو تا سه روز طول میکشه و بعد تموم میشه .
- بارداری
سلام.من رابطه بدون دخول داشتم ولی مایع منی روی واژنم ریخته شد وبعد ۲۴ساعت قرص اووسیز خوردم ولی ازوقت پریودشدنم یک روز میگذره ب نظرشما مشکلی (باردار)برام پیش اومده؟
- سقط
سلام وقتتون بخیر هفته هفت بارداری بود متاسفانه یک هفته لک دیدم الان سقط شده از جفت ده سی سی مونده نمیخوام کورتاژ کنم باید چه کاری انجام بدم تا دفع بشه ولی دیروز تا حالا خونریزی دارم و یه لختهایی از بدنم خارج میشه ممنون میشم اگه کمکم کنید
- میگرن بارداری
سلام خانم دکتر من در هفته ۱۶ بارداری هستم بخاطر سردردای میگرنی که داشتم پیش متخصص مغزواعصاب رفتم بهم آمپول پرومتازین ۵۰ داد که موقع سردردای شدید نصفشو عضلانی بزنم،میخواستم بدونم مشکلی نداره این آمپول برای جنین؟میتونم استفاده کنم ازش؟
- سردرد در بارداری
سلام خانم دکتر. من تو هفته ۱۴ بارداری هستم و تقریبا هر روز سردرد دارم، قرص کلسیکر مصرف میکنم تو عوارضش خوندم سردرد هم جزش هست،ممکنه سردردام بخاطر مصرف این قرص باشه؟من سابقه میگرنم دارم یا اینکه این سردردا بخاطر همون میگرنمه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- شیاف پروژسترون
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم و وارد هفته نهم بارداری شده ام طبق تجویز شما دو عدد شیاف از طریق واژینال استفاده میکنم یک عدد صبح و یک عدد شب بعد از استفاده شیاف دراز میکشم تا کاملا جذب شود متاسفانه بعد از بلند شدن بیشتر شیاف خارج میشو میخواستم بدونم که اشکالی نداره ؟
هم چنین قبلا که شیاف رو از مقعد استفاده میکردم بیشترش دفع میشد .
ممنونم از زحماتتون


