Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشین من تقریبا چهار ماهی میشه عمل کیست تخمدان کردم کیست درموئید داشتم و از اون موقع پریودم نامنظم شده و اینکه هراز گاهی در زیر شکم درد و هراز گاهی درد در ناف وضربان هم داره آیا طبیعیه ؟
- قرص فارینات
سلام خانم دكتر ببخشيد قرص فارينات ميشه در دوران شير دهي خورد؟
- زنان
سلام در باره چسبندگی رحم باید چه کاری انجام داد
- قرص جستیران
سلام ۴۹ ساله هستم به علت خونریزی شدید هیستروسکوپی شدم گفتن میتونی هیستروکتومی بشی یا دارو درمانی انجام بدیم قرص جستیران تجویز شد آیا تاثیری در کاهش ضخامت رحم داره؟ و اینکه واقعا این قرص باعث چاقی میشه ؟
- دردهای پریودی
باسلام و شب بخیر خانم دکتر
همسر بنده 26 سال سن داره و2 هست ازدواج کریدیم همیشه و هرماه یکی دو روز قبل از پریودی دچار ردر زیر دل و شکم و کلیه میشه و روزی که پریود میشه دردش زیاره و میریم درمانگاه دکتر معمولا کترولاک و هیوسین میده تو سرم و اروم میشه بعد از یک روز هم معمولا دردش خوب میشه تا زمانی که پاک میشه سونوگرافی هم رفته مشکلی نداشته ایا این درد هرماه طبیعی است البته الان چند روز هست که میگه سینم و زیر شکم درد میکنه وبعد از خوردن غذا میگه ضعفم میزنه و حالم یه کم بهم میخوره رفتیم دکتر ازمایش نوشت پرولاکتینش باید بین 5تا35 باشه ولی 47 بود این مشکل چی خودش ومن خیلی به خاطذ ازمایش نگرانیم تو رو خدا رااهنماییمون کنیدباتشکر - مصرف پماد
سلام خانوم دکتر من عفونت قارچی دارم و واژنم قرمز و خارش میکنه من پماد (میکونازول بهوزان ۲٪ کرم موضعی) چجوری استفاده کنم ایا به داخل واژن باید بره یا ن ؟ به بیرون بزنم لای پوست
- خونریزی بعد زایمان طبیعی
سلام من زایمان طبیعی داشتم و الان۴۰ روزه که میگذره و هنوز خونریزی دارم که قرمز رنگ مداوم و گاهی با دفع لخته های کوچک دارم علت چیه؟
- سلام دخترم درد نوک سینه داره ٩سال داره یعنی بلوغ زودرسه خیلی نگرانم میخوام چیزی واسه به عقب انداختن بلوغ انجام بشه آخه خیلی ریزه
- اسپرم
سلام خانم دکتر با اسپرم ۸ملیون میشه طبیعی باردار شی در ضمن حرکت خوب هست یا باید بریم سراغ ای وی آف من خودم ۳۱ساله هستم شوهرم ۳۴
- عوارض
سلام گفتید زگیل تناسلی اگه عوارض جدی نداشته باشه باعث نازایی نمیشه این عوارض شامل چیه؟
- شکل واژن
سلام وخداقوت.ببخشید ایا شکل لب های واژن چ لب فرعی چ لب بزرگ صاف هستش؟
- تزریق یا جراحی
سلام من ۴۹ سالمه دررحم و دیواره های خارجی بسمت لگن خیلی فیبرون دارنم چند دکتر به در آوردن رحم تجویز کردن اما دکتر خودم۳ تا امپول واریو پپتیلداد که یکی رو زدم افتادم رو خونریزی شدید با توجه به عوارض آمپول شما چی تجویز می فرمائید ضمنا من توده خوش خیم پستان هم دارم و مامانم در سن ۴۸ سالگی در اثر سرطان تخمدان فوت کردن
- (پیشگیری)
سلام خسته نباشید خانم دکتر پیشگیری طبیعی باعث تنبلی تخمدان میشود لطفا راهنمایی کنید
- ضربه به بیکینی
سلام. دخترم۱۶ سالمه. خواهرم با سطح روی پا به بیکینی من ضربه زد. من احساس درد داشتم ولی میخواستم بدونم نازایی میگیرم یانه؟
- زنان
بتا خیلی بالا بعد سقط نشانه ی چیست سرطانی هست اگر خیلی بالا بره
- درد کلیتروس
سلام من ۱۷ سالمه و به مدت دو هفته در ناحیه کلیتروسم احساس درد و تیر کشیدن دارم طوری که انگار از بدنم داره خارج میشه
- سقط جنین
سلام.من فقط دو روز از رابطه ام گذشته و مقدارکمی منی داخل ریخته شده .من دو عدد قرص روکین خوردم واینکه امکان ازبین بردن جنین با دارو هست؟میشه راهکار برای ازبین بردنش به صورت طبیعی بگید
- اتیسترون
سلام. میخواستم بدونم قرص اتیسترون از چندمین روز مصرفش تأثیر ضدبارداری داره؟ دکتر بهم گفت از روز سوم یا پنجم پریود شروعش کنم و چون پریودهام سه روزه ست، مجبورم از همون سومین روز شروع کنم قرص رو
- خارش کلیتوریس
سسلام من در هفته 38 بارداری هستم. هر روز لباس زیرم رو عوض می کنم اما باز هم در قسمت کلیتوریس خارش دارم ( همیشه نه ولی بعضی وقتا خیلی شدیده ) چه کار کنم؟ با تشکر
- پروژسترون
سلام خانم دکتر من روزی دوتا شیاف مصرف میکنم ولی الان هر داروخونه ای توی رشت رفتیم نتونستیم شیاف پروژسترون پیدا کنیم همه میگن نداریم چیکار کنم جاش چیز دیگه نیست بخرم هفته ۲۷ بارداری هستم سرکلاژی هستم


