Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من باردار هستم هفته 14 ولی دکتر گفت جفت پاینه ودل درد دارم
- سلام دکتر ۳ماه باردارم خواستم ببینم میتونم عرق نعنا بخورم …سوال بدیم این که زیاد قلنج میکنم میتونید کمکم کنید
سلام دکتر ۳ماه باردارم خواستم ببینم میتونم عرق نعنا بخورم ...سوال بدیم این که زیاد قلنج میکنم میتونید کمکم کنید
- بارداری
سلام خانوم دکتر من دوساله ازدواج کردم و یکبار که نزدیکی دخول داشتم و اب منی را داخل واژن ریختم همون لحظه سه یا چهار عدد قرص ال دی خوردم و صبح حالم خیلی بد بود زوری که همه جا سیاه بود برام و نای ایستادن نداشتم حالت تهو و سرگیجه ام داشتم ولی حامله نشدم الان یکسال از اون روز میگذره و بچه نیاوردم خیلی میترسم از اینکه بچه دار نشم چیکار کنم ؟؟ چه آزمایشاتی رو باید انجام بدم تا خیالم از اینکه میتونم بچه دار شم راحت باشه ؟؟ یعنی میشه بخاطر قرصایی که خوردم حامله نشده باشم یا مشکلیه؟؟
- بارداری
با سلام و خسته نباشید من مدت 6 ساله که ازدواج کردم جلوگیری طبیعی داشتم و الان هفت ماهه که میخوام بچه دار شم اما نمیشه دکترای زیادی رفتم اما جواب درست و حسابی نگرفتم فقط هر بار آزمایش و سونو دادن.یعنی ممکنه باردار نشم. ضمناً من همیشه پریودم فقط دو تا سه روز طول میکشه و بعد تموم میشه .
- اینترنال اکو
سلام در سونوگرافی من نوشته اینترنال اکو فراوان در مثانه دیده می شود و سنگ مثانه هم دیده نمی شود آیا این مساله مهمی است
- پریود
سلام من خانمی ۲۰ سال هستم که در هنگام پریود شدن روز اول دردشدید مقعدی دارم که نمی تنونم بشینم و الان هم پنچ ماه هست که قصد باردای دارم ولی بارداری صورت نگرقته
- سقط بدون خونریزی
سلام من قرص با امپول برای سقط انجام دادم اما الان لکه بینی دارم سونو هم انجام دادم گفتن حاملگی دفرمه هست من باید چیکار کنم
- پوایپ رحم
باسلام ایا پولیپ رحم وتخمدان پلی کیستیک باقرص رفع شدنی نیست
- آمنیوسنتز
خانم دکتر در غربالگری اول ان تی نرمال بود ولی آزمایش با ریسک بنیابینی بود،آمنیو شدم جواب نرمال بود،باید سونوی آنومالی و اکوی قلب برم،اگه همه ی اینا نرمال باشه ممکنه باز بچه که دنیا بیاد مشکل داشته باشه؟اگه همه ی اینا خوب باشه پس دلیل اون ریسک بینابینی چی بوده؟
- آیا باردارم ؟
سلام خانم دکتر ، من ۶ فروردین اولین روز آخرین پرویدم بود و این ماه برای بارداری اقدام کردم ،تقربیا یک روز در میان .۵اردیبهشت باید پریود می شدم ولی ۴اردیبهشت فقط یه قطره خون اومد درد زیر شکم و سینه دارم ولی از خون ریزی خبری نیست ،۲۸ سالمه و تا به حال پریودم عقب نیفتاده بود همیشه منظم و ۳۰ روزه بود امروز رفتم آزمایش خون دادم میزان bhcg یک بود ،این یعنی حامله نیستم ؟ یا اینکه احتمال داره زود آزمایش داده باشم ؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون .
- سقط
سلام وقتتون بخیر هفته هفت بارداری بود متاسفانه یک هفته لک دیدم الان سقط شده از جفت ده سی سی مونده نمیخوام کورتاژ کنم باید چه کاری انجام بدم تا دفع بشه ولی دیروز تا حالا خونریزی دارم و یه لختهایی از بدنم خارج میشه ممنون میشم اگه کمکم کنید
- بارداری
سلام دکترجان من هفته ۱۹بارداری سونوغربالگری دادم جفت روخلفی لولایینگ تشخیص دادن میخواستم بدونم باتوجه ب اینکه دوسال پیش سزارین زایمان کردم احتمال چسبندگی جفت وجود داره؟واینکه در۹هفتگی خونریزی شدیدداشتم و شیاف مصرف کردم خوب شدوتاالان مشکلی نداشتم بجز دردهای زیرشکم وکمردرد.وجفت تاچندهفتگی بالامیره ؟واگ نره چ اتفاقی میوفته؟من ۲۱سالمه و بارداری دومم هس خیلی ممنون
- بارداری باوجودکرونا؟
باعرض سلام وخسته نباشید. بنده 37ساله مه ویک بچه دارم ویک سقط انجام دادم. هم خودم وهم شوهرم دوست داریم که بچه زیادداشته باشیم. باوجوداینکه سنم داره زیادمیشه وکروناهم هست بفرمائیدکه ماچه تصمیمی بگیریم؟خیلی ممنون
- اقدام بارداری
سلام من دارو حساسیت مونته لوکاست ۱۰ و اسپری دهانی کاتوسین پلاس۲۵۰ استفاده میکنم ایا برای کسی ک قصد بارداری دارد خطرناکه؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر من حدود ۱۲روز پیش نزدیکی داشتم کاندوم دراومده بود یکم از منی داخل کاندوم بود شک دارم ب بارداری بعد ۱۲روز لکه قهواه ای رنگ اومد مدت ۲روز بعد میخاسم بدونم این علائم بارداری؟من علائمای دیگه بارداری ندارم فقط لکه اومد ۲هفتههم مونده ب پریودیم
- بطن
سلام ایا بطن جنین پایین میاد ودورسرش نرمال میشه در ماههای اخرص
- تغذیه
هفته نوزده بارداریم ندونسته توبارداری جگرخوردم ایاضرری برای بچه داردوباعث نقص درجنین میشه
- جواب ازمایش
جواب ازمایش غربالگری دومم رو میخواستم بدونم
- پیشگیری از بارداری
با سلام من34ساله هستم بنده برای عقب انداختن پریدی، از یک هفته قبل پریدی شروع به خوردن قرص ال دی کردم، از طرفی میخام تو سکس با همسرم از کاندوم استفاده نکنم، آیا از بارداری جلوگیری میشه با خوردن این قرص؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز من هفته ۱۹ بارداری هستم و جفتم پایینه.بعضی روزها زیر شکمم تیر میکشه ایا خطرناکه و باید چیکار کنم؟ شیاف پروژسترون۴۰۰ استفاده میکنم


