Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دینوژست
سلام وقتتون بخیرمن درسمت راست تخمدانم کیست دارم ودکترک رفتم بهم قرص دینوژست دادالان نزدیک دوماهه مصرف میکنم و۲۰روزه کپریودیم عقب افتادهوپریودنشدم دوبارمبیبی چک زدم منفی بودطبیعیه یان؟
- خوردن سه تا قرص نئوتادین در پریودی تاخیر ایجاد میکند
- سلام خانم دکتر وقت بخیر خانمی هستم ۳۶ساله ومتاسفانه دچار ناباروری ثانویه ۱۱ساله اقدام کردم اوایل اقدام عکس رنگی رحم گرفتم که چیز خاصی نگفتن پیگیر بودم همیشه پریودی پردرد داشتم که وقتی به دکتر میگفتم میگفتن عادیه چند ماه پیش به اسرار خودم دوباره عکس رنگی گرفتم که مشخص شد لوله ها هیدرو سالپنکس هستن وشدت سمت چپ بیشتره که باز هم دکتر تشخیص نداد دلیلش چیه و گفت تنها راه برداشتن لوله ها وای وی اف هست وقتی گفتم هزینه اش رو ندارم گفتن پس بیخیال بچه شو به پیشنهاد خواهرم دیروز عکس رو بردم پیش دکتر دیگه ای که ایشون هم همین رو گفتن فقط گفتن دلیل مشکل اندرومتیوز هست و اگه لوله ها برداشته نشه ممکنه زمینه بیماری های دیگه ای فراهم بشه من از ناراحتی فراموش کردم بپرسم چه بیماری ای ولی باسرچ متوجه شدم در صورت درمان نشدن ممکنه تبدیل به سرطان تخمدان ،رحم ویا سینه بشه میخواستم بپرسم اندرومتیوز گذشته از ناباروری چه مشکل دیگه ای ایجاد میکنه ممنون میشم پاسخ بدین
- سقط
من دوبار سقل تو ۷ هفتگی داشتم به محض تشکیل قلب سقط میشد آزمایش آپکا دادم عددی ۱۰ هستش این یعنی چی نرمال یا مشکل داره
- قرص اورژانسی
سلام من ۱۵ سالمه و فقط یدونه از قرص اورشانسی تنسی ۰.۷۵ رو استفاده کردم الان تو پریودیم تیکه هایه گوشتی داره ازم خارج میشه بنظرتون نرماله؟
- ترک سینه
سلام خانم دکتر عزیزم، در هفته 18 بارداری هستم و نوک سینه هام کمی خشک شده و خیلی کم پوسته داده. آیا پماد خاصی باید استفاده کنم؟ با تشکر
- سوال در مورد بارداری
سلام، من پریودیم ده روزه است، روز یازدهم با نامزدم بودم، ک دستشون آعشته شده ب پیشاب و بعد زدن به واژنم، آیا احتمال بارداری هست؟ و این هم بگم که من از روز چهارم پریودیم قرص دروسبیلن استفاده میکنم آیا تاثیر داره؟
- نامنظمی پریود
سلام وقتتون بخیر، من ۲۳ ساله هستم
از شروع پریودم (از ۱۱سالگی) همیشه نامنظم بوده، تا الان ۲بار ازمایش هورمونی دادم و هر ۶ماهم سونو میرم که نتایج نرمال بوده ،هیچ علامتی مثل آکنه، چاقی،موی زائد و ... و هم ندارم.علائم تخمکگذاری هم دارم اما پریود نمیشم،چکار میتونم انجام بدم؟ - آرایش در بارداری
سلام خانم دکتر آرایش کردن در بارداری برای جنین ضرر داره؟ مثلا مطمین نیستم رژ لب که استفاوه میکنم سرب داره یا نه یا سایر لوازم آرایشی که استفاده میکنم سرب داره یا نه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- لکه درروده جنین
سلام من هفته ۱۸بارداری هستم درسوپوگرافی انورمالی داخل روده جنین میگه لکه وجوداره ایاخطرناک است من خیلی نگران هسنم
- اقدام به بارداری
خانم دکتر ۱۷ سالمه نزدیک یک سال میشه برای بارداری اقدام کردم سونوگرافی دادم نرمال بود قاعدگیمم منظم بود دوماه پیش ۹روز تاخیر داشتم ماه قبلم دوباره ۹روز تاخیر داشتم الانم ۷ روز تاخیر داشتم ۲الی۳ماهی قرص اهن استفاده کردم و همین طور قرص اسید فولیک الان هنوز نتیجه نگرفتم همسرمم مشگلی نداره لطفا راهنمایی کنید باید چیکارکنم
- کیست سینه
سلام خسته نباشید من کیست سینه دارم و برای جوش های صورتم دکتر راکوتان نسخه کردن میخاستم ببینم این دارو برای کیست سینه ضرری نداره
- سونوگرافی
در سونوگرافی واژینال رحم دارای ساک بارداری منفرد با ابعاد و حدود مختصر نامنظم و دارای اکوهای داخلی رویت شد.درون ساک بارداری یولک ساک با دیامتر ۷ mmهمراه با امبرتو فاقد fhrو کانون ضربان دار واضح معادل ۶w+3dرویت شد.
- مصرف قرص نورم اسکین
سلام ببخشید من دخترم و ۱۷ سالمه و حدود ۱ ساله که دارم داروی نورم اسکین مصرف میکنم الان حدود یه دو هفته ای هست که خارش شدید در ناحیه دارم و بوی بدی هم داره ممنون میشم راهنمایی م کنید
- بیماری زنانه
سلام دخترم ۱۶ سالس چیزی مثل حباب میگه از الت تناسلیش میاد ولی لباس زیرش نه خیس و نه لک میشه لطفا راهنماییم کنید
- ناباروری
سلام برای باروری دکتر امپول مترلین ۱تجویز کر دن ایا خوبه ؟؟
- Discover the excellence of Cryoin Engineering in the realm of authorized gas production. Understand the significance of neon for semiconductors with insights from market experts.
If you are looking for a supplier that combines quality and strategic importance, Cryoin Engineering Ltd deserves your close attention.Produced by a company that never stops innovating, the company elevates a fundamental industrial process into an experience of technological excellence and guaranteed supply.Core Operations: Where Air Becomes Critical Value Imagine being the backbone for global semiconductor and laser manufacturing. High-tech sectors are ready for the challenge: your mission is to provide gases with purity up to 99.9999%. Every batch tells a story of quality. The purification technology becomes your assurance of quality where technological sovereignty reigns supreme.Technology and Standards: A Commitment that Comes to Life The scientists have focused on details that make them an industry benchmark. To in-house designed and installed equipment, everything contributes to creating a trustworthy partnership. The use manufacturer of rare gases top-tier analytical equipment completes the picture, creating the perfect environment for precision and environmental consciousness are the main protagonists.Key Advantages: The Beating Heart of the Company This is where Cryoin Engineering shows its true value. Among the mechanics that make the company unique we find:Proprietary Gas Separation: A true technological advantageUltra-High Purity Levels up to 6.0 (99.9999%)Solutions that evolve upon achieving certain industry milestonesWhere to Source Cryoin Gases with Confidence Ready to strengthen your supply chain? Their reputation is built on partnerships with various industries:European & American Tech Leaders - use their gases for chip production and medical equipmentMarkets in Asia (Japan, Korea, Taiwan, China) - ideal for those seeking a resilient supply chain alternativeOur Verdict: Why Cryoin Engineering is Worth Your Partnership After reviewing their market role, we can state that Cryoin is not the usual supplier.Strengths:The originality of their sustainable production from airA wide variety of pure gases and mixturesAspects to consider:Demands a partnership approach for long-term planningDrawing the sums, if you are looking for something strategically vital, Cryoin Engineering deserves at least a serious evaluation. The winning combination of sustainability and purity makes it a company not to be underestimated.
- قرص اورژانسی
- بارداری
سلام ببخشید من تو دوران نامزدی ام وباکره هستم ما حتی رابطه مقعدی هم نداشتیم واولین ماهی که بعد از پریود ماه قبلم چند بار رابطه مالشی داشتیم ولی منی نامزدم روم نریخته و فقط پیشاب روی واژنم ریخته.هیچ قرصی ام مصرف نکردم. پریودم هم 5بهمن بود و هنوز چند روز مونده تا پریود بعدیم سوالم اینکه آیا احتمال بارداری در من وجود داره ؟ازتون خواهش میکنم جواب بدین خیلی استرس دارم .
- سزارین پنجم
سلام من 35 سالم سزارین چهارم دو سال پیش بوده چسپندگی یا مشکل دیگری نداشتم چند سال دیگه میتونم حامله بشم؟


