Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خودبخود سقط شد
سلام و احترام،
دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
- بارداری
سلام من باردارم هفته ۲۶ ایا اگر در این هفته یک فرد بیمار را ک مریضه موقع بلند شدنش پشتش با تکیه بده ب دستم و بخاد بلن شه من یکم سنگینی احساس کردم کمکش کردم ایا مشکلی واس جنینم پیش میاد ؟؟؟؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم میترسم بچم توریش بشع استرس دارم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز برای اینکه شکم بعد زلیمان به حالت اولیه برگردد و جلو نیاید چه باید کرد ؟ اینکه میگویند با خودتون شکم بند ببرید داخل اتاق عمل و از همونجا بدبد پرستار براتون ببنده روش صحیحی است؟ بهترین کار چیه؟
- بارداری
سلام همسرم پنج ماه فینستراید میخورد یک ماه چهل روز قط کرده متوجه شدم که تازه باردارم تاثیر در جنین دارد
- تعیین جنسیت
میخواهم پسر دار شوم،از چه روشی ،صد در صد میشه استفاده کرد؟
- بارداری بعد سزارین
سلام ببخشید، بنده در کروموزوم ۴ و ۱۸ جابه جایی دارم که امکان داشتن بچه سالم به صورت شانسی هست و قبلا دوبار تجربه سقط داشتم یکی در ۸ هفته رشدش متوقف شده بود و یکی دیگه در ۱۸ هفته جهش ژنتیکی بود و سقط قانونی شد،بار سوم باردار شدم و خداروشکر بچه ام سالم شد و ۸ دی سزارین شدم و به دنیا اومد،میخواستم بدونم اگه بازم بخوام بعد چند سال باردار بشم و خدایی نکرده جنینم مشکل داشته باشه میشه قانونی سقط کرد یا خطرناک؟درواقع دکتر ژنتیک گفته در هر بارداری ۶۰ درصد امکان دارد بچه مشکل ژنتیکی داشته باشه و به طور شانسی ممکنه سالم بشه.درکل میخوام بدونم سقط قانونی جنین به علت مشکل ژنتیکی بعد چند سال با وجود سابقه سزارین امکان پذیر است یا خطرناک؟
- سلام میشه جواب این آزمایش بدین مشکلش چیه؟ volume 2.9 ml Count: milky opalescent Liquitaction 30 min Up To 35 min Viscosity Normally Normal 0 .100 phone Alk 7.2 .8 .0 eNcourage 10.12 occasional Sperm count *2 mill/ ml Good:60 Average: 20 .60 poor: 0 .poor: 0 20 Normal morphology 50 % Good: 50 Average: 30 .50 poor: 0 .30 Abnormal Forms 50 % Epithlial 0 .1 RBc 1.2 occasional Active 40 32% sluggish 12 40% Non mobile 48 20%
- اقدام
سلام .آیا در زمان اقدام خوردن زعفران ممنوعه؟ یا اینکه کلا تا وقتی که متوجه بارداری نشدیم میشه هرچیزی خورد؟
- نگه داری جنین
سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم و باردارم ولی جنین در جایی که عمل فیبروم انجام دادم لانه گزینی کرده والان دکترم گفته باید سقط بشه در صورتی که بچه سالم و قلبش تشکیل شده آیا امکان نگه داریش وجود داره ؟
- بارداری و کبد چرب
سلام من کبد چرب ۱ به ۲ دارم . و اقدام به بارداری کردم . ایا مشکلی به وجود میاد برای جنین ؟
- غربالگری اول بارداری
سلام من در سنوی NT ۱/۱۳بوده و همه چیز نرمال بود در آزمایش غربالگری اول MOM۰/۳۹بوده و در نمودار Age1:625نوشته شده و final Risk 1:35900هستش و ULTRASOUND هم نرمال هستش الان نگرانم که نکنه بچه ام مشکل داشته باشه در سنوی غربالگری دوم همه چیز نرمال بوده سنم هم ۳۲ سال هستش
- بارداری
سلام خانم دکترمن ۴۰ هفته ودوروزمه دهانه رحمم یه سانت ونیم بازشده چیکارکنم که بیشتربازبشه
- اشعه سی تی اسکن
سلام و وقتتون بخیر باشه ببخشید اگر کسی در دوهفته اول بارداری سی تی اسکن ریه کرده باشه و از بارداریش بی اطلاع باشه در جنین تا چه حدی اشعه اثر میذاره قبلا از راهنمایتون تشکر میکنم
- خونریزی در بارداری
من ۳روزه لکه بینی داشتم الان بیشتر شده خونریزیم و رنگش قرمز تر شده تست بارداریم مثبت بوده باید چی کار کنم
- بارداری
سلام من و شوهرم تالاسمی مینور هستیم فرزند اولم سالم هست شوهرم شش سال پیش وازکتومی کرد الان راهی برای بارداری من وجود دارد؟ ممنون از زحمات شما
- بارداری
سلام من۲۱ سالمه و یه دختره ۵ساله دارم تو این ۵سال جلوگیری طبیعی داشتم ۱سال پیش یک سقط آیا الان بخوام جلوگیری نکنم باردار میشم
- پرولاکتین پایین
سلام خانم دکتر ببخشید من بعد خوردن قرص کابرگولین ۱میلی که ۵۰بود الان شده۰/۸و برای بارداری میخوام اقدام کنم بنظرتون چی مصرف کنم که باردار بشم و اینکه پریودی نامنظم دارم
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام خسته نباشید ممنون میشم این جواب عکسم رو برام توضیح بدید پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده ومتمایل به راست قرار گرفته لوله فالوپ راست با تاخیر حاجب شده اتساع Mild در بخش آمپولر آن دیده میشود وspillageآن مشهود نیست احتمال انسداد لوله فالوپ راست مطرح میگردد لوله فالوپ چپ با تاخیر حاجب شده دیامتر نرمال دارد وspillageآن با تاخیر صورت گرفته است آیا من احتیاج به جراحی دارم ممنون میشم پاسخ بدید
- درباره بارداری
سقط داشتم در 5ماهگی به دلیل زیاد شدن اب به دور سر بچه
- لکه قلب جنین
در سونو سلامت گفتن لکه به اندازه 1.2 میلیمتر روی قلب جنین.اکو لازم داره البته در هفته 20 جای نگرانی هست.دکتر گفت رفع میشه.غربالگریمم نرمال بوده


