Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سنو گرافی
لوپ های روده جنین دیلاته می باشد آیا مشکلی دارد توضیح لطفا
- بلوغ زودرس
آیا مصرف ویتامین دی باعث بلوغ زودرس در دختران میشه؟
- خیلی خلی مهم
سلام توروخدا زود جواب بدید من هفته ۲۰ بارداری هستم دو سه روزه زیر شکمم خفیف درد میکنه از چی میتونه باشه؟؟؟
- زیاد بودن کیسه آب
سلام خانم دکتر. 24 هفته بار دارم. کیسه آب بچه زیاد هست مایع امونتیک. چکار کنم ؟ ایا خطر داره برای بچه ؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم
- عفونت
سلام ۱۶اردیبهشت پریود شدم دیگه تا الان نشدم ولی مدام ترشح دارم انگار که پریود شدم میرم نگاه میکنم میبینم نیست،علت ترشح چی میتونه باشه؟چیکارکنم پریود بشم؟اقدامی برای بارداری نداشتم
- پریود زود به زود
باسلام خانم دکتر من زود پریود میشدم و ترشحات بدبو داشتم رفتم سونو رحم تخمدان نوشته همه چیز طبیعیه و فقط یک زخم هیپراکوایک پنج میلیمتری ک میتونه پولیپ یا هایپر پلازیک باشه دکتر سونو بهم گفت هیچ مشکل خاصی نیست ولی من نگران شدم میخواستمم بپرسم ک باید چه کار کنم ؟ تشکر
- پرده بکارت
سلام ببخشید من شب عروسیم همسرم نتونست کامل التش و ادخال کنه و حتی خون ازم نیومد بعد ک رفتم پزشک مامایی گف هنوز دختری و فقط پردت خیلی کم زخمی شده بعد الان نزدیکه دو ماهه پریود نشدم تست بارداری انجام دادم مثبت در اومد اصلا دارم دیوونه میشم امکان بیماری چیزی هست ک عادت ماهیانم نیاد و تست مثبت باشه یا پزشک مامایی اشتباه کرده؟؟
- کیست
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر میخاستم بدونم این ک کیست کورپوس لتئوم باعث میشع باردار نشیم!؟
- بارداری
سلام برای من قبل از اقدام به بارداری آسپرین ۸۰ تجویز شده و۱ماه میشه مصرف میکنم .آیا آسپرین باعث کاذب بودن جواب بی بی چک میشه؟ممنون که جواب میدین
- ناباروری
به دلیل کیست وتنبلی تخمدان نزدیک یک ساله با قرص پریود میسم ودیگه حسته شدم وبارداری رخ نداده میتونم این ماه از کلومیفن استفاده کنم
- پارگی فورشت
سلام ببخشید من بعداز حراجی فورشت وقتی اجابت مزاج میکنم از واژنم خون میاد علتش چیه؟؟؟ خیلی نگرانم
- توده اکوژن درتخمدان چپ
توده اکوژن به ابعاد 4/5*4سانتی متردرتخمدان چپ به نفع درموئید یا تراتوم مشاهده می شود.من دختری 23ساله هستم امروز سونوگرافی انجام دادم خیلی می ترسم
- عقب افتادن پریود
سلام خسته نباشید من آخرین باری که پریود شدم۲۳بهمن بود وامروز که۱۲فروردینه هنوز پریود نشدم من سابقه تنبلی تخمدان دارم وهرماه پریودم نامنظم هست ولی این بار خیلی بیشتر طول کشید بخاطر شرایط موجود نمیتونم دکتر برم تا با آمپول پریود بشم۲بارهم از بی بی چک استفاده کردم ونتیجه منفی بود یه بار دکتر رفته بودم واسه پریود شدن بهم قرص مدروکسی پروژسترون رو معرفی کرد وخوردم وبعدش پریود شدم اما اینبار که انقد طول کشید دوباره شروع کردم به خوردن قرص ولی تاثیر نداشت دو یاسه ماهی بود که وزنمو پایین آورده بودم و تقریبا به موقع پریود میشدم اما اینبار خیلی طول کشید به نظرتون چیکار کنم؟بدجوری کلافه شدم
- سلام وقت بخیرخرداد ماه به تشخیص دکترم که آندومتریوز داشتم خونریزی زیاد هنگام پریودی ایودی میرنا گذاشتم بهم نساخت مدام خونریزی داشتم بعد از ۳۶ روز دستگاه خودش دفع شد از اون روز حدود ۵ ماه مدام لکه بینی و خونریزی دارم ۴۷ سالمه ودکتر بهم قرص دروسبلا دادن چهار پنج بسته خوردم و برام آمپول لوپرومر تجویز کردن در سه نوبت که دوز دوم اونو ۱۶ آبان زدم ولی هنوز لکه بینی دارم و آخرین قرص دروسبلا رو دارم میخورم آیا قرصو قطع کنم بازم لکه بینی دارم یا نه
- ی الان پریودشدم تست دادم مثبت شد ازمایش خون دادم ۳۰ شدایاباردارهستم
سلام خانم دکترخسته نباشی آزمایش خون دادم ۳۰شد ایا باردارهستم ؟ الانم یه هفته خون ریزی دارم لخته خونی قهوه ایی وصورتی رنگه ممنون میشم راهنماییم کنید
- قرص ضدبارداری
سلام خانم دکتر ، خسته نباشید
من دو سال ازدواج کردم ، تا الان از هیچ نوع داروی جلوگیری استفاده نکردم ، با تجویز پزشک قرص مارولین تهیه کردم
شب گذشته اولین قرص رو استفاده کردم (روز آخر پریودم) بود .
از کی میتونم رابطه بدون حفاظت داشته باشم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید - عمومی
سلام خانم دکتر ۱۹ ساله هستم و خیلی استرس دارم آیا خود ارضایی با مالش ران ها به هم جوری که انقباض واژن کاملا در قسمت بکارت احساس شود آیا باعث پارکی میشود خیلی استرس دارم و الان پشیمون هستم ؟ لطفا راهنماییی کنید
- سونو آنومالی
سلام . اکوژن فوکوس در قلب جنین دیده شد یعنی چه ؟
- در مورد سوزش واژن بعداز ادار کردن
سلام وعرض ادب خدمت خانوم دکتر....بنده هفته ای کذشته مطب خدمتون رسیدم بخاطر سوزش واژن بعداز ادرار کردن....شماقرص فلوکونازول...کرم واژینال کرم موضعی کلوبتازول وژل شست شو دادین ...اما اصلا خوب نشدم .....میشه لطفا راهنمایی ام کنین...متشگرم
- جلوگیری از بارداری
با سلام و عرض ادب، آیا می شود در سال دوم شیردهی برای جلوگیری از بارداری از قرص سیپروترون کامپاند استفاده کنم؟ من حدود 6 سال قبل از بارداری از این قرص استفاده می کردم بعد از زایمان 6 ماه از قرص های شیردهی استفاده کردم ولی بعد از آن به روش طبیعی.. آیا الان که بچه من 14 ماه دارد می توانم از قرص سیپروترون استفاده کنم ؟


