Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص
سلام خسته نباشید قرصهای ترکیبی تری فازیک سه رنگ تا چندهفته باید از روش کمکی استفاده کرد؟ بسته اولم تازه شروع کردم،
- میزان Nt
با سلام ،من رفتم سونوگرافی و crl=64 بوده و سن حاملگی برابر ۱۲ هفته و ۵ روز بود و NT=2/57بوده و نوشته مختصر پرامیننت است ولی در محدوده طبیعی قرار دارد و با یافته آزمایشگاهی مطابقت داده شود طول nb=1/45 و it=186بوده میخواستم بدونم خطری جنین من رو تهدید میکنه باید چکار کنم و چه آزمایشهایی انجام بدم ممنون میشم پاسخگو باشید
- خونریزی بعد از ۱۰ ماه از برداشت رحم بصورت نصف
سلام بنده خانم ۳۳ ساله هستم که به خاطر فیبروم زیادو خونریزی، قسمت فوقانی رحم رو برداشت کردن ودهانه رحم رو برام گذاشتن .اما حالا طی مدت طولانی بعد ۱۰ ماه خونریزی بهم دست میده و هر سری میرم پیش دکتر که بار اول گفت گوشت آورد و سوزاندم وبار دوم پودری خارجی داشت برام ۳ بار الان میزنه اما هیچ تعصیری نداره حالا چه کاری باید انجام بدم
- بارداری خارج از رحم
سلام خسته نباشید من ۱۷اسفند رابطه داشتمدر روز های پر خطر بودم شک داشتم اسپرم وارد شده یا نه قرص اورژانسی خوردم .بعد در۲۹اسفند ۴روز زودتر دو روز لکه بینی داشتم دو روز هم خونریزی خیلی کم...بعد اون زمان تا الان ۶بار تست تیتر دادم که ۲یا زیر ۲بودن...میخوام بدونم با این اوصاف بارداری خارج از رحم در من هست یانه بعد اون رابطه فروردین واردیبهشت هم لکه بینی وخونریزی داشتم ولی در حد دو روز بود...در ضمن من باکره هستم...ممنون میشم جواب منو زودتر بدین.
- نازک شدن دیواره رحم همرا با زدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی میشود یا دباره میتوان پریود شد
نازک شدن دیواره رحم همراه بازدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی می شودذیا دوباره پریود شد
- زگیل.
آیا زگیل تناسلی باعث نازایی میشه ؟ و حتما باید برای درمان اون اقدام گرد (دکتر منو معاینه کردند و گفت خبر ناک نیست و باید لیزر بشه )
- قرص پر نیدزول
من به مدت ۳ هفته روزی دو تا خوردم برای انتقال جنین که جواب منفی شد آیا این قرص سیتم ایمنی وپایین می آورد؟دوباره باید چاب آزمایش خون cbc بدم،؟
- سلام همسرم آزمایش اسپرم انجام داده و توش گذارش شده ۲میلیون اسپرم بعد رفت پیش متخصص ارولوژیست گفتن واریسم داره باید عمل کنه تو سوال قبلی از شما پرسیدم شما گفتین عمل تعسیر نداره باید چی کار کنه میشه رونمایی کنید لطفا رایی هست برای بچه دارشدنش امیدی هست
- ساک حاملگی
سلام خانم دکتر من 6 هفته و 2 روز سن بارداری ام است در سونو نوشته ساک بارداری نازک رویت شد و fhr دیده نشد نازکی ساک خطرناک است؟
- باز شدن بخیه سزارین
با سلام خدمت خانم دکتر من یک ماه هست که زایمان سزارین کردم و از و سط بخیه هام اندازه ی یه نقطه یا کمی بزرکتر خون اومده جای نگرانی هست کو یعنی عفونت کرده ؟
- مصرف قطره ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من ۲۶ سالمه و مجردم تقریبا ۷ ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده ،دوره هام منظمه و ۲۸ روزس ولی حجمش کم شده و از ۵ روز رسیده به دوروز یک و نیم یا دو روز خونریزی دارم و روز سوم قطع میشه و روز چهارم هم یکم لکه بینی دارم همون سالی که این مشکلو پیدا کردم سونوگرافی انجام دادم که نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم ،آزمایش های پرولاکتین، اهن، کمخونی، تیرویید و ویتامین دی هم انجام دادم که همش نرمال بود حالا سوالم اینه میتونم از قطره ویتاگنوس استفاده کنم؟ این قطره کمک میکنه که خونریزیم دوباره مثل قبل بشه و زیاد بشه و اینکه آیا عوارضی داره یا نه؟ ممنون
- مدارک عمل
سلام خانوم دکتر من کرج زندگی میکنم ولی خونه مامانم گیلان میخواستم توسط شما سرکلاژ شکمی بشم معمولا تا عمل بشم کارم چقدر طول میکشه؟ و چ مدارکی باید براتون بیارم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- نازایی
سلام .خواهرم فولیکول 6و7 داشت. الان کلومیفن ۱۰تا خورده شده ۱۴و9 الان به درد می خوره یا یه دور دیگه مصرف کنه. تخم دان ضعیف داره متفورمین مصرف کنه خوبه. ممنونم
- ژل
سلام خسته نباشید میشه لطف کنید یه ژل بیحس کننده معرفی کنید که قبل رابطه استفاده کنیم که درد زیاد نداشته باشیم
- سقط جنین
سلام من دو روز پیش ۱۰ عدد قرص سایتوتک مصرف کردم دو ساعت بعد درد تب لرز اسهال چند تا لخته دفع کردم همراه با خونریزی ولی خونریزی کلا چند ساعت طول کشید قطع شد و الان هر از گاهی کمی دل درد دارم ممکنه بچه سقط نشده باشه؟؟
- آزمایش
negative for intraepithelial lesion or malignancy. moderate inflammatory process fungal organisms morphohogically consistent with candhda spp با عرض سلام . جواب آزمایش پاپ اسمیر. ممنون از لطف شما برای پاسخگویی .
- مصرف قرص ال دی برای کیست
سلام من برای کیستم دو دوره قرص ال دی استفاده کردم دوره اول رفع نشو و دوره دوم هم استفاده کردم اما در دوره دوم یادم رفت بین ی هفته فاصله بدم برای پریودیم و بسته دوم رو بلا فاصله استفاده کردم اما بعد از یک هفته یادم اومد و قطعش کردم پریود هم شدم و دوباره استفاده کردمو تموم شد حالا ۴ روزه استفاده نکردم من باز پریود شدم ۶ روز قبل از دورم حالا این ایرادی داره خیلی نگرانم ؟
- جراحی زیبایی واژن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ⚘ من ۲۳ سالمه، ناحیه تناسلیم شل و بیریخت شده و هم کمی تیره ست. فکر کنم ب علت تغییر مداوم وزنم و نزدیکی زیاده ک اینطور شده. 😟 میخوام تزریق چربی انجام بشه واسه ناحیه ی بیرونی و لبه های کلیتوریس هم کمی بزرگ تر شه. میخواستم بپرسم اگه بخوام خدمتتون واسه عمل برسم، چقدر هزینه ش میشه کلاً؟؟ رفع تیرگی ناحیه با لیزر هزینه ش چطوره؟ بعد اینکه من فعلاً بچه دار نشدم. اگه این جراحی رو انجام بدم، با زایمان طبیعی تموم حالت هاش بهم میخوره؟ قبل از زایمان بهتره یا بعد از زایمان؟ خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدید خانوم دکتر ❤
- نازایی
سلام وقتتون بخیر من ۳۴سالمه چهارساله که اقدام به بارداری کردیم باردارنمیشم دکترر فتم میگن تخمدانهات خوبه درضمن هم کیست داشتم هم فیبروم ولی باخوردن داروکیستام افتاد ولی فیبروم هام گفتن کوچیکه مشگل نداره ولی ماه پیش واین ماه پریودیم دوروزه بود بعداز دوروز زیردلم تا چندروزخیلی دردمیگیره میشه راهنماییم کنین بگین مشگل چیه ممنون میشم
- درموردNB
سلام خسته نباشید تو۱۸هفته سونوانجام دادم nbرو۷.۲زده نمیدونم نرماله یانه واینکه این به معنی بزرگ بودن دماغ بجه اس؟؟


