Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خودارضایی
سلام آیا خودارضایی بصورت مالشی از روی شلوار باعث عفونت میشه؟ )
- ناحیه هتروژن هایپراکو دارایوسکولاریته مساوی با میومترمجاور به ابعاد۱۹*۳۸میلیمتردر کاویته آندومتررویت میشودکه مطرح کننده بقایای بارداری می باشد2=stage
- عفونت
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر.من دو هفته ای هست که قرص فارینات و اکنوترن استفاده میکنم. چند روزی هست دچار عفونت شدم ،میتونه عفونت از عوارض قرصها باشه
- پریردی
سلام خسته نباشید من قرص استرومارین ومدروکسی میخورم ازشب سوم تا۱۴استرومارین وبعدمدروکسی واضافش میکنم بعضی ازماهاهنوز استرومارین ب روز۱۴نرسیده که مدروکسی واضاف کنم پریودمیشم ..متل اینکه ماهی دوباربشم بتظرتون دلیلش چیه؟؟
- خونریزی ساب کوریونیک
خونریزی ساب کوریونیک به ابعاد ۴*۲۲ در قسمت تحتانی ساک بارداری دیده شده آیا خطر ناک هست و ممکنه به جنین آسیبی برسونه؟
- زایمان
براي ديدن دوباره ي شما لحظه شماري ميكنم. براي شنيدن صداتون.قربونتون برم من بخاطر شما هم شده بچه دومم رو خيلي زود ميارم بخدا فقط بخاطر ارامشي كه بهم دادين تو ٩ ماه بارداريم.بهترين🤍
- زنان
سلام روز بخیر مدت ۶ ماه از قرص ضدباداری به صورت مرتب و کاندوم استفاده کردم این ماه بعد از اتمام و پریود، قرص استفاده نکردم .وبعد از پریود نزدیکی نداشتم .روز ۱۸ سیکل هستم و از چند روز قبل سینه هام ورم کرده .آیا طبیعیه؟ بخاطر قطع قرص هست؟
- درد
سلام ۴۲ ساله ام یکسال ودوماه پیش هیسترکتومی انجام دادم خییییلی اذیت شدم دردام زیادشون بخیه هام بعد۱۰روزنگرفته بوددوباره بستری شدم ودرمان شد حالم هی بدترمیشد به دکترم گفتم گفت ۶ماه تایکسال هم شاید اینجوری باشی...الان اصلا دردام خوب که نشده هیچ بدترم شده...جای بخیه هام اصلا نمیتونم دست بکشم ازدرد حس پارگی شکم داروهای عملم هم دردداره دردلگن وکمرم هم روزبه روز شدیدترمیشه
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۱۸سالنه ۴ماهه ازدواج کردم یک ماه پشت هم رابطه بدون جلوگیری داشتم و رفتم دکتر بهم قرص دوفامد داد گفت روزی ۲تا تا ۱۰شب بخورم به نظرتون باردار هستم الان روز ۱۱ هست و پریود نشدم
- بارداری۲
سلام وقت بخیر ۱۳ مرداد امسال پریود شدم بعد ۱۸ ماه نزدیکی داشتم موقع انزال کمی مایع منی ریخت روی واژن نه داخل سریع شستشو دادم احتمال بارداری هست سیکل های پریودم ۲۸ روزه هست الان ۷ شهریور هست زیر دلم درد میکنه با کمر درد ولی هنوز پریود نشدم
- من ۲۳سالمه خواهش میکنم راهنماییم کنید
سلام پریود که میشوم موقع مدفوع کردن مقعدم خیلی درد میکند زیر شکمم هم خیلی درد میکند دکتر هم نرفتم نگرانم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون
- درد زانو و پا بعد از پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر ۲۱ سالمه مجردم بعضی وقت ها بعد از پریودم بلافاصله تموم میشه زانو درد و پا درد شدید میگیرم علتش چی میتونه باشه و اینکه چون دانشجو هستم زیاد در مسیر رفت و آمد و سره پا هستم ممکنه به این علت باشه ؟ خیلی نگرانم لطفا پاسخ بدین تشکر
- مصرف ویتامین در طول بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر،خسته نباشید آیا در حین بارداری میتوانم از ویتامین D( حتی در ماهای اول) و مولتی ویتامین هر روز استفاده کنم. مولتی ویتامین چه مارکی مناسب است؟. آیا هر روز فولیک اسید 400 واحد میتوانم استفاده کنم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید 42 سالمه سه تا سزارین داشتم میخوام پسر باردار شم چهارمین سزارین خطرناکه میگن باید رحمتو در بیارن آیا بچه باسن بالا سالم میشه
- بیماری زنان
سلام من در پریودی خونریزی شدید داشتم که در سونوگرافی در حفره آندومتر جسم آکوژتیک دیده شده که شامل خون و هماتوم و بیش از حد است(طبق گزارش سونوگرافی) آیا نیاز به کورتاژ تشخیصی دارم یا خیر؟
- سقط
سلام من ۱۴شهریور سقط داشتم الان که ۷مهره رفتم سونو گفته ۳/۸ میلی لیتر بقایا مونده باید چیکار کنم خیلی میترسم
- جواب سونو گرافی
- سزارین
بعدازدوسالجای سزارین وکمرم درد میکنه
- پریودی با مصرف قرص وروژست
با سلام وقت بخیر ببخشید حدود 40روزه وروژست مصرف میکنم در کل بگم لک داشتم و از ناحیه ی شکم کمی هم درد ولی بعد از نزدیکی اویل دردم زیاد بود ولی الان یکم کم تر شده ولی الان هم شکم م درد میکنه هم پریود شدم خواستم ببینم این طبیعیه ؟
- بارداری
من همیشه دوره پریودیم۴روزس الان روز ۴رم ولی باز هس تروخدا توضیح بدید


