Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام. ببخشید زن باردار میتونه واکسن آنفولانزا تزریق کنه؟ برا جنین ضرری نداره؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر....من یه هفته قبل ازپریودم قرص اورژانسی اونیم یه ربع بعداز رابطه خوردم ۵روز پریودم عقب افتاد بی بیچک دوتا خط خیلی پررنگ انداخت ازمایش خون دادم بتا۱۵۰۰زده بود بارداربودم ایا قبل از قرص بارداربودم یا قرص تاثیرنداشته ممنونم راهنمایی کنین
- عفونت در بارداری
سلام دکتر ببخشید طبق این سوالم میشه درمورد مصرف قرص سفکسیم راهنمایی بفرمایید: آزمایش خون دادم و میزان WBC:۱۲.۶۳هست و میزان RBC: ۴.۱۶هست و میزان HGBهم ۱۱.۷ هست و میزان MCHCهم ۳۱.۶ هست و در آزمایش ادرارم هم جلوی پروتئین نوشته Traceو جلوی Blood/Hgbهم نوشته Traceو جلوی Bacteriaهم نوشته Fewو جلوی crystal نوشته :ca-oxalate:few، در مقابل W.B.Cدر ادرار هم نوشته ۱۸-۱۶،من رفتم دکتر جواب آزمایش نگا کرد گفت عفونت ادراری هست و برام سفکسیم ۴۰۰ نوشت ۱۰ تا روزی ی دونه ، الان هفته۲۷ هستم حدودا میخواستم بدونم این قرص سفکسیم ۴۰۰ تو بارداری برای جنین ضرر نداره؟ چون نمیدونم دکترم یادش بود که باردارم یا نه ، در کل واسه زنان باردار در بارداری استفاده از سفکسیم ۴۰۰ به مدت ۱۰ روزی و روزی یک عدد مجاز است؟
- لکه بینی دربارداری
سلام.۵ابان لکه بینی داشتم۱۱ابان عادت شدم به مدت هفت روز.ماه بعدپریودنشدم باردارشدم اماروز۸و۹اذرتوترشحاتم رگه خون بودتا۲۰اذردوباره همین حالت شدومجددا۳۰اذرویکم دی دوباره این حالت برام بوجوداومد(یوقتایی درطول روزترشح همراه بارگه خونی).خانم دکتربنظرتوناتروژسترون۲۰۰به مدت یکماه استفاده کنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سرکلاژشکمی
سلام من ۴سال پیش سرکلاژشکمی شدم بعدم سزارین سرکلاژم بازنشد الان هفته ۲۳ام ببینم همون سرکلاژم جواب مید خیالم راحت باش
- داشتن فولیکول
خانمی هستم 39 ساله در بارداری اولم بدلیل مصرف متوفرومین وکلومیفن دوقلو باردار شدم الان اقدامم برای بارداری سه دوره لترزول مثرف کردم دوتا فولیکول باسایز 20 داشتم درسمت چپ ایا احتنال دوقلو سدن هست با وجود دو تخمک در یک تخمدان اونم با سیاز 20
- بارداری
سلام من نزدیکی بدون دخول داشتم بعد سه روز بعد نزدیکی پریود شدم وبعد ۱۴روز تست بی بی چک استفاده کردم منفی بود عایا احتمال بارداری هست
- مهم
شامپو( شون بدن نعنایی) در بارداری ضرر دارد یکم بود میده
- Int.os
جفت ازint.os فاصله دارد یعنی چی؟
- عدم پریود و رحم هتروژن
سلام یه خانمه ۴۰ساله هستم وقصد بارداری دارم تو سونو نوشته رحم هتروژن برام مشکل ساز میشه یا نه چیز خاصی نیست
- دندان درد
من در سه ماه اول بارداری هستم دندونام درد میکنه چکار کنم رام میمیرم راهنمایی کنین
- قاعدگی
خانم دکتر خوبین، من ماه پیش قاعدگیم منظم شد الان دوباره ۳روزه که از پریودیم گذشته و نشدم فقط یه لکه بینی داشتم اول قاعدگیم ۲۳اردیبهشت که امروز ۲۵ هست دیگه نه لکه دیدم و نه پریود شدم زیر شکمم درد میکنه ولی آن چنان نه چاره چیه چیکار کنم ممکنه باردار باشم
- آرایش در دروان بارداری
با سلام خدمت شما خانم دکتر میخواستم بدونم آیا آرایش کردن در دوران بارداری اشکال داره؟
- قرص کنکور
با عرض سلام .بنده به علت مشکل pvc قلب قرص کنکور 2/5 مصرف میکنم-آیا میتونم برای بارداری اقدام کنم و قرص بروی جنین تاثیری نداره ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من با نامزدم ۲ هفته پیش رابطه داشتم و آبش ریخت روی پام مطمئن نیسم نریخته باشه روی واژنم بعد از ۵ ساعت قرص ارژانسی استفاده کردم و رابطمون هم جوری نبود ک الاتش بخاد وارد بدنم شده باشه احتمال بارداری هس چونکه از پریودمم گزشته خیلی میترسم
- طول سرویکس
سلام طول سرویکس من در ۱۸ هفته و ۳ روز ۳۵ هست در سونوی آنومالی . من خونمون زیاد پله داره ولی آهسته میرم و میام .آیا ممکنه طول سرویکسم کمتر بشه ؟
- آمپول لوپرومر وبارداری
سلام وقتتون بخیر من دوماه آمپول لوپرومر تزریق کردم و هنوز پریود نشدم و میخوام اقدام به بارداری کنم باید پریود بشم تخمک گذاری کنم اقدام کنم یا نه فرقی نمیکنه
- زایمان طبیعی بعد از سزارین
سلام فروردین ۹۹ سزارین شدم. الان ۶هفته باردارم..امکان زایمان طبیعی برای من وجود داره؟؟
- سرکلاژشکمی
چگونه با سرکلاژ شکمی باردار می شویم
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر دوستم ۳روز قبل موعد پریودش ینی۲۸ سیکل بصورت تجاوز گونه وارد رابطه بدون پیشگیری با مردی شده و چون نزدیک پریودی بوده قرص نخورده و با یک روز تاخیر پریودشده و مثل همیشه۵روز پریود بوده.میگه که حجم خونریزی یکم کمتر از ماه قبل بوده) البته ماه قبلش خونریزیش زیاد بوده .بعد پاکی یک شب درمیان با همسرش اقدام کرده و همون ماه باردار شده .الان میترسه بچه از همسرش نباشه .آیا امکان داره؟؟؟


