Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
سلام پس از سقط میخاستم نتیجه سنو براتون بفرستم که تفسیر کنید . دکتر بهم گفته باید کورتاژ کنی و من نمیخام اینکارو انجام بدم . چون میترسم در بررسی محدوده سگمان میانی رحم ناحیه هیپو اکو هتروژن ب ابعاد.mm 8/8* 10/8 بدون افزایش و اسکولاریته انجام شد مطرح کننده clot در حال دفع و با بقایای بارداری میباشد
- مشکلات زنانه
سلام خانم دکتر خسته نباشید مجردم و ۱۶ مهر رابطه از مقعد داشتم نمیدونم مایع منی خودم بود یا طرف روی واژن بود بعد سریع پاک کرد و رفتم سرویس ۲۴ ساعت نشده بود ک دوتا قرص اورژانسی خوردم بعد ۱۲ روز پریود شدم احتمال بارداری وجود دارد؟ ماه دوم ینی عقب بیفته پریودم مشکلی ندارع از بابت بارداری؟
- سقط جنین
سلام من درهفته ۹ام بارداری سقط داشتم بعد سونو انجام دادم گفتن که کامل سقط نشده و اندازه بقایا۲۸×۱۸×۳۵م م هست میخواستم بدونم بقایا با قرص دفع میشه یا نیاز به کورتاژ هست.ممنون میشم راهنمایی کنید
- چسبندگی جفت
سلام وقت بخیر.من قبلا جراحی باز فیبروم داشتم.فیبرومم اینترامورال بود.الان باردار هستم هفته۳۲هستم.جفتم قدامی هست.ایا نیازه به لحاظ چسبندگی سونوگرافی داپلر انجام بدم؟به دکتر زنانم گفتم،گفتن نیازی نیست چون فیبرومم اینترامورال بوده گفتن جای نگرانی نیست.
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید تاریخ قرص اورژانسی چجوری خونده میشه 23 01 9011 تاریخش اینه بلدنیستم بخونم تاریخ داره یان
- تاخیر در قاعدگی
سلام ماه گذشته آنفولانزا گرفتم وکلی آنتی بیوتیک مصرف کردم آزیترومایسین آمپول پنی سیلین وامپول بتامتازون ونابروکسن ژلوفن وانتی هیستامین نوربیون زدم بعد دوهفته بعد دیسک کمرم دردش شروع شد پیروکسیکام تیزانیدین ومسکن خوردم الان ۳ روز عقب انداختن بیبی چک منفی بود ولی آزمایش خون ندادم ازعوارض داروهاس چون ۴۷ سالمه واصلا بچه نمیخوام وجلوگیری طبیعی داشتم خیلی نگرانم
- استفاده از آمپول پروژسترون در بارداری
سلام ببخشید خانم دکتر من دوماه پریودیم عقب افتاد و فکر نمیکردم باردار باشم. سه روز پشت سر هم روزی دوتا آمپول پروژسترون زدم. بعد فهمیدم در هفته ی هفتم بار داری هستم. آیا خطری برای جنین داره؟
- سقط جنین
من سقط داشتم بعد از 12 هفنه بارداری بعد با شیاف وآمپول در واقع جنین با جفت خارج شد2 بار سونو انجام دادم اولین بار بقایا به ابعاد 20*66 میل و بعد دوباره با مصرف شیاف در سونو بعدی 24*40 میل بقایا داشتم دکتر به من آنتی بیوتیک و میتل ارگونوین داد گفته بعد از 10 روز با پریود انشا.. دفع میشه الان بعد از تقریبا 6 هفته یعنی 37 روز گذشت چیزی دفع نشد آیا نیاز به کوتارژ هست
- ازدواج گروه خونی rh متفاوت
با سلام آیا ازدواج گروه خونی خانم A- و آقا O+ برای بچه دار شدن ممکن است مشکلات جدی ایجاد شود؟ ایا امکان بچه دار نشدن و یا خطرات بارداری برای مادر و جنین هست؟
- مشکلهستخانمدکتر
یککانوناکوژنیکintracardiacدرونبطنچپمشاهدهمیشودیعنیچی
- راجب بارداری
سلام من 5هفته و4روزه باردارم یک هفته میشه که کلا تو رختخواب افتادم و نمیتونم از رختخواب بلند شوم همش زیر دل و خود دل و کمرم درد میکنه و میپیچه بهم و تیر میکشه و درد دارم دائما اسهال هم هستم بعضی مواقع دکتر هم دو بار رفتم هر کس یه چیز میکه ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا نگرانم بچم چیزیش نشه یه وقت
- بارداری
سلام خانم دکتر از پریدم سه ماه گزشته بود بی بی چک زدم منفی بود امپول پرژسترون زدم بعد بی بی چک زدم مثبت بود الان چیکار کنم این انپول اصلا امکان نداره باعث سقط بچه بشه اخ بی بی چک ۵۰ ۵۰ نشون داد ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من پریودهام ۲۸ روزه است یک ساله تو اقدام هستم تحت نظر پزشک الان چند ماهه پریودهام قهوه ای تیره است ومن دیروز دقیق۲۸روزه پریود شدم ولی پریودم خیلی کمه وبه رنگ قهوه ای است و یه هفته قبل پریود ۲ روز درد خفیف سینه داشتم با درد ساق پا ولی ۲روزه خوب شد بعد ۳ روز مانده به پریودم درد تخمدان چپ داشتم با حالت تهوع تا امروز که پریود شدم ولی همون دردو حالت تهوع را هنوزم دارم علتش چی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنید
- پریودی
سلام من ۱۵ سالمه و ۲ ماه هست ک پریود نشدم خواستم ببینم چیکار کنم ک زودتر پریود بشم
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام هفته۱۷سنو انجام دادم که یک کیست۹میلیمتری کورویید پلکسوس دیده شد ایا این خطرناکه اگه جذب نشه ؟البته در غربالگری اول همه چی خوب بود ،،الان هفته۱۸هستم در هفته چندم مجدد سنو انجام بدم ببینم کیست جذب شده یا خیر؟
- میخوام سقط کنم ایا امپول پروژسترون بزنم سقط انجام میشه یا نه؟
- زنات
سلام وقت بخیر سوال طولانیه و جزییات رو کامل مینویسم امیدوارم جواب بگیرم بنده ماه پیش رابطه داشتم ولی منی داخل ریخته نشد ،دو تا قرص ال دی خوردم بعدش .پنج روز بعد خونریزی داشتم شبیه پریود بود اما خیلی کم خونریزی داشتم بشدت کم.آلان منتظر پریودم هستم اما عقب انداختم یک روز .درصورتی که تخمک گذاری انجام شد طول ماه تمام ترشحات رو داشتم الان ۳روزه هیچ ترشحی ندارم .ممکنه باردار باشم؟
- فولیک اسید
سلام خانم دکتر ببخشید خانم دکتر من از قبل بارداری فولیک اسید ۵ میخوردم بعد مثبت شدن بیبی چکم که رفتم دکتر زنان گفت دیگه فولیک اسید ۱ بخور و بعد از آن و از ۱۵ هفته برام کپسول ففول نوشت و کپسول پریناتال+دی اچ ای نوشت، که در کپسول ففول علاوه بر فروس سولفات و آهن المنتال، ۵۰۰ میکروگرم فولیک اسید وجود داره و در مولتی ویتامین که دکتر نوشته، روی جعبه دارو نوشته ۸۰۰ میکروگرم فولیک اسید در دو کپسول وجوددارد که من روزانه ی دونه میخورم میخواستم بدونم مصرف روزانه این مقدار فولیک اسید، برای جنین مضر نیست؟ برای خودم چی؟ ضرر داره؟
- بارداری
سلام هفته ۲۸ام خیلی جای بخیه سزارینم دردمیگیدبلندکوتاه شدن تیرمیکش طبیعی
- بارداری
سلام فقط چند ثانیه الت تناسلی نامزدم با من برخورد داشت ارضا هم نشده بود امکان بارداری هست؟


