Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سل خانم دکتر عزیزم من هفته اخر بارداریمه و چهارشنبه سزارین دارم و مقداری عفونت دارم که ترشحم زیاد حالت زرده تخم مرغ چسبناک بود ولی از دیروز نوع ترشحم تغییر کرده دو سه باری میشه که یه اندازه یک قطره اب توی شرتم احساس خیسی میکنم ولی دیگه مثل قبل غلیظ نیست و حالا آبکیه. ایا ممکنه کیسه ابم نشتی کرده باشه؟
- خونریزی در ماه اول بارداری
سلام من ۳۸ سالمه بارداری دومم هست ک نزدیک یکماهم هست امروز ۴۵ دقیقه پیاده روی رفتم ی ۵ دقیقه هم دوچرخه ثابت زدم.چون من قبل بارداری همیشه ورزش میکردم فکر کردم اشکال ندارد. اومدم خونه خونریزی دارم دلمم کمی درد میکنه.حالم مثه پریودی فعلا خون کمه ب رنگ قرمز روشن خیلی نگرانم خواهش میکنم راهنماییم کنید
- بارداری
نقاط ظریف اکوژن درخشنده کلسیفیه ناشی از بارداری قبلی به بارداری جدید عوارض دارد
- دوران بارداری
سلام منجواب ازمایش ان تی خوب بودولی درسوننوی انومالی دربطن چپ قلب فوکوس اکوژن دیده شدودرسردو عددکیست ایاخطرناکه؟
- بارداری
من هفته ۱۳ ازمایش قند دادم نرمال بود ایا لازمه هفته ۲۲ به بعد دوباره انجام بدم؟
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام خانوم دکتر من در هفته هشتم بارداری هستم هشت هفته وپنج روز قرص Femobraو اسپرین استفاده میکنم من دیروز ۱۱ ساعت ماشین نشستم ن اینکه یکسره مثلا ساعت ۱۱ نیم نشستم ساعت ۱ نیم یا ۲ پیاده شدم و تا ساعت پنج باز نشستم ماشین تا دو ساعت بازم پیاده و بار اخر برگشتنی یکساعت نیم طول کشید مشکلی بوجود نمیاد واس بچم یا چیز دیگه ای نگرانم که رفتم با ماشین لطفا راهنماییم کنید🙏🙏
- بارداری مهم
وجود یک لوپ روده در سمت راست شکم و دو تا کیست در سر جنین در هفته ۲۰ بارداری چیکار کنم ایا بعد به دنیا اومدن با عمل رفع میشه
- اریترومایسین
سلام اریترومایسین برای عفونت ادراری دربارداری مناسب یاسفیکسیم بهتر
- نگران
سلام خانوم دکتر من متاهل هستم ۱۴روز از قاعدگیم گذشته ولی پریود نشدم موقعی که ۵روز گذشته بود تست بیبی چک انجام دادم منفی بود آیا احتمال داره الان حامله باشم
- لکه بینی
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من در در هفته ۱۱ بارداری هستم دو بار سونوگرافی انجام دادم که همه موارد نرمال بوده من از هفته ششم دچار لکه بینی شدم که شیاف سیکلوژست ۴۰۰۰ شبی یک عدد استفاده می کنم وآسپرین مصرف می کنم ولی باز دچار لکه بینی و گاهی به فاصله دو روز دچار خونریزی در حد خیلی جزیی می شوم در ضمن من ۸ ماه پیش به علت حاملگی پوچ سقط داشتم ۰تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم با تشکر
- تفاوت آنتی و پریود
سلام ببخشید منظور از لقاح دیر یعنی چه زمانی منظور همون تخمک گذاری دیر می باشد؟یعنی مثلا فرد چقدر تخمک کذاریش دیر بوده که سه هفته سن پریودش با سن سونو آنتی باهم فرق دارند ؟چندم سیکل تخمک گذاری داره که سه هفته اختلاف به وجود می آید مگه تخمک ۲۴ساعت تا ۴۸ساعت زنده نیس پس دلیل این تفاوت سه هفته ای چیه بعضی ها هم انتی و پریودشون یکی درمیاد اونا چندم سیکل تخمک گذاری داشتن ممنونم
- آ
سلام خانم دکتر من ۸ ماه هست ک ازدواج کردم ۶ ماه هست ک اقدام ب بارداری میکنم اما نتیجه نمیگیرم میشه کمکم کنید ۲۰ سالمم هست بعد قرص ال دی مصرف میکنم
- سقط به علت ایست قلبی
سلام من سقط به علت ایست قلبی در هفته هشتم داشتم که جنین تا شش هفته رشد داشت بعد از ده روز سونو واژینال بقایا ۸×۱۵ نشان داد الان قرص ال دی و مترژن میخورم به نظر شما با پریودی دفع میشه
- سلام خسته نباشید من ۴۸ سالم هست دو دفعه فتق ناف داشتم عمل کردم آیا باردار بشم خطرناک هست میشه جواب بدهید
- زایمان طبیعی یا سزارین
سلام خانوم دکتر میخواستم بدونم سزارین تا چند بار مجازه ؟
- دل درد دارم
سلام خسته نباشید من ده روز از پریودیم رد شده بود پریود نشدم تایک روز پیش زیره دم کرده خوردم معده می سوخت زیره رو خوردم رفتم پیاده روی خونریزی کردم همون روز دیگه قط شده وخیلی میترسم که اگه باردارباشم سقط نشه
- بارداری
سلام من قرص اورژانسی مصرف کردم هفت روز دیرتر پریود شدم و الان ماه دوم هست که باید هفدهم پریود میشدم ولی سیزده روزه میگذره هنوز نشدم میتونه علائم بارداری باشه؟ نوک سینه هامم حساس شده علائم پریودی هم دارم
- سونوگرافی سه بعدی
سلا، میخواستم بدونم سونوگرافی سه بعدی در چه هفته ای انجام می گیرد؟
- اقدام به بارداری
سلام من 6روزپریودیم عقب افتاده بود بعد 6روز پریودشدم همش لکه های قهوه ای داشتم روزچهارم پاک شدم تواین 3روز قطع وصل میشد مریضیم در هم نداشتم امکان داره باردار باشم الان که پاک شدم یکم زیر دلم درد میکنه
- هیدروکسی کلروکین
سلام خسته نباشید خانم دکتر من به تازگی متوجه شدم ک باردارم و چون سقط داشتم آزمایش ایمنی و انعقادی دادم ک پروتیین اس پایین بود و آسپرین و آمپول انوکسا استفاده میکنم و همچنین tpo بالا عددش۱۵۹ و آنتی تروگلوبولین هم بالا عددش ۱۰۴ و دکتر ایمونولوژیست گفت ک باید قرص هیدروکسی کلروکین استفاده کنم ولی میترسم ضرر داشته باشه چون داخل بروشور نوشته به جنین آسیب میزنه نظر شما چیه خانم دکتر؟


