Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام وقت بخیر دو بسته قرص سیبل دارم بسته اول رو از روز سوم قاعدگی شروع کردم و هنوز سه تا از قرص های سفید آخریش مونده و من پریود شدم الان باید سفیدارو ادامه بدم یا ن بسته دوم رو از روز سوم دوباره شروع کنم ؟ممنون میشم کمکم کنید
- پیشگیری از بارداری
سلام خسته نباشید من ۳ هفته پیش رابطه بدون جلوگیری داشتم و ۸ ساعت بعد رابطه قرص تنسی ۱.۵ خوردم اما با این وجود هنوز پریود نشودم آیا امکان بارداری وجود داره
- بارداری
سلام من پریودم عقب افتاده دکتر امپول پروژسترون دادا ۲ تا امروز ۷ روزه تزریق کردم هنوز پریود نشدم ۲ بار شب درد معده حالت تهوع داشتم میشه باردار باشم میترسم تست کنم منفی بشه چیکارکنم
- آنوکسان ۴۰۰
سلام سه قلو باردارم و انوکسان ۴۰۰ میزنم به شکمم سرکلاژم موقع تزریق احساس میکنم پوست دور نافم خیلی نازک شده اوایل مشکلی نداشتم اما یک هفته ای میشه جای تزریق سفت میشه یا خون میاد کبود میشه یا بعداز تزریق خیلی ترسناک نافم خود به خود بالا پایین میره این خطرناکه آیا مشکل از تزریق منه؟ بعد اینکه الان من ۲۲ هفتمه و ۲ هفتس که تکون خوردنای قل ها رو متوجه میشم موقع تزریق سه تا قل خودشونو بدجور سفت میکنن جوری که نمیدونم کجا تزریق کنم میترسم بعد وقتی یه جای خوب سوزن رو میزارم تکون میده سوزن در میاد چیکار کنم 😭😭😭
- بند ناف
سلام خانم دکتر عزیزم.من بیمار شما هستم و ۱۰ دی سزارین دارم برای فریز خون بند ناف اقدام کردم یکی از شرایطش نداشتن عفونت بود ولی من یک ماه پیش عفونت داشتم شما سه روز پماد واژینال دادین الان هم ترشحم خیلی زیاده ولی پنیری و خارشی نیست مثل سفیده تخم مرغه ولی رنگش مایل به زرده.ایا برای ذخیره خون بند ناف مشکل ایجاد میکنه باید چیکار کنم.مرسی
- سلام خانم دکتر من ۴۱ سالمه تازه به این نتیجه رسیدم که بچه دار شم آیا میتونم ، میخوام واسه ویزیت پیش شما بیام و تحت نظر شما باشم
- لکه بینی
سلام خسته نباشین خانم من زمان پریودم ۳۰ هرماه هستش اما یه کیست شکلاتی هم دارم . این ماه۸بهمن پریودم تموم شده ک اقدام داشتم و درروزهای ۱۰ و ۱۳ بهمن هم همچنین اما در روز ۱۵ بهمن لکه بینی دیدم عفونت ندارم تست پاپ اسمیرم مشکل نداشت میخواستم راهنمایی کنین ک دراین شرایط باید چکارکنم . ایا رابطه داشته باشم مشکل داره ممنون میشم جواب بدین
- مشکل پریودی
سلام من 7 دی پریود شدم به مدت 6 روز خوتریزی داشتم باز 14 روز بعد یعنی 20 دی بازم پریود شدم 6 روز خونریزی داشتم الان میخوام بدونم تاریخ بعدی پریودیم چه روزی میشه
- بارداری
سلام خانم دکترمن ۴۰ هفته ودوروزمه دهانه رحمم یه سانت ونیم بازشده چیکارکنم که بیشتربازبشه
- نداشتن علایم بارداری
باسلام.من آزمایش بارداری دادم مثبت بود الان ده روزه از پریودم میگذره ولی متاسفانه اصلا هیچ علایمی ندارم حتی درد زیر دل میترسم که اصلا رشد نکنه
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- جلوگیری ازبارداری
سلام من بانامزدم رابطه محافظت نشده داشتم وفرداش دوتاقرص یک ونیم اورژانسی خوردم وبعدازی هفته ک رابطع داشتم ی قرص یک ونیم خردم وبعداز۱۰روزخونریزی ولکه بینی داشتم ولی ازتاریخ پریودیم۱۰روزمیگذره ایااحتمال داره باردارباشم؟
- من در هفته ۱۵باداری سقط داشتم.بعد سقط ،چون بقایا مونده بود همون روز سقط و دو روز بعد ،دوبار کورتاژ شدم.بعد منومرخص کردن و متیل ارگونوین دادن برای شش روز .توی این یککاه،مچمدام ترشحات خونابه. ای داشتم.سونوانجام دادم.گفتن باز هم بقایا مونده.وکیستمولتی لوکاله هفت سانتی دارم.و قرص ضد بارداری تجویز کردن.ایا با قرص بر طرف میشه؟ اینکیست تخمک ازاد نشده هست؟کی مجدد برم سونو؟الان ده روزه قرص ال دی مصرف میکنم برای درمان
- میزان نرمال nt
با سلام من سیزده هفته ودوروز سونوگرافی انجام دادم crl70هس وعددntحدود 2/02است آیا این مقدار آن تی نرمال است ؟هیچ مشکل ژنتیکی هم ندارم وبهتر بود در این سن جنین مثلاً مقدار ntچقدر باشه ؟
- ازمایش قند
باسلام... در هفته ۱۲ بارداری هستم ازمایش قند خون ناشتا ۸۶ و دوساعت بعد صبحانه ۱۴۵ ,نظر شما چیست ؟
- قرص استرادیول در بارداری
سلام من باردار هستم .ای وی اف انجام دادم قرص استرادیول دکتر داده ولی روی قرص زده در حاملگی استفاده نشه الان نمیدونم باید استفاده کنم یانه؟؟
- باداری و مکمل
سلام تصمیم دارم باردار بشم. مکمل برای آقایان هم پیشنهاد میدید؟ اگه میشه لطفا نام ببرید.
- سقط بقایای جنین
یک هفته پیش سقط کردم اولین دوره بود که پریود نشدم با سایتو تک سقط کردم درد زیاد داشتم سونو بقایای ۴۰در۲۰میلی رانشان داد سه روز اس از قرص متیل استفاده میکنم و خونریزی خیلی کمی دارم ودرد زیاد با مسکن آروم میشم آیا نیاز حتمی به کورتاژ دارم دکتر گفت کورتاژ من دارو خواستم و قرص متیل برام نوشتن
- بارداری
نقاط ظریف اکوژن درخشنده کلسیفیه ناشی از بارداری قبلی به بارداری جدید عوارض دارد
- مایع آمینیوتیک
سلام خانم دکتر . من هفته۳۸ هستم. چندروز پیش بخاطر حرکت جنین رفتم بیمارستان گلسار که شما منو فرستادید واسه سونو بیوفیزیکال و.... خداروشکر همچی خوب بود و من مرخص شدم .تو سونو زده بود مایع آمنیوتیک حداقل نرمال۹۹mm. حالا من نگرانم که همینجور کم نشه اب کیسه ابم.زایمان طبیعیم ۱۵ آبان هستش.که ۱۴ قراره بیام پیش شما چک بشم . بنظرتون چیکارکنم این حجم مایع فعلا خوبه؟؟


