Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر دخترم پانزده سالشه که تنبلی داره و پریود یکسال بود که نمیشد به پزشک مراجعه کردیم که قرص مدروکسی پروژسترون داده که در حالی که مصرف میکنه خونریزی هم داره لطفاً راهنمایی کنید
- درد وخونریزی
سلام من در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۲به علت بارداری خارج از رحم داروی متاتروکسات تزریق کردم ودر تاریخ۱۴۰۰/۳/۵هم با پایین اومدن آزمایش بتا از بیمارستان مرخص شدم.تا هشت روز بعد از مرخص شدن درد و لکه بینی داشتم.اما از روز نهم هم درد شدید تر شد وهم خونریزی به صورت لخته .بامراجعه مجدد به بیمارستان و گرفتن آزمایش بتا باز هم بتا رو به کاهش بود.اما همچنان درد وخونریزی شدید هست.میخاستم بدونم این درد وخونریزی طبیعی هست یا نه.ممنون میشم راهنمایی کنید .چون توی شهر من امکانات نیست وبرای مراجعه حداقل باید ۱۲۰ کیلومتر راه برم
- آی یوآی
سلام خدمت خانوم دکترعزیز.من۵بارآی یوآی کردم که متاسفانه باردارنشدم دراین۵ بارآمپولhmgوhcgولتروزول ایرانی مصرف کردم آیا ایندفعه داروها روخارجی بگیرم شانس موفقیت بیشترمیشه؟اگه آره چه مارکی بگیرم درضمن هردفعه۳الی۴فولیکول غالب دارم باتشکرازشما
- سقط ناقص
سلام ۲۰مرداد سقط انجلم دادم.دوهفته بعدش سونو دادم،بقایا داشت.قرص پشک داد مضرف کردم ۱۷مهر باز سونو دادم،هنوز دفع نشده بود.بنظرتون یاقرص سایتوتیک رفع میشه؟
- مصرف داروهای ناباروری
سلام من ۱۲ روز پیش آی یو آی کردم به من تجویز قرص استرادیول با دوز مصرفی ۲ روز کردند ولی من فراموش کردم تا ۸ روز ادامه دادم امکان داره تاخیر پریود به خاطر قرص استرادیول باشه یا نتیجه آزمایش باردارب منفی بشه هنوز آزمایش ندادم لطفا راهنمایی کنید خیلی استرس دارم
- پرده بکارت
سلام من ۲۱ سالمه و تو ۱۵ سالگی بکارتم اسیب دیده و خون اومد تو نامه پزشکی قانونی زده ناحیه ساعت ۴ اسیب دیده الان چند سال گذشته تو این هفته دوبار رفتم برای معاینه هر دو دکتر گفتن پایین پرده اسیب دیده سوالم اینه بعد ازدواج تو اولین رابطم خون میاد؟
- ارضا شدن و رابطه
آیا ارضا شدن و رابطه در ماه هفت یا هشت بد یانه کدوم بیشتر ضرر داره ارضا شدن یا رابطه دخول
- .
سلام وقت بخیر لتروزول رو چه زمانی ازسیکلم مصرف کنم برای باردارشدنم...سیکلم ۲۸روزس آیا روزاولم رو از لکه بینی شروع کنم چون من یک روز تمام قبل از پریودی لکه بینی اول میاد روز بعد خونریزی
- پرویدی
با سلام بنده از سه ماه گذشته پروید نشدم. بعد به پزشک مراجعه کردم و طی سونوگرافی که انجام دادم، مشخص شد که کیست و میوم دارم. متخصص برام آمپول پروژسترون و قرص دوفاستون تجویز کرد که همون شب تزریق کردم و بعد از یه هفته پروید شدم. بعد بهم گفتن که هر ماه به مدت 6 ماه از روز 14 عادت به مدت 12 روز قرص های دوفاستون رو مصرف کنم. در حال حاضر چند روز از موعد پرویدم می گذره ولی هنوز پروید نشدم. می خواستم بدونم من باید هر ماه به خاطر پریود شدن آمپول پروژسترون رو تزریق کنم یا همین قرص ها قاعدگی رو تنظیم می کنه؟ این ماه هم باید آمپول پروژسترون رو تزریق کنم؟
- قرص
سلام خانم دکتر من مجردم و۲۱سالمه من توروز اول پریودی به خاطر دل دردو کمردرد یه دونه قرص پروفن میخورم میخواستم بدونم که ضرر نداره و یا بتعث نازایی میشه یا نه؟ و اینکه این قرص میتونه باعث کمتر شدن حجم پریود بشه یا نه؟ ممنون
- انتقال جنین انجام دادم روز یازدهم هست هیچ علایمی ندارم یعنی چی
انتقال جنین انجام دادم روز یازدهم هست هیچ علایمی ندارم یعنی هیچی
- عقب افتادن پریودی
باسلام.من ۵ سال ازدواج کردم و باردار نشدم با درمان مکرر و همیشه تاخیر پریودم ۲ روزه بوده ولی این دوره ۳ روزه عقب انداختم زیر شکمم درد پریود داره ولی داره ولی پریود نشدم این ماه ۳ روز عقب افتاده و زیر شکمم درد پریود رو داره ولی پریود نمیشم
- درد دنده های قفسه سینه در بارداری
با سلام. هفته یست و دو بارداری هستم. حودو چند هفته هست که یه تیکه از دنده های سمت چپ قفسه ی سینه ام به شدت درد میکنه جوری که انگار استخوان دنده ام جایی خورده . درست همون نقطه در پشتم هم به شدت درد میکنه طوری که نه می تونم بشینم نه نفس بکشم. وقتی طاق باز دراز میکشم دردش کمتر میشه. روز به روز هم درد شدید تر میشه وزندگی عادی برام مشکل شده.خیلی نگرانم .چیکار باید بکنم؟
- سلام من الان 1سال کیست دارم کوچک بودالان 5ماه سینه ام درد میکنه خارش داره میتونم ببین چطورم هست
- بارداری
با سلام من سیکل های ۳۰روزه دارم آخرین بار یکم بهمن پریود شدم و چون تصمیم به بارداری داشتم از کیت تخمک گذاری استفاده کردم و در روزهای ۱۸ و ۱۹بهمن کیت تخمک گذاری مثبت شد و روز ۲۰و۲۲ بهمن اقدام داشتم در روز چهارم اسفند بی بی چک مثبت شد و روز ۶م اسفند آزمایش بتا دادم که عدد بتا ۴۳۶ بود ، آیا این عدد بتا طبیعی هست ؟ و من چند هفته باردار هستم ؟ ممکنه بارداری خارج از رحم باشه ؟
- چندماهه اقدام به بارداری کردم اما نمیشم باید چیکار کنم؟
- سلام من اندو متر داشتم دکتربرام قرص وروژست دادن الان بسته چهارمی دارم استفاده میکنم سه بسته اول خوب بودم خونریزی نداشتم به اخرا بسته سوم که رسیدم لکه بینی شروع شد بسته چهارم هم وسطاش خونریزی شدید با لخته های بزرگ ایا درمان نمیشم با این قرص چون خونریزی دارم حالا مفنامیک هم میخورم کمتر شده ولی احساس میکنم لکه بینیم تمومی نداره نظر شما چیه؟
- رحم اجاره ای
سلام من میخاستم رحم اجاره بدم.قیمتش چنده؟؟
- زنان زایمان
سلام خانم دکتر وقت بخیر من دوسال هست نامزد کردم. بانامزدم رابطه داریم ولی ازش آب منی نمیاد تو دوسال من ندیدم. رابطه کامل و دخول کامل نداشتیم اما من خیلی نگرانم که چرا بعد رابطه تخلیه نمیشه لطفا راهنمایم کنید ممنون میشم. هیچ قرصی چیزی هم مصرف نمیکنه از اون بابت مطمئنم
- سلام من برای نامنظمی مدروکسی پروژسترون مصرف کردم بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز بعدش دوباره خون ریزی داشتم دکتر قرص دوفاسترن داده من روز دوم قاعدگیم بود که دکتر گفت قرص دوفاسترن بخورم دستور دکتر غلط بود که من از روز دوم قاعدگی شروع کردم بخوردن قرص دوفاسترن حالا بعد تموم شدن قرص دوفاسترن دوباره پریود میشم باید چیکار کنم دکتر گفت ماه بعد که پریود شدم دوباره برم پیشش که دارو برای بچه دارشدنم بده حالا اگه دوباره زود پریود شدم باید چه کنم


