Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیر پریود
سلام وقت بخیر من از زمان پریودم ۷ روز گذشته پریود نمیشم قبلا ۲۶ روزه میشدم اولین باره عقب افتاده هرروز زعفرون خوردم تاثیری نداشت الان چون میریم مسافرت میخوام پریود نشم تا ۱۰ روز چه قرصی بخورم؟؟؟قرص سیبل تاثیر داره؟؟؟
- سزارین
سلام خانم دکتر.سزارین رو ییمه قبول مینکنه یا آزاده؟
- سوند
سلام خانم دکتر،آیا به نظر شما برای زایمان سزارین با بی حسی نخایی وصل کردن سوند ضروری است؟و گذاشتن ان طبق دستور پزشک انجام میشود یا بیمارستان؟
- کم شدن اب دور جنین
سلام وقتتون بخیر کم شدن اب دور جنین چ خطراتی میتونه داشته باشه؟
- پروژسترون بالا
وقت بخیر من ۳۹سالمه،یه پسر ۱۸ماهه دارم تا قبل از سزارین و بارداری،هیچ وقت مشکل نامرتبی پریود نداشتم اوایل بعد از سزارین ،پریود نمیشدم،گفتن بخاطر شیر دادنه،۱۴ماه دادم،الانم شیر خشک میخوره پسرم اما من چند ماهه که پریود نامرتب دارم و همش تاخیر در زمان شروع داره،حدود ۴-۵ذوز گاهی هم بیشتر سونو دادم،سالم و طبیعی ازمایش خون،یه مشکل تیرویید نشون داد که رفتم متخصص عدد و الان اوتیروکسین میخورم یه مشکل پروژسترون بالا چند روز پیش رفتم برای واکسنهای پسرم،خانه ی سلامت،اونجا بهم گفتن ممکنه این پروژسترون بالا بخاطر وزن زیاد باشه.قدم ۱۶۱ وزنم ۷۴کیلو قبل از بارداری۶۲کیلو بودم بارداری ۸۴شدم،الان با ورزش و دکتر تغذیه شدم ۷۴ خیلی ذهنم درگیره بنظرتون باید نگران باشم؟ قبلن دو تا سقط داشتم بارداری اخر هم دوقلو بوده که همون هفته ۸(هر دو مورد قبلی هم هفته ۸از بین میرفتن) از بین رفت
- سلام نزدیک ۴۰ روزه پریود نشده بودم تا..
با سلام واحترام نزدیک ۴۰ روزبود ک پریود نشده بودم و علایم بارداری داشتم که دچار لکه بینی شدم تقریبا ۱ روز ونصفی لک قهوه ای بود بعدشد خونریزی تو لکه بینی بی بی چک زدم هاله انداخت الان نمیدونم بارداربودم یا نه؟آزمایش خون ندادم من قبلا پریودی منظمی داشتم و سیکلم تقریبا۲۶روزه بود،الان مدتیه ک تو اقدام هستم ماه قبل ۵روز عقب افتاد واین ماه ۱۰ روز ممنون میشم بااین تفاسیر راهنماییم کنید که این ماه بارداربودم یا نه؟
- لابیاپلاستی
سلام دکتر، من ۱۹ سالمه و ازدواج نکردم میتونم عمل لابیا پلاستی انجام بدم ؟ و اینکه آیا این عمل با بیهوشی کامل هستش ؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید من ۳تا بچه دارم ۲تا بزرگی یکی عق هسه دخترم نامزدی کوچکی ۱۰ساله ناخواسته حامله شدم خودم ۳ماهه یک بار پریود میشدم الان رفتم آزمایش حامله ۲۰هفته شدم میخام سقط کنم نمیخواهم وضعیت نگه دای ندارم راهی برای سقط جلو من بزارین
- ضربه به شکم
سلام با خواهرم بحثم شد و ضربه یه شکمش زدم الان اندازه نصف کف دست خونریزی داشته ولی دیگه تموم شده آیا مشکلی هست؟ خیلی میترسم لطفا پاسخ بدید سپاسگزارم
- بارداری با وجود دیسک کمر
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من نزدیک به ۴ساله که برای فرزند آوری اقدام میکنم ، اما حالا دچار بیرون زدگی دیسک شدم، دکتر تنظیم کننده ستون فقرات گفته که نباید تا مدت زیاد فکر بچه باشم والا اگه باردار شم مجبورم خدای نکرده سقط کنم، میخواستم نظر شمارو بدونم، من بچه خیلی دوست دارم ، از حرفای مردمم خسته شدم ، اگرم بخوام جلسات کاردیوپرکتیک رو برم نزدیک ۱سال تا ۱.۵سال طول میکشه ، این زمان زیادیه برای من،میخوام با همین وضعیت باردار شم ، میخواستم نظر شمارو بدوونم که آیا با همین وضعیت میشه باردار شد یا نه؟
- مشکل هایپرپلازی
آیا با داشتن هایپرپلازی میتوان آی وی اف انجام داد؟
- مسافرت در بارداری
سلام خانوم دکتر من بیمارشما هستم باردارم و نوبت بعدی سونوم ۱۸ فروردین هستش که اونموقع میشم ۸هفته. اینبار تو سونو همچی خوب بود لکه بینی ندارم یادم رفت ازتون بپرسم میتونم عید برم مسافرت یا نه؟بنظرتون خطرناکه واسم؟؟
- یک تیکه گوشت از رحم افتاده
باسلام خدمت خانم دکتر من دو ماه پیش عمل کورتاژ کردم و الان در دوره پریود یک تیکه گوشت اندازه دو انگشت حالت جگر افتاده ممنون میشم جواب بدهید
- مهم پریودی
سلام خانوم دکتر عزیز من ۹ ماهه زایمان کردم بعد از خونریزی زایمان پریود نشدم تا ۹ مهر قبل از بارداری ۲۸ روزه پریود میشدم الان ۱۶ ابان هس پریود نشدم چیکار کنم شیر هم میدم ب بچه ممکنه بخاطر همون باشه؟؟
- وجود دستگاه آیودی در رحم
سلام ببخشید خانم دکتر اگر شخصی با وجود دستگاه آیودی باردار بشه آیا امکانش هست دستگاه آیودی توسط جنین بلعیده بشه یا به جنین آسیب بزنه؟ جوری هست که نمیتونن دستگاه رو خارج کنن.
- Pco
سلام خانوم دكتر يه سوال داشتم من تو سه دوره كه دوفاستون مصرف كردم ماه چهارم بدون قرص پريود شدم ولي الان دوم بايد پريود ميشدم اما چهارم هنوز نشدم خيلي عصبي ام و نگران يعني من تا اخر عمر بايد دوفاستون مصرف كنم براي اينكه پريود شم خيلي نگرانم ميشه راهنماييم كنين؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من لکه قهوه ای میبینم ولی سونو که دادم گفتن نرماله مشکلی نداره بنظرتون بایدبرم متخصص لازمه
- سونوگرافی رحم
سلام وقت بخیر ببخشید من سه هفته پیش سقط داشتم مقداری بقایا بجا مانده بود بعداز مصرف دارو دوباره سونو دادم نوشته بقایایی نیست اما مقداری مایع در کایته آندومتریال دیده شد میشه توضیح بدید یعنی چی؟
- زنان
۲ ماهه باردارم یک هفتس گین اپ میخورم باعث سقط میشه
- بارداری
سلام خسته نباشیدمن۱۲روزه جنین انتقال دادم ودیشب ۴ساعت لک قهواه ای وصورتی دیدم وامروزک روز۱۲هست بازم لک قهوه ای روشن دیدم ممنون میشم راهنماییم کنید


