Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دقیقا یه ماه قبل عمل تورشن تخمدان که چند دور دوره خودش چرخیده بود به خاطر یه کیست خیلی بزرگ داشتم ۱۸ تیر پریود احرم بود که بعدش جراحی شدم به صورت اورژانسی و درد زیاد ولی هنوز پریود نشدم و نگرانم چند وقت بعد از عمل تورشن و برداشتن کیست باید پریود بشم؟
- خونریزی بعداز کرم واژینال
سلام من ی ماه درگیر عفونت قارچی شدم بااستفاده از ژل و سرکه و اینا خارش تقریبا رفع شد.ولی باز خارشم برگشت و ب پزشک مراجعه کردم.کرم واژینا و پماد موضعی و چتتا قرص برام تجویز کردن بعد از سه روز استفاده به خونریزی افتادم در صورتی دو روز قبل مراجعه به پزشک ددره پریودیم تموم شده بود میخام بدونم برا داروهاس؟اصلامصرف دارو هارو باز ادامه بدم؟یا قطع بشه؟
- نازایی
سلام وقت بخیر خانم ۴۱ ساله ام برای بارداری اول مشکلی نداشتم یک بچه ۱۵ ساله دارم برای دومی اقدام کردیم بارداری صورت نگرفت بعد از مراجعات و آزمایش و عکس رنگی از رحم مشکل خاصی نداشتم همسرم اسپرم های نرمال ۱ درصده دارد تحرک اسپرم کمه واریکوسل داشتند جراحی شدند اما تاثیری در تعداد اسپرم های نرمال نداشت ivf شدم ناموفق بود سوالم اینه آیا مجدد ivf بشم بارداری میتونه مثبت بشه ؟ با وجود عکس رنگی که مشکلی نداشتم آیا سونوگرافی یا عکس برای تشخیص آندومتریوز نیاز هست انجام بدم؟ تشکر میکنم پاسخگو باشید
- درموردبارداری
سلام من یک بار و یازده سیکل سونوبرای فولیکل دادم 10بوددکتربهم لتروزول داددودوره لتروزول خوردم بعد وز سیزدهم فولیکول 25داشتم آمپول اچ سی جی زده آیا باردارمیشم؟
- خون ریزی
سلام خانم دکتر عزیز من دو هفتس در اقدام به بارداری هستم ی روز ک رابطه داشتیم چند قطره خون اومد از واژنم فرداش هم رابطه داشتیم خون نیومد پس فرداش ک رابطه داشتیم دوباره چند قطره خون اومد ازم علتش چیه؟ ینی حامله ام؟ ممنون از شما♡
- سونوگرافی
اکوژن درتخمدان راست اندازه کیست 40*45میل سونوگرافی رنگی انجام دادم و نتیجه اینجوری بنده خیلی نگرانم
- انجام پی آر پی
سلام من امروز پی آر پی انجام دادم لکه بینی دارم عین پریودی و پا درد دارم فردا هم انتقال دارم عادی هست یا دارم پریود میشم
- تنگ کردن واژن
سلام خانم دکتر، آیا شما تنگ کردن واژن با نخ انجام میدید؟
- با خوردن قرص ورژست پریود شدم
سلام خسته نباشید من کیست آندومتریوز داشتم قرص ورژست بهم دادن از پنج عادت خوردم الان ی هفته پاکم دوباره پریود شدم آیا بخاطر این قرص دیگه نخورمش
- سرطان آیا ارثی است؟
سلام حالم دچار سرطان سینه شدند و خوب شدند آیا سرطان ارثی است از خاله ؟
- زخم شدن واژن لطفا زودتر پاسخ بدین
سلام، من در رابطه خونریزی داشتم و متوجه نشده بودم واژنم زخم شده بود و بعد خون ترشح لکه های قهوه ای دارم زیر شکمم درد میکنه و خیلی نگرانم این زخم خوب میشه یا باید برم دکتر؟
- بیماری زنان
سلام ببخشید من یساله ازدواج کردم من دو ماه پیش به دکتر مراجعه کردم زخم دهانه رحم و عفونت باکتریایی و قارچی داشتم دارو استفاده کردم دکتر گفت خوب شدی اما تمام این مدت بازم سوزش داشتم تا دیروز درباره مطب پزشک دیگه رفتم گفت همون مشکلا رو داری و خوب نشدی تست پاپ اسمیر گرفت و دارو داد اما جواب ازمایش و سونو 8 مهر میاد و من 7 ام تاریخ پریودمه که چند روزم جلو میفته اما تا اوون موقع داروهام تموم نمیشه و نمیشه باز برم معاینه حالا با توجه به اینکه ی هفته تقریبا مونده تا پریودم میشه سیپروترون بخورم تا پریود نشم ؟ عوارض نداره بدترشم ؟
- جوش پستان
سلام جوش در آوردن روی پستان خطرناکه؟
- ن
سلام ای ا خوردن مکمل ایزو مکس باید با تجویز پزشک باشد
- نزدیکی بعد از برداشتن پولیپ و لاپراسکوپی
سلام خسته نباشید من ۲۰روز پیش عمل لاپراسکوپی و هیستروسکوپی پیش شما شدم میخواستم بدونم چه مدت بعد میتونم نزدیکی داشته باشم؟
- قرص جلوگیری
سلام وقتتون بخیر...یه سوال داشتم ...من ده روزه قرص جلوگیری سیبل دارم میخورم...و چون آلرژی دارویی دارم و با بیشتر قرص ها آلرژی میزنم...به این قرص هم آلرژی انگار دارم...چشم هام خیلی میخارن و پوست سرم و بدنم..و صورتم هم خیلی جوش زد...اگه الان این قرصو نخورم مشکلی برام پیش میاد؟
- مامو. گرافی سینه
سلام خسته نباشید من دو پیش مامو گرافی انجام دادم جواب مشکلی نداری الن سینه چپم رافشار دادم یک قطره مایع قهوه ای بیرون میاد سنم ۴۰ سال هستم دکتر هم معاینه کرد لطفا راهنمایی کنید وچه دارویی باید مصرف کنم
- نازایی
سلام خدمت خانم دکتر عزیز من 24 ساله هستم سال 93یک سقط داشتم و از اون به بعد دیگ باردار نمیشم الان سه سال هس پیش خانم دکتری در زنجان میرم آبان امسال برام آی وی اف انجام دادن ولی موقع انتقال گفتن دهانه رحمت سفت و بسته اس فقد طوری که دستگاههای ما از اون عبور نمیکنن الان آخرین پریودم 28آبان بوده دیروز که مراجعه کرده بودم قرص دادن و گفتن چون ذخیره تخمدانم کمه بجز اون دو جنینی که فیریز کردن باید دوباره ای وی اف بشم ولی من میترسم و بشدت استرس دارم و میخواسم دکترم رو تغییر بدم که شمارو معرفی کردن ممنون میشم راهنماییم کنم آیا احتمالش هس که بدون آی وی اف هم حامله بشم؟
- مصرف بی وقفه قرص سیپروترون کامپاند برای پریود نشدن به مدت یکسال
سلام. من بخاطر پلی کیستیک بودن، یه سال و خورده ای هست که سیپروترون کامپاند مصرف می کنم(گاهی دیان، گاهی اتیسترون،گاهی سیبل،بستگی داره داروخانه چی بده) و الان حدود ۶ ماهه بی وقفه مصرف می کنم که پریود نشم و نمیشم. خواستم ببینم میتونم تا یکسال هم این مصرف بی وقفه رو ادامه بدم؟
- درد شدید هر دو تخمدان بعد از مصرف شیاف کلوتریمازول ۱۰۰
سلام ببخشید من عفونت داشتم دکتر بهم شیاف کلوتریمازول ۱۰۰ قرص کلیندمایسین وفلوکونازول داد الان بعد گذشت ۵روز تخمدان هر دو طرف درد میکنه مخصوصا صبح هااعلتش چیه؟؟؟


