Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ژل لوبریکانت
با سلام و احترام، خانم دکتر گرامی آیا ژل لوبریکانت برپایه آب روی باروری تاثیر دارد.
- قطع قرص ال دی
سلام،۴ سال ال دی مصرف کردم،قصد بارداری مجدد دارم،قرص قطع کردم و بعد پریودیم سه ۴ روز بعد ک نزدیکی دارم،دو روز سه روز بعد نزدیکی دوباره به خونریزی میفتم.۲ روزم طول میکشه،پریود ۷ روز بعد اولین نزدیکی ۲ روز....علتش جیه؟قصد بارداری دارم ممکنه مشکل ساز باشه؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر ، من ازمایش بارداریم مثبت شد و الان حدود یک ماه ک قرص نورم اسکین و همون راکوتان قطع کردم الان چه اتفاقی میوفته؟
- بارداری
سلام من دوروز پیش عکس برداری از رحم انجام دادم این ماه میتونم بارداربشم یا باید جلوگیری کنم
- زنبور زدگی در بارداری
سلام من در هفته ۱۷ بارداری هستم انگشت دستم رو زنبور نیش زده البته در ۶ هفتگی هم پایم رو نیش زده میخواستم بپرسم برای بچه ام مشکلی نداره در ضمن حالم خوبه مشکلی ندارم
- سنگ حالب در هفته ۱۱ بارداری
سلام دکتر بزرگوار خسته نباشید . خانومم دو قلو بارداره ولی متاسفانه سنگ ۵ میلیمتری در حالب گیر کرده که باعث شده کلیه مقداری التهاب کنه و دکتر گفته اگه تا یک هفته دفع نشه باید لیزر کنه برا دفع سنگ و این کار عوارض داره احتمال این که جنین ها سقط بشن یا مشکلات و نقصی برا جنین پیش بیاد زیاده ، دکتر جان خواهش میکنم بهم بگین چکار کنم نمیخوام دوقلو هام رو از دست بدم خیلی به زندگی امیدوارم کرده بودن . خوزستان هستیم توانایی مالی نداریم که شهر دیگه ای بریم دکتر هیچ دارویی برا دفع ننوشتن گفتن فقط آب بخور تو این یک هفته . خواهش میکنم راهنماییم کنید دارویی چیزی کاری که دوقلوهام چیزیشون نشه . ممنونم ببخشید طولانی شد
- بارداری
من 8 مرداذماه نزدیکی بدون محافظت داشتم ومایع منی وارد بدنم نشد و یک هفته تا ده روز بعد پریود شدم و تا الان که دیماه هست. از 16 نهایت تا 20 هر ماه پریود میشم ولی آخرین دوره که ماه گذشته بود پریود شدم دو هفته بعد در سمت چپم درد شدید با ترشحاتی داشتم وبعد از 4 روز درد خوب شد ولی مقداری در ناحیه شکم و پهلو ها احساس ناراحتی میکنم ایا با وجود اینکه 5 دوره پریود شدم ولی در حد 3 روز خونریزی کم احتمال بارداری وجود دارد؟
- بارداری
سلام من ۲۵ این ماه تاریخ پریودم بود فقط روز اول ی لکه بینی داشتم دیروز روز پنجم دوتا تست بی بی چک زدم مثبت شد آز بتا دادم گفتن بردلاین یا میانس سه روز بعد دوباره تست بدم میخواستم بدونم امکانش هس واقعا حامله باشم
- سلام من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز دیگش خون ریزی داشتم حالا دکتر قرص دوفاسترن داده من روز دوم قاعدگیم بود گفت قرص دوفاسترن بخورم دستور دکتر غلط بود که من از روز دوم قاعدگی شروع کردم بخوردن قرص دوفاسترن حالا بعد ۱۰روز که قرص تموم شد دوباره پریود میشم باید چیکار کنم
- رفتن به ارتفاعات در بارداری
سلام خانم دکتر من تو هفته ۸ بارداری ام مشکلی هم ندارم میخواستم بدونم میتونم به منطقه ییلاقی که ارتفاع ۱۹۰۰ تا از دریاست برم؟برای جنین ضرر داره؟
- بارداری
سلام
من در حاله مصرف بسته ی اول قرص ضد بارداریم هستم.19 قرص مصرف کردمو نامزدم 4 روزه دیگه از سفر میاد و احتمالا رابطه خواهیم داشت ينی تو اون هفت روزی که نباید قرص مصرف کنم.اشکالی نداره تا روزه 23 قرص مصرف کنم؟ ینی 23 قرص؟
اینجوری امکان بارداری وجود داره؟ ضرر چطور؟ - دردشکمی
سلام من یک ماه هست که روده هام وعضلات شکمم درد میگیره وتیرمیکشه .کاهی نمیتونم صاف بشینم. سونو گرافی رفتم طبیعی بود.علت چی میتونه باشه.آیا احتمال اندومتریوز هست؟ قصد بارداری دارم(۳۳ سالمه.پریود منظم ۲۹ روزه.طول پریود۷ روزنه خونریزی ملایم.)
- کیست شکم جنین
سلام خسته نباشید من ۳۷ سالمه و بارداری دوممه هفته سی و دوم هستم هفته سی و دوم هستم یه کیست ۶ سانتی درموئید توی تخمدان چپم دارم و داخل شکم جنین هم یک کیست ۲ سانتی مشاهده شده حالا میخواستم ببینم که من اگر زایمان طبیعی داشته باشم بعداً با لاپراسکوپی کیستمو عمل کنم برام بهتره یا سزارین انجام بدم و هر دوتاشو با هم بیرون بیارم سابقه بیماری دی وی تی هم داشتم و سوال دومم اینه که دوستی که داخل شکم جنین مشاهده شده احتمال اینو داره که خطرناک باشه یا دستور سقط براش داده بشه یا نه
- سرکلاژ
با سلام در صورت عدم موفقیت سرکلاژ شکمی چه درمانهای دیگری وجود دارد؟
- سلام نزدیک ۴۰ روزه پریود نشده بودم تا..
با سلام واحترام نزدیک ۴۰ روزبود ک پریود نشده بودم و علایم بارداری داشتم که دچار لکه بینی شدم تقریبا ۱ روز ونصفی لک قهوه ای بود بعدشد خونریزی تو لکه بینی بی بی چک زدم هاله انداخت الان نمیدونم بارداربودم یا نه؟آزمایش خون ندادم من قبلا پریودی منظمی داشتم و سیکلم تقریبا۲۶روزه بود،الان مدتیه ک تو اقدام هستم ماه قبل ۵روز عقب افتاد واین ماه ۱۰ روز ممنون میشم بااین تفاسیر راهنماییم کنید که این ماه بارداربودم یا نه؟
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من 22سالمه تنبلی تخمدان دارم ودکتر برام قرص مدروکسی پروژسترون تجویزکرد آیا اقدام به بارداری کنم میتونم این قرص هاروهم مصرف کنم یا اصلا میتونم باردارشم؟
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من ۲۰هفته هستم طول سرویکس ۳۲هستش خواستم ببینم نیازی به سرکلاژدارم یانه آیاباآمپول وشیاف ممکنه افزایش پیداکنه؟ممنون میشم اگر پاسخ بدید
- زنان وزایمان
سلام .من چند بار با یه آقایی وارد رابطه شدم واین دوبار آخری هم اب ریخته شد ولی من سریع بلند شدم وپریود هم نمیدونم دقیق دقیق کی بود باید چکار ؟ممنون میشم جواب منو بدید
- آنوکسان ۴۰۰
سلام سه قلو باردارم و انوکسان ۴۰۰ میزنم به شکمم سرکلاژم موقع تزریق احساس میکنم پوست دور نافم خیلی نازک شده اوایل مشکلی نداشتم اما یک هفته ای میشه جای تزریق سفت میشه یا خون میاد کبود میشه یا بعداز تزریق خیلی ترسناک نافم خود به خود بالا پایین میره این خطرناکه آیا مشکل از تزریق منه؟ بعد اینکه الان من ۲۲ هفتمه و ۲ هفتس که تکون خوردنای قل ها رو متوجه میشم موقع تزریق سه تا قل خودشونو بدجور سفت میکنن جوری که نمیدونم کجا تزریق کنم میترسم بعد وقتی یه جای خوب سوزن رو میزارم تکون میده سوزن در میاد چیکار کنم 😭😭😭
- بارداری
سلام من سه هفته باردار هستم بعد نوزاد 8ماهه دارم سنمم کمه 20سالمه میخوام بچه رو سقط کنم چکار باید انجام بدم لطفاً راهنمایی کنید


