Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی هفته ۶
هفته ۶ بارداری ام و هیچ مشکلی نداشتم ولی نمیدونم چرا دکترم قرص واژینال Utrogestan 200 رو بهم داد که شبی یکی بزنم شب اول مشکلی نبود ولی امروز هم سمت چپ رحمم تیر میکشه هم لکه های قهوه ای دیدم. ممکنه از شیاف باشه؟ قطعش کنم آیا؟ راهنماییم کنید من بعد ۵ سال نازایی به طور طبیعی باردار شدم و خیلی نگرانم
- قرص پردنیزلون۵
سلام.منpcoهستم و۱سال اقدام به بارداری کردم که نتیجه نداشته. اخیرا دکتر قرص پردنیزلون۵ تجویز کرده به مدت۱۰روز روزی یک عددبه همراه قرص لتروزول.سوالم اینه که قرص پردنیزول رو ازکی شروع کنم چون دکتر زمان دقیق نگفته بهم یعنی همزمان با لتروزل یا قبل ازاون؟عوارض شدیدی داره این قرص؟من قراره دوز دوم واکسن رو چند روز اینده بزنم و کاردندان پزشکی هم دارم مشکلی پیش نمیاد؟؟ممنون
- ایا پرده ترمیم شود تا چند مدت طول میکشد که ترمیم نیست و حالت طبیعی نشان دهد؟؟
- یائسگی
سلام. فاکتور آنتی مولریان هورمون در آزمایشم ۲.۶ هست ، آیا احتمال یائسگی من وجود داره ؟ ۳۹ساله هستم ، دو فرزند دارم ، فرزند دومم شیرخواره. میخوام یه فرزند دیگه هم داشته باشم. امکان بارداری مجدد برای من وجود داره ؟
- سلام من تخمدانم ضعیف معمولا چند سال یا ماه طول میکشه تا باردار شم و کیست ریز تخمدان دارم
- بارداری
سلام خانوم دکتر من برای بارداری اقدام کردم اولش با یکبار نزدیکی تا ۸ روز اب منی داخل نریخته شد بعد هشت روز باز نزدیکی کردم ایا من حامله میشم یا اینکه باید چیکار کنم برای بارداری ؟ اقدام اشتباه بود با یکبار نزدیکی حاملگی ایجاد نمیشه خیلی میترسم که مشکلی داشته باشم
- سیکل قاعدگی
سلام سیکل من در سه دوره ی اخیر ۳۱ روزه ۳۰روزه ۲۹روزه آیا این سیکلم ۲۸ روزه میوفته یا خیر فعلا روز ۲۷ سیکل هستم ...سپاس فراوان
- درد پریود حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ببخشيد من دو دونه مونده قرص سيپروترونم تموم شه پريود شدم با درد وحشتناك و خونريزي كم چه كنم؟
- پریود نامنظم
سلام من دوماه پریود نشدم ببی چک هم گرفتم منفی بود اولین بار پریودم نامنظم میشه ۱۰ سال ازدواج کردم
- سرکلاژ
دکتر،سرکلاژشکمی کردم الانم باردارم هفت هفته ،نزدیکی نداریم ،اگه تحریک بشم ضرر داره سقط میکنم ؟
- پزشکی
سلام من روز۱۲ انتقال هستم وقر ص استرادیول ۲ و فولیک اسید وشیاف استفاده می کنم روز ششم انتقالم غروب شروع به لکه بینی شدم لکه های قهوهای تا ۳روز ادامه داشت البته کم وزیاد میشد الانم بعضی موقع ها نفح دارم توروخدا کمک کنید بار سوم که ای وی اف انجام میدم
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من پنج ماه بود که پریود نمیشدم با مراجعه به پزشک و انجام آزما داروهای پزشک یک ماه بعد از اتمام داروها پریود شدم ولی با درد شدید زیر شکم راهی بیمارستان شدم و به من آمپول و سرم زدم و آروم شدم.ولی یکساعت بعد که رفتم دستشویی یه تیکه مثل گوشت به اندازه دوتا انگشت کامل روز نواربهداشتیم افتاده بود و زیاد هم خونی نبود و بعدش یه تیکه بزرگ لخته خیلی خونی بزرگ هم افتاد از من.ترسیدم اینا چی بودن؟؟؟؟؟
- سلام
من 28 سالمه دو هفته پشت سر هم 2عدد قرص اورژانسی استفاده کردم ولی پریود نشدم آیا حامله هستم.
- تاخیر پریودی
سلام ببخشید من سقطجنین داشتم 10ابان و تقریباً 15 اذر دوباره پریود شدم بعد از سقط اما الان 28 دی هست و من دوره دوم پریودیو هنوز شروع نشده خیلی نگرانم آیا طبیغ هست؟؟
- تست غربالگری
با عرض سلام و خسته نباشید آیا تست تریزومی 13 و 18 هم در غربالگری اولیه باید انجام شود؟ تست NT و BT برای چیست؟ با تشکر فراوان
- Ivf
سلام خانم دکتر.خسته نباشید. من ۳۹ سالمه و سال ۹۱ لوله هامو بستم.سه تا زایمان سزارین داشتم.الان همسرم پیشنهاد عمل ivf رو دادن.آیا برای شرایط من این امکان وجود داره؟
- بارداری
سلام مجدد در مورد سوال قبلی آیا باید در مدت بارداری مدارک پزشکی را برای شما بفرستم یا اینکه فقط یک هفته مانده به زایمان رشت بیام ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- بی نظمی قاعدگی
سلام من بعد از دوره قاعدگیم رابطه داشتم از قرص اورژانسی مصرف کردم فرداش خونریزی داشتم به مدت چند روز الان حدود چهار هفته میگذره و پریود نشدم تست بی بی چک هم زدم خطا زد و هیچی نشون نداد
- سیپروترون کامپاند
سلام. ترشحات بی رنگ و سفید چسبناک و بدون بو از روز هشتم سیکل به بعد دارم. در حالی که اولین ماهه در حال مصرف اتیسترون سیپروترون کامپاند هستم. این بخاطر تغییرات هورمونی مربوط به مصرف دارو هستش یا ممکنه تخمک گذاری هم حین مصرف قرص بوجود بیاد؟ چون در طی یک هفته، دو سه بار بصورت خفیف دچار اسهال هم شدم و نگرانم تأثیر قرص از بین رفته باشه. لازمه به پزشک مراجعه کنم؟
- سلام من خانمی46 ساله هستم به علت فیبرم رحم و ضخامت دهانه رحم پریودی طولانی مدت و خون ربثیزی شدید داشتم بهد از کورتاژ درمانی سه دوز امپول لوپرومر در سه ماه تزریق داشتم ولی متاسفانه از شهریور تا الان که دی ماه هست هنوز به طور کامل خون ریزی قطع نشده و هر ماه که دکتر میرم میگن صبر داشته باش ایا طبیعی هست


