Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی من امروز رابطه داشتم و بعد دوساعت پریود شدم میخادقرص اورژانسی استفادع کنم
- بارداری بببب
سلام وقتتون بخیر،من اقدام به بارداری دارم شش روز مونده بود به پریودیم ترشح قهوه ای داشتم باز فرداش یعنی پنج روز مونده بود به پریودیم رفتم سرویس بهداشتی مقداری کمی خون اومد باز قطع شد امروز صبح رفتم سرویس بهداشتی که چهار روز مونده به پریودیم ترشح تیره داشتم مثل قهوه ای خیلی تیره یا سیاه بود باز دیگه چیزی نیومده …به نظرتون باردارم یا علت چیز دیگست ؟ میشه کامل توضیح بدید ممنون میشم…
- آزمایش خون بارداری
سلام.. خانم دکتر این در بسیاری از سایت ها گفته میشه حداکثر 12 روز بعد از لقاح هورمون hcg در خون ترشح میشه درسته و با توجه به اینکه میگن اسپرم حداکثر 5 روز زنده میماند.. پس اگر حداکثر 17 روز بعد از نزدیگی آزمایش خون بارداری بدیم.. میتونیم به نتیجه اش مطمئن باشیم
- کیست تخمدان و قرص لتروفم
من کیست تخمدان دارم و۱۳ میلی است دکتر گفته سه روز اول قاعدگی قرص لتروفم مصرف کن تا کیست از بین بره درضمن هرچه میکنم باردار نمیشم دقیق روز تخمک گذاری چه روزیه؟ نظر تو در این باره چیست؟
- آمپول ریه
بعد از زدن بتامتازون کم شدن حرکات جنین طبیعیه؟
- بارداری و سرکلاژ
سلام.بعد از سرکلاژ برای درمان عفونت میشه از پماد واژینال استفاده کرد؟کل اپلیکاتور باید داخل بره یا یک سوم ؟بخاطر بخیه سرکلاژ میپرسم ک اگه کامل داخل بزاریم خطر نداشته باشه
- بارداری
سلام وقت بخیر اولین روز پریودی ۱۰ شهریور بوده الان ۱۳ مهر هنوز پریود نشدم همیشه هم پریود هام منظم بوده اقداد به بارداری کردم روز ۸ مهر هم آزمایش دادم عدد ۵۲ نشان داد دو روز بود یعنی ۱۰ مهر که موعد پریودم بود دوباره آزمایش دادم عدد ۹۲ نشان داد اوایل مهر علایم بارداری مثل حالت تهوع و نفخ و بیزاری از غذا داشتم اما الان اون علایم ندارم بیش تر درد های خفیفی در پاها و کمر دارم گاهی زیر دلمم تیر میکشه میخواستم ببینم باردارم ؟یا مشکلی هست؟ تغییرات اعداد بتا در دو آزمایش معقول است؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من دوقلوی همسان باردارم ۱۲ هفته هستم.خواستم بدونم مولتی ویتامین pregnacare orginal مکمل خوبی هست ؟
- سقط
با سلام من در هفته پنجم با استفاده از قرص میزوپروستول اقدام ب سقط کردم اما بعد از سه روز وقتی سونو شدم همه چی نرمال و خوب بود و ساک حاملگی و کیست زرده سر جاش بود دکتر بهم قرص متیل ارگونوین داد ک بعد از خوردن اون خونریزی داشتم مجدد سونو شدم کیسه زرده دفع شده و ساک حاملگی با ابعاد نامنظم ب اندازه هفت میلی باقی مونده آیا باید کورتاژ بشم یا با پریودی میاد ؟
- آیا احتمال بارداری با قرص سیبل وجود دارد؟
سلام وقتتون بخیر من پنج روزه پریود نشدم قرص سیبل هم استفاده میکنم تازه رسیدم به قرص های سفید رنگ ، آیا احتمال بارداری هست؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
تعداد روز پریود از ۵ روز به ۳ روز کاهش پیدا با خونریزی خیلی کم اشکالی هست؟
- int.os
با سلام و عرض ادب، در سونوی بنده نوشته یک هماتوم به ابعاد 12*48 میلی متر در مجاورت تحتانی جفت و مقابل int.os دیده می شود. یعنی چه؟
- خارش کلیتوریس
سلام من25هفتمه ک باردارم یه هفتست خارش کلیتوریس دارم چیکارکنم
- متخصص زنان
سلام من ۲۰ سالمه از ماهه پیش وسطش دیگه جلوگیری نکردم و تصمیم به بارداری گرفتم میخوام باردار شم اما نمیشه نمیدونم باید چیکار کنم قرص جلوگیری اصلا نخوردم تا حالاوالان ماه دومه من هنوز حامله نشدم چیکار کنم؟؟؟؟
- بارداری
درصورت وجود افتادگی رحم درجه دوم ، آیا میتوان باردار شد ؟ یا احتمال سقط وجود دارد ؟
- فشارخون بالا در بارداری
سلام چکار کنم فشار نگیریم دو تا بچه هم با فشار بالا سزارین شدن به ماه ۷ که میرسم یکدفعه فشار بالا میره ازمایش خون وادرار هم چیزی نشان نداد
- بارداری
سلام من تاریخ زایمانم سونوان تی زده ۳۰مرداد اگرازاخرین پریودم حسساب کنم میش ۶شهریور من هفته هاماازروی سونوان تی حساب کنم دقیق تر
- iui در مطب
سلام ببخشید خانم دکتر شرف الدین ایا توی مطب کار iui انجام میدن؟
- غربالگری
ببخشید خانم دکتر،اگه ان تی بالای ۲ باشه ولی ریسک آزمایش پایین باشه آمنیو لازمه؟
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام من روز پنجم استفاده از قرص ال دی بودم و چون هفته اول بود با کاندوم هم پیشگیری می کردم کاندوم پاره شد قرص اورژانسی بلافاصله خوردم الان باید قرص های ال دی را ادامه بدم یا نه ؟


