Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قارچ
چرا زنان من قارچ زا هست همیشه درمان هم میکنم باز برمیگردد
- سوال در مورد بارداری
سلام دوماه پیش سقط با قرص سایتوتک داشتم توی ۶ هفتگی،قرص ها رو واژینال مصرف کردم،امروز دکتر سونو محوطه شکم و لگن داده واسه یه مسئله کاملا متفاوت(اصلا سابقه سقط و…ذکر نشده تو ویزیت)میخواستم ببینم توی سونوگرافی مشخص میشه که سابقه بارداری یا سقط داشته فرد؟
- سلام من برای جوش های صورتم که هورمونی هست اسپیرونولاکتون و ال دی میخورم خاستم بپرسم قرصی هست که با ایپرولاکتون بخورم که پریودم نامنظم نشه و اینکه عوارضش مثل ال دی نباشه ک کمتر باشه ممنون یه قرص با اسپرولاکتون بخورم ک ال دی نباشه و خطر کمتری داشته باشه من مجردم ۱۹ سالمه
- کیست تخمدان
سلام من کیست ۷ سانتی در تخمدان چپ دارم ایا با دارو درمان میشه یا خیر
- خشکی ودرددرهنکام نزدیکی وگفتندسیربزارداخل واژن گذاشتم نمیدونم چراکمی خون میادبااینکه رحممدرابرداشتم
خشکی واژن درددرموقع نزدیکی واصلانمیشه نزدیکی کردداخل نمی رودبه خاطردردوسوزش زیادسیرگذاشتم نمیدانم چراخون امدبااینکه رحم ندارم
- سلام من عادت ماهیانه خیلی زود به زود میشه آیا با قرص مدروکسی پروژسترون منظم میشه مرسی
- قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید میخاستم بدونم ایا شربت تئوفیلین جی با قرص اورژانسی تداخل داره؟؟
- سرفه همراه با خلط
سلام دکتر ۱۶ هفته بارداری هستم و دو روز سرفه همراه با خلط دارم . داروخانه یه شربت ضد سرفه با عسل زینکو گفت خوبم مخصوص زنان باردار ضرر ندارن .دیگ چی بخوره
- نازایی
سلام من پریودم تنظیم نیست فقط بایدامپول پروژسترون بزنم تابیاد چندماهه تصمیم به بارداری گرفتیم اماباردار نمیشم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- بارداری
خانم دکتر من در هفته سوم بارداری قرص سایتوتک استفاده کردم الان۲روز گذشته اما خونریزی ندارم و فقط چند لکه کم دیدم الان چیکار کنم.توروخدا راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
- قرض دزوسپتیو
پسرم از قرص من خورد برای جلوگیری از پریودم بود قرص دزوسپتیو خواهش میکنم جواب بدید بهش مشکلی پیش نمیاد ۵ سالش هست
- خونریزی شدید و طولانی
با سلام و تبریک عید نوروز و عید نیمه شعبان خانم دکتر من تقریبا از ۱۸اسفند ماه پریود شدم تا به امروز ادامه داره که ۸فروردین هست رفتم دکتر سونو نوشت تو تخمدان چپم کیست ۲۸میلی متری نشان داد خانم دکتر قرص ترنسید و مفنامیک اسید و آمپول نوشت هیچ کدام اثر نکرده الان که سه روز استفاده میکنم خونریزی ام ادامه داره چیکار کنم به نظرتون ؟ممنون میشم جواب بدید
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید شما مریضی داشتین که با وجود سرکلاژ شکمی پساری هم بذارید ایا روموفقیت بیشتر تاثیرمیذاره؟
- کیست نوبتین چیست آیا میتواند خطرناک باشد
دکتر جان سلام من سونوگرافی واژینال دادم گفتن که کیست نوبتین دیده شده بر اثر چی بوجود اومده و چه عوارضی داره متشکرم
- بارداری
سلام درهفته چهاروپنج روزسونودادم گفتن ساک حملگی دیده ولی یک ناحیه اکوژن به دیامتر ۳م م وجودداردیعنی چی
- جلوانداختن پریودم….
سلام وقت بخیر ببخشید من ۱۲اردیبهشت عروسیمه و تاریخ پریود ۸ام یا نهمه ولی ماه پیش ۵ام شدم میخوام قرص بخورم تا ۱۲ام نشم دکتر این قرص بهم داد و گفت از اول اردیبهشت مصرف کن از اولش شروع کنم تا ۱۲ام یعنی نمیشم ؟
- طریقه مصرف دارو در بارداری
سلام وقت بخیر ۶ هفته باردار هستم و حین معاینه فرمودید لخته کوچکی دارم و برام شیاف اکتوژست تجویز کردید و فرمودید حتما شب استفاده کنم منتهی متاسفانه نوع استفاده روی جعبه ذکر نشده خواستم بپرسم باید واژینال استفاده کنم یا مقعدی؟ ممنون🙏
- میکرواینجکشن
سلام خسته نباشید من درروزیازدهم سیکل میکرو هستم ازمایش LH2.16 Estradiol3650 Progesteron2.94 وتخمدانهای هرطرف حاوی ۱۵ فولیکول۱۶ تا۲۰ بوده بنظرتون من هایپرشدم این اعدادازمایش نرمالن اصلا دکترپرسیدم جوابی ندادن خواهش میکنم جوابوزودتربدین دوروزدیگه پانکچرمیشم
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام وقتتون بخیر . از روز ۹ بعد از انتقال جنین فریز تا امروز که روز یازده هست لکه بینی قهوه ی و کرمی و صورتی و قرمز و گرفتگی عضلات شکمی را تجربه کردم .هر هشت ساعت شیاف پروژسترون و استرادیول استفاده می کنم . دو جنین گرید آ برام گذاشتن . به نظرتون جنین هام از بین رفتن و پریود شدم که اینطوری شدم؟


