Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
۶ ماه ازدواج کردم پرده مسدود داشتم پیش دکتر زنان رفتم برشی رو پرده بکارتم زد یه علت درد زیاد نمیتونم اصلا نزدیکی داشته باشم خوده دکتر هم گفت خیلی بدن تنگی داری میخوام بدونم دکتر زنان میتونه برام کاری انجام بده و داخل اتاق عمل بیشتر باز شه
- سلام من پماد کلیندا مایسین رو میتونم در زمان قاعدگی استفاده کنم چون واسه زخم دهانه رحم داده
سلام من زخم دهانه رحم دارم آیا میشه الان ک پریود شدم استفاده کنم یان بعد از اینک خوب شدم استفاده کنم یان استفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- لابیاپلاستی
سلام . ببخشید من لابیاهام بزرگن از گوشت کناره ها زده بیرون . میخاسم بدونم وقتی ادم متاهل شد شوهر آدم خوشش نمیاد ؟
- خارش و سوزش
سلام. قسمت بالای واژن خارش و سوزش دارم هم از داخل و هم از بیرون و ترشحات زرد رنگ دارم و یبار هم کرم رنگ داشتم. اگر عفونت است از چه کرم موضعی باید استفاده کنم. با داروی خوراکی مشکلم حل نشد
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکترمن ۲۱سالمه خس میکنم کاژنم چروک داره وافتادست وهم چنین تیره. شما لابیاپلاستی جهت زیبایی واژن انجام میدید وهمچنین برطرف کردن تیرگی واژن
- زنان زایمان
سلام من سونوگرافی دادم نوشته تصویر ناحیه اکوفری به دیامتر ۴ م م در قسمت فوندال کاویته اندومتر ب صورت Eccentricرویت شد این یعنی چه؟ تیتر بیتا هم دوبار دادم منفی بوده لطفا راهنمایی کنید
- سقط جنین
با سلام در هفته چهارم بارداری اقدام ب سقط کردم 10 عدد سایتوتک مصرف کردم زیره زبان خونریزی خیلی کم وسبک همراه با دل درد داشتم سونو هم دادم ولی سقط نشده بود و ساک حاملگی قابل مشاهده بود اندازه ساک 7mmولی کیسه زرده وقطب جنینی مشاهده نشد بهم گفتن جنین کوچک بوده و دارو اثر نکرده دوهفته صبر کنم ودوباره مصرف کنم داخل واژن. زیره شکمم درد دارم 8 روز از مصرف اولین دوز دارو میگذره میخاستم شما راهنمایی کنین چکار باید بکنم واینکه با مصرف دوباره جنین سقط میشه. تاریخ اولین روز از آخرین پریودم 15شهریوره
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر.من 24 سالمه از بچگی مشکل بزرگی لبه های واژن داشتم خیلی اذیتم میکنه...نمیدونم که هزینش چقدر میشه خیلی دوسدارم جراحی لابیاپلاستی انجام بدم..میشه بگید هزینش چقدر میشه ممنون میشم
متآهلم هستم و رشت زندگی میکنم..بیمه سلامت دارم و توانایی پرداخت هزینه زیاد رو ندارم ...تشکر - توده اکوژن.
سلام در سونو ی من اومده که:تصویرتوده اکوژن به دیامتر ۶.۵*۴میلیمتردرون کاویته رویت میشود که به نفع پولیپ آندومتر میباشد درضمن خانمی که سونو رو انجام دادن گفتن دهانه رحمم هم یک خال دارم. ایا این خال خطرناکه ؟ توده رو باید عمل کنم یا بادارو رفع میشه؟ اگه عمل نکنم چی میشه؟ اگه باید عمل کنم .سخته؟؟
- سرکلاژ
سلام زایمان زودرس چطور قابل پیشگیری هست در صورتی که سرکلاژ وازینال هم پاسخگو نباشه؟
- اختلالات قاعدگی
سلام من 15 سالمه ووقتی در دوران قاعدگی قرص آهن مصرف می کنم قاعدگی منظمی دارم وخون ریزی کمتری ولی وقتی مصرف قرص آهن را قطع می کنم در قاعدگی اختلال ایجاد می شه وخون ریزی بیشتراتفاق می افته می خواستم بدونم ممکنه کم خونی داشته باشم؟ممنون می شم راهنمایی کنید
- مایع ازاد خفیف لگنی حاوی ذرات اکوژن داخلی مشهود است یعنی چی؟
باسلام دختر من 19 سال سن دارد و طبق سنو گرافی دارای کیست اکوژن داخلی تخمدان میباشد ممنون میشم برای درمان راهنمایی کنید باتشکر مادر نگران
- پریود شدن بعد از جراحی فیبروم رحم
باسلام. من 5ماه پیش جراحی باز فیبروم رحم انجام دادم. بعد از این عمل هر ده روز پریود میشم و حدودا دو هفته ام طول میکشه پریودم. علت چی میتونه باشه؟
- آییودی و خونریزی
سلام خسته نباشید من ۳سال دستگاه ای یودی گذاشتم نوع هورمونی ازوقتی گذاشتم دل دردزیرشکم کمر درد دارم خونریزی شدید این طوری نبودم رفتم درش بیارم میگه صبر کن باردار میشوی من میخوام طبیعی جلوگیری کنم سوال ۱من فردا میخوام برم مشهد من ۱۰روز پبش رفتم پیشش گفتم عادت نشم بهم مدفورم ۵داد الان لک دیدم چکار کنم نشم قطع کنم.
- توده سیستیک
توده سیستیک حاوی جز اکوژن داخلی به ابعاد۴۴*۶۳میلیمتر در آدنکس راست وبه ابعاد۳۸*۴۴میلیمتر در آدنکس چپ مشاهده شد که جهت رد تراتوم سی تی اسکن اسپیرال بدون وبا کنتر است تزریقی توصیه می شود این یعنی چی؟؟؟؟
- توده اکوژن
سلام من ۵۵ روزه زایمان کردم ولی هنوز خونریزی دارم سونو انحام دادم تو سونو نوشته کانون اکوژن در پروگزیمال کاویته اندومتر به ابعاد ۲/۷و۳/۸mmرویت شد ایا این خطرناکه احتنا جراحی داره؟
- لابیاپلاستی
سلام خانوم دکتر. میخواستم بدونم هزینه ی لابیاپلاستی حدوداً چقدره؟ من پوست لبه های ناحیه تناسلیم یکم چروکیده شده، میخوام با تزریق چربی دوباره فُرم بگیره. ضمناً لایه برداری هم میکنین؟ هزینه لایه برداری چقدره؟ ممنونم اگه جوابمو بدید
- دفع بقایای سقط
سلام من ٣ ابان سقط داشتم بقايا اكوژن هتروژن با ابعاد 55*17*19 و حجم ٩ سي سي دارم. با وجود اينكه ١ ماه و ١٦ روز از سقط ميگذره ميتونم دوباره قرص ميزوپروستول رو استفاده كنم يا بهتره كورتاژ شم


