Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین چهارم
- ای وی اف
سلام روز نهم انتقال هستم از روز سوم لکه بینی دارم بعضی روزها زیاد و بعضی روزها کم اکثرا قهوه ای موقعی که استراحت میکنم رفع میشه روزانه ۳تا شیاف و ۲تا آمپول پروژسترون میزنم امیدی هست مثبت بشم یک جنین بلاست انتقال دادن قرص دوفامد روزی ۲تا و آمپول انکسوپارین و asa هم مصرف میکنم ممنون از پاسخگوییتون
- قرص سالویگل مصرف کردم عادت نشدم
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه بخاطر تعریق بدن بیش از حد سالویگل خوردم ۴۵ روزه عادت نشدم . آزمایشم داد بارداد نیستم
- وزن گیری جنین
سلام خانم دکترواسه وزن گیری جنین چ غذاهایی خوبه واین ک میگن بستنی ودلسترخوبه واسه وزن گیری
- بی بی چک منفی
سلام وقت بخیر ۱۶ روز بعد از رابطه با جوگیری طبیعی بی بی چک زدم منفی بود.درهمان روز که بی بی چک زدم لکه قهوه ای خیلی کم داشتم.موعد پریودمم هست.ممکنه باردار باشم؟بعد از لک دیگه لکه جدید ندیدم .
- عقب انداختن پریودی
سلام من دختری ۱۳ ساله هستم ۳ ماه پربود نمیشم و کمی از زیر شکمم باد کرده و نفخم دارم و کمر درد هم دارم تو این مدت استرس هم خیلی داشتم اما الان استرسم کم شده الان باید چیکار کنم ؟؟؟
- ماموگرافی پستان
با سلام در جواب ماموگرافی من وجود بافت هتروژنیسیته در هر دو سینه نوشته بود که جهت اطمینان به سونوگرافی هم رفتم که گفتن طبیعیه. الان چند وقته احساس دردهای تیرکشنده و سوزش در یک سینه ام دارم. لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم ? آیا خطرناکه ?
- افزایش اکوی لوپ های روده جنین
سلام من ۲۹ هفته ی بارداری هستم در چهارماهگی اکوژن روده ی جنین رویت شده بودالان هم در۲۹ هفته مختصری اکوژن درلوپ های روده دیده شده دوبار آزمایشات سندروم و دوان داده آن کاملا سالمه ولی میترسم پاسخ شما چیه
- قرص دوفامد ۱۰
به دلیل عقب افتادن پریودم دکتر قرص دوفامد ۱۰ دیروژسترون برام نوشتن بعداز خوردن پنج قرص پریود شدم الان که پریود هستم لازمه پنج تای بعدی رومصرف کنم یا خیر؟
- واژن
سلام من وقتی لبه های داخلی واژنم (لابیا مینور) رو میکشم برآمدگی های ریز و زیر پوستی و سفید رنگ به تعداد زیاد میبینم البته وقتی خیلی این ناحیه رو می کشم دیده میشه و در حالت عادی اصلا معلوم نیست حتی بین لبه ی داخلی و لایه بیرونی واژن هم اینا دیده میشن میخواستم بدونم اینا چیه و آیا خطرناکه (البته من حضوری به دکتر مراجعه کردم و ایشون معاینه کردن و گفتن شاید زگیل باشه ولی من نمیدونم که خانوم دکتر اون برآمدگی ها رو دیدن و اونا رو گفتن یا چیز دیگری رو دیدن و این حرف رو زدن آخه اگه این برآمدگی ها واقعا زگیل باشه کاملا مشخصه دیگه آخه وقتی پوست اون ناحیه رو میکشی کاملا مشخص هستن )
- برای نوجوانان
سلام بچه ی من 13سالش میتونه از گیناپ چاق کننده استفاده کنه
- سلام خسته نباشید من آمپول ضد بارداری ۳ ماهه تزریق کردم وپریود شدم در هد لکه بینی بعد ۱۵ روز شدت خونریزیم بیشتر شده رفتم دکتر قرص ترانگزامیک اسید قرص اچ دی دادن بهم دو روزه مصرف میکنم اما قطع نشدم فقط از شدت خونریزیم کم کرده حالا چیکار کنم واقعا دیگه خسته شدم
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من دستگاه ایو دی دارم ولی هر ماه که پریود میشم ۱۳ روز پریود هستم ۵ روز اخرش همش لکه بینی است ولی دورانی تمیزیم تا ۱۶ یا ۱۷ روز است سنو هم دادم گفتن مشکل نداری ۵ روزی هم است که قرس روکین میخورم تا پریود نشم بخاطر روزه داری ولی امروز لک داشتم چکار کنم چه قرصی بخورم که لکه بینیم کمتر بشه چی برام پیشنهاد میکنید ممنونم از پاسخگوییتان
- خونریزی
سلام ، من ۲۰ روزه لک بینی و خونریزی بصورت نوسانی دارم ، ینی وقتی استراحت میکنم لک بینیه ، فعالیت های بدنی باعث خونریزی میشه ، دکتر بهم پروژسترون و اگناگول داده ، سوالم اینه چون من خونریزیم نوسان داره ینی گاهی لک بینیه گاهی خونریزی ،مشکلی نداره ک این دارو هارو مصرف کنم؟
- فراموش کردن دوز دارو
من امپول ستر وتاید رو صبح میخاستم بزنم یادم شده الان چیکا کنم
- پریودی زمان ابله مرغان
سلام من زمان که ابله گرفتم باید پریود میشدم اما نشدم وقتی یک روز از تمام شدن قرص ابله مانده بود پریودی من همراه با آب بدنم است نه خونه نه آب که خارج میشه مقدار کمی خون دارد باید چکار کنم
- بستن لوله رحم
سلام دکتر من 9 ماه پیش طی سزارین سوم لوله هام رو بستم .چند روز پیش که بعد از 9 ماه پریود شدم بسیار خونریزیم کم بود در صورتی که قبل از بارداری و حتی دوران مجردی من خونریزی دوران پریودم به شدت زیاد و شدید بود آیا علت اینکه با وجود 9 ماه پریود نشدن خونریزی من الان اینقدر کم شده بستن لوله هام میتونه باشه؟؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید آیا دکتر زنان که در درمانگاه ها هستن هم معاینه پرده بکارت انجام میدم من رابطه جنسی نداشتم ولی ورزش میکنم نگرانم که آیا پرده بکارتم سالمه یا نه
- سلام آیاتزریق گارداسیل درزمان قاعدگی اشکال دارد
- سلام خانم دکتر چرا گفتین قرص مدروکسی پروژسترون مناسب وضعیت من نیس چرا پس چی لازمه


