Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
من ۵۰سالمه و این بار که پریود شدم تمام نمیشود بعد از روزهای معمولی پریود لکه بینی داشتم ولی چند روز است که باز خونریزیم بیشتر شده الان ۱۷ روز از روز اول پریودم میگذره و هنوز مشکل دارم ؛ چکار کنم که خونریزیم کاملا تمام شود
- مشکل قرص ال دی
با سلام، بنده مبتلا به pcos هستم و دکتر برایم قرص ال دی تجویز کردند، تا قبل از خوردن این قرص ها من هیچ جوش پوستی نداشتم اما الان که حدود 10 روز هست که ال دی مصرف می کنم صورت و حتی بدن من شروع به زدن جوش های زیاد کرده. به نظرتون مصرف قرص رو قطع کنم ؟ و این جوش ها به دلیل تغییر هورمون هاست یا جنبه حساسیت داره؟ ممنون
- افزایش یا کاهش وزن
سلام ایا باعث چاقی میشه قرص سیبل
- خوردن قرص نورم اسکین در پریودی
آیا خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ در پریودی ضرر دارد
- سلام درموردسزارین هفتم
من ۴۳سال سن دارم سزارین ششم ۹سال پیش بود حالا۳۰هفته حامله هستم چسپندگی هم ندارم خیلی استرس دارم چه کارکنم راهنمایی کنیددرزاهدان زندگی میکنم
- پریود
سلام من متاهلم و در روز ۳ پریودیم تکه گوشت اندازه دو سر انگشت ازم خارج شدهیچ دردی نداشت و زیادی هم بزرگ نبود ایا امکان داره بارداری خارج از رحم باشه
- سقط با متروژن
با سلام من سقط شش هفته ای دارم بخاطر کاهش بتا. دکتر قرص متروژن داده دو روز خوردم خونریزیم کم شده اما درد دارم. میخواستم ببینم عملکرد قرص چجوریه و چند روز طول میکشه جنین خارج بشه
- Chronic cervicitis چیه
سلام، من ۳۶ سال هستم، جواب کلنوسکوپیم توی ۶ تا نموننه که گرفته شده فقط Chronic cervicitis نوشته، ایا این خطرناک؟ دکترم دارویی تجویز نکرده و گفته که خوبه، ایا به دارو نیاز ندارم
- سوال در مورد عفونت واژینال
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم و مجرد چند وقتی هست بعد از تموم شدن پریودم در قسمت داخلی واژن احساس درد میکنم مثل دردی که زمان پریودی پیش میومد و اینکه همیشه از بعد بلوغ ترشح بالایی دارم آیا میتونه مربوط به عفونت باشه؟ اگر نه دلیل این درد چیه
- سونوشکمولگن
سلام خسته نباشیددرسونورحم وضمائم ولگن توسه ماهگی حامله باشی نشون میده؟؟؟ ممنون ازراهنماییتون
- خونریزی حین مصرف دوفامد
سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان خفیفی دارم برای همین دکترم یکسری قرص تحریک تخمک گذاری و آمپولhmg و hcgبرام نوشتن پریودی هامم نامنطمه، قرص دوفامد هم برام نوشتن،، دیشب که شب نهم قرص بود ی رگه ی خون دیدم،،امشب هم خیلی کم دیدم، علتش چی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻🌸 آخه خیلی استرس دارم🥲
- درد در ناحیه مقعد اول پریود
درود و خداقوت
دختری ۱۵ ساله دارم که دو ماهی است دو، سه روز اول پریود به شدت دچار درد در ناحیه مقعد می شود، لطفا راهنمایی بفرمایید چه کمکی میتونم به وی کنم.
بسیار سپاسگزارم. - بیماری رحم
سلام حدودا یکسالی میشه یه تکه گوشت صورتی رنگ به شکل یه منگوله از زیر کلیتوریسم آویزانه،دلیلش چیه؟میتونه نشانه سرطان باشه،تو رو خدا بگین چیکار باید بکنم
- کیست تخمدان
باسلام.من درهردوتخمدانم کیست دارم.4ماهه دکترنرفتم.حالا دراستخوان لگنم درد گاه به گاهی دارم و دوهفته اس یبوست شدید دارم.یه هفته قبل پریودی دردوطرف درد دارم.درزمان پریودی هم دردخیلی شدیدوعجیبی دارم درد در لگن و شکم و قسمت پایین دنده ها.وضعیتم خطرناکه؟
- تعویق پریودی
سلام خسته نباشید ماه قبل9مرداد پریود شدم پریودی نامنظم دارم این هفته میخوام برم سفر برای عقب انداختنش امشب دو عدد قرص دمکوسی پروژسترون مصزف کردم ایا به تعویق میافتد کی پریود میشم؟
- ترشح سفید
سلام من ترشح ابکی سفید رنگ دارم زیاده و بعد از نزدیکی درد واژن دارم
- اندومتر
سلام من نوزده سالمه تازه ازدواج کردم پریودیم خیلی کمه اما درد زیاد دارم رفتم سونوگرافی بردم دکتر ماما نشون دادم گفت هیچ مشکلی نداری یدونم برو ازمایش الان رفتم ازمایش دادم اومدم میگه اندومترتت یکم زیاده من زیاد دقیق نگف مشکلمو برام امپول زیر جلدی نوشت من نمیخوام اون امپول بزنم چون عوارضشو خوندم چون ماهانه هم پریودام خیلی منظمه میترسم هورمون هام به هم بریزه الان چیکار کنم بنظرتون برای درمان اون
- بکارت
سلام خانم دکترمن تلاش کردم که پرده بکارتمومشاهده کنم
اما اصلاسوراخ واژن دیده نشدویکسری زائده های گوشتی دندانه ای شکل روی سوراخ واژن مشاهده کردم
واقعانگران هستم که این زوائدچی هستن
ایابکارت من سالم هست یاخیر؟ قبلاازروی کنجکاوی یکبار۲تا۳سانت انگشتموواردواژن کردم - درمورد واژن
اگر دختر مجرد باکره در ورودی واژن یه تیکه گوشت صورتی بیاد بیرون خطرناک است
- بیماری های مقاربتی
پنج هفته ی پیش رابطه ی دهانی داشتم. ازمایش سفلیس و هپاتیت b دادم. منفی بود خیالم راحت باشه؟؟


