Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ماستیت
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۵•۷ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه. سرطانه ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید من آخرین روز پریدم 13مهر بود که بعد از اون که الان 8ابانه پریود نشدم دو بار بی بی چک دادم که هر دوبار مثبت بود و سنو گرافی دادم که آندومتر مختصری ضخیم بوده وضخامت دو لایه آن 15 بود اما ساک حاملگی دیده نشد جدار مثانه بطور منشر ضخیم و نامنظم بوده آیا امکان داره بااین شرایط حاملگی خارج از رحم یا پوچ باشه؟
- بارداری
سلام ببخشید من تو دوران نامزدی ام وباکره هستم ما حتی رابطه مقعدی هم نداشتیم واولین ماهی که بعد از پریود ماه قبلم چند بار رابطه مالشی داشتیم ولی منی نامزدم روم نریخته و فقط پیشاب روی واژنم ریخته.هیچ قرصی ام مصرف نکردم. پریودم هم 5بهمن بود و هنوز چند روز مونده تا پریود بعدیم سوالم اینکه آیا احتمال بارداری در من وجود داره ؟ازتون خواهش میکنم جواب بدین خیلی استرس دارم .
- ناباروری
سلام من خانمی 30ساله هستم چهار ساله ازدواج کردم هنوز باردار نشدم پر بودیم هم همیشه سه چهار روز زودتر میاد رفتم دکتر سو نو انجام دادن گفتن تخمکهام ضعیف هستن یه دوره اینفولیکوخوردم و یه دوره هم لتروزول آمپول hmgدادم ولی اثری نداشت الان کپسول اوابوست وفرتیل اید بانوان برام تجویز کردن آیا من طبیعی باردار میشوم ممنون میشم جوابم روبدین
- لکه بینی
سلام وقتتون بخیر من 30 سالمه دوران قاعدگی بین 23 تا 26 روزه دارم نزدیک به 4 سال هستش که 2 تا 3 روز قبل از پریودی لکه بینی دارم دوره قبل چهارم پریود شدم و دهم پاک مثل دوره های قبل ، که بعد از این دوره اقدام به بارداری کردم الان 9 روز قبل از دوره قبل یعنی بیست و ششم لکه بینی دارم در واقع امروز 3 روز هستش که لکه بینی دارم لطفا راهنمایی کنید
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خونی میشود؟می شودد؟
من هشت ساله که رحمم را در آوردم و به خاطر خشکی واژن از کرم های مرطوب کننده واژینال استفاده می کنم گاهی اوقات که از اپلیکاتور استفاده می کنم گاهی خونی میشود علت ان چیست؟
- پریودی هنگام مصرف دروسبلین
سلام میخواستم بپرسم وقتی بای جلوگیری از بارداری دروسبلین مصرف میکنیم ،پریود هم میشیم یا پریود قطع میشه؟
- مشاهده it در سونوگرافی nt
سلام خانم دکتر عزیز، تو متن سونوگرافی nt من در سن بارداریه ۱۲/۵ هفته، مقدار nt =1.58 mm ذکر شده ، و همچنین ذکر شده که "it رویت شد.(مشاهده IT نرمال، رد کننده کامل NTD است)" بیزحمت میگین منظورش از ین جمله آخر چیه؟ من خیلی نگرانم، با توجه به اینکه بهبود یافته لنفوم هوچکین هستم، سنمم ۳۵ ساله و بارداری اولمه سپاسگذارم
- پمپ درد زایمان طبیعی
سلام من یه خانم ۳۱ ساله هستم تو ۲۷ سالگی یه زایمان طبیعی داشتم الان برای بچه دومم میخوام بازم طبیعی زایمان کنم ولی چون برای اولی بین دوره های دردم حالت غش داشتم و بعدش بخاطر دردی که کشیدم تا یه مدت گریه میکردم میخوام اگه بشه از پمپ درد استفاده کنم.میشه؟باید به دکترم بگم یا به بیمارستان؟
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید خانم دکتر ..من دوماه پریود نشدم تنبلی تخمدان دارم قرص دوفاستون استفاده میکنم پریود نمیشم تست بارداری دادم منفی واین ماه بازقرص دوفاستون خوردم واز زمان قرص ۱۱ روز گذشت ولی پریود نشدم
- پرده بکارت
سلام بنده ۱۷ سالمه میشه از روی عکسی که خودم گرفتم تشخیص بدید پرده بکارت من ساله یا نه ؟؟
- سونو nt
سلام .۱۱هفته و ۲ روز برای سونو ان تی خوبه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر ، من ازمایش بارداریم مثبت شد و الان حدود یک ماه ک قرص نورم اسکین و همون راکوتان قطع کردم الان چه اتفاقی میوفته؟
- bardary
Salam hododan 3roz az peryode man migzareh bedone jelogiry yek bar nazdiky dashtam be nazare shoma ehtemale bardary hast ya na
- انتقال جنین
سلام ببخشیدم نبعداز13روزانتقال جنین لک قهوه ایی داشتم یعنی میشه گفت ممکنه لانه گزینی باشه
- سقط
من از بیبی چک استفاده کردم جوابش منفی بود 4 روز قبل بتا 3500 و جوابش بی بی چک مثبت بود و اندومتر دارای ضخامت تقریبی 13mm وهتروژن است و شواهدی از ساک بارداری در داخل اندومتر دیده نشد یا نیاز به ازمایش خون و سونو مجدد هستش
- سلام. پایینه دهانه واژن در رابطه سوراخ شد و دوسال میگذره و درمان نکردم و هربار میرم سرویس اب وارد میشه. ایا خطرناک؟ با این مدل زمان درمان میشم؟ از داخلش بعضی وقتا پوست سفید ریز بیرون میاد و بعضی وقتا خارش داره و قرمز میشه راه پرینه به کجاها باز میشه؟
- حاملگی
سلام خسته نباشید من تو هفته ۵ الی ۶ هستم.تو سونوگرافی زده فاقد قطب جنین ودارای هماتوم پری ساک.خیلی نگرانم میشه کمک کنید
- بارداری چیست درمویید
سلام من 41ساله هستم وبارداری نداشتم الان کیست درمویید 6سانتی متری دارم این کیست رو باید جراحی کنم یا با وجود آن میتوانم باردار شوم تخمک گذاری من هم پایین هست پریود ها نامنظم ممنون میشم جواب بدید
- فیبرم رحم
سلام خانم دکتر خسته نباشید لطف میکنید جواب سونوگرافی توضیح بدید رحم دارای ابعاد ۷۷*۱۶۴ میلی و اندازه بزرگترین میوم۷۲*۸۰ چپ و اندازه راست ۶۵*۸۰ و اندازه تخمدانها با نمای طبیعی مشاهده شده دوران قاعدگی دو هفته خونریزی شدید دارم نیاز به جراحی دارم ممنون


