Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ایا امکان رشد مجدد هس
سلام من ای وی اف کردم روز ۱۷ رفتم ازمایش شد ۵۰۰ دوروز بعد شد ۱۱۱۶بعد لکه بینی کردم رفتم سونو کفتن سالمه وساک تشکیل شده بعدخونریزی کردم وازمایش دادم بتا از ۱۱۱۶اومده بود به ۷۰۰ رفتم دکتر بدون سونو گف رشدش کم شده و مرده من قبل لکه بینی امپول انوکسان دادن وقتی اونو زدم خونریزی کردم گفتن قطع کن حالا شنبه میرم سونو میخوام بدونم امکان رشد مجدد هس ؟؟؟ میمونه ؟؟؟ تو رو خدا جواب بدین از دیروز روز وشب ندارم
- لختگی خون و جابجایی جنین شش هفته ای
سلام.من ۳۰ سالمه و الان شش هفته هستم وقلبش تشکیل شده اما جنین جابجا شده و لخطه خون اطرافش هست چکار کنم
- هیسترسکوپی و prpرحم
سلام مصرف قرص امگا٣ و E دو روز قبل عمل و روز بعد عمل استفاده كردم آيا تاثير منفي روي نتيجه عمل ميگذارد، اين عمل براي قبل انتقال جنين فريز انجام دادم .
- ای وی اف
سلام من چند ساله تنبلی شدید دارم خیلی دارو خوردم فولیکول خوب دارم تمام ازمایشاتمون خوب بوده ولی نمیشه میخوام برای ای وی اف اقدام کنم وقتی تنبلی دارم ایا ای وی اف ج میده نمیشه یه دوره ای یو ای کنم ممنون
- سرماخوردگی زمان پانکچر
با سلام.فردا نوبت پانکچر دارم از دیروز حالت سرماخوردگی دارو البته فقط ابریزش بینی که نسبت به دیروز رو به بهبودیم . با وجود ابریزش و علایم سرماخوردگی پانکچر انجام میشه؟
- Ivf
سلام امروز روز ۱۴ انتقالم بود و بتا ۲ شدآیا داروها رو ادامه بدم و دوباره پس فردا آزمایش بدم؟
- نازایی
سلام خانم دکتر شوهرم اسپرمش صفره میشه کاری کرد ک بتونیم کاشت انجام بدیم
- قرص دوفامد
سلام وقتتون بخیر من انتقال جنین داشتم قرص دوفامد داشتم فراموش کردم ۳ روز اول بعد از انتقال بخورم از دوز ۴ شروع کردم به خوردن الان اینکه فراموش کردم این قرص رو بخورم چقدر روی انتقالم تاثیر داره؟
- امگا3
بعد از انتقال جنین و مصرف قرص asa میشه امگا3 هم استفاده کرد
- IVF
امروز روز دوازدهم انتقالم هست ول چک بی بی منفی نشون داده نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین شنبه باید آزمایش بدم
- نازایی
سلام ببخشید من آمپول سیگنال آف ۹۰۰ که خانم دکتر گفته بودن رو ۴۸تنظیم کنیم را کامل بودم زدم چه مشکلی برام پیش میاد؟
- تزریق پروژسترون
با سلام مم به خاطر انتقال باید روزی ۲عدد آمپول پروژسترون تزریق کنم وجای آنها درد ناکه عده ای نظر دادند که جای تزریق نباید گرم بشه چون اثر دارو از بین میرود، آیا این نظریه درسته، تورو خدا سریع جوابم رو بدهید جای تکراری آمپولها برای چند ماه اذیتم میکنه
- مصرف داروهای ناباروری
سلام. ممنون که جواب سوالامونو با حوصله میدین من ای وی اف کردم. الان هفته پانزدهمم. قرص استرادیول و دوفاستون روزی یکی میخورم. شیاف پروژسترون رو قطع کردم. میخوام قرصا رو هم قطع کنم. میخواستم بدونم مشکلی واسم پیش نمیاد واسه قطع داروها؟؟؟
- آیا عکس رنگی رحم و تخمک اهدایی الزامی است؟
با سلام و احترام،
خانم دکتر عزیز ضمن عرض خسته نباشید. اینجانب 39 سال سن دارم چهار سال از ازدواجم میگذرد و تاکنون دو مرحله آی یو آی انجام دادم که ناموفق بوده. حال تصمیم به آی وی اف دارم، میخواستم بدونم آیا عکس رنگی قبل از آی وی اف الزامیست؟ آیا با توجه به سنم اگر از تخمک اهدایی استفاده کنم، میتوانم درصد موفقیت آی وی اف را بالاتر ببرم؟ - انتقال جنین
سلام خسته نباشید خانم دکتر من دوماهه دارم آمپول واریوپپتیل ۳/۷۵ تزریق میکنم قرار بود این هفته بیام تهران برای سونوگرافی واژینال که بعدش اواخر اسفند کاشت جنین داشته باشم اما به خاطر بدی هوا و جاده این هفته نمیتونم برای سونوگرافی برم به نظرتون مشکلی پیش میاد و اگر نرم باید دوباره دو ماه آمپول تزریق کنم ممنون میشم پاسخگو باشید
- آی وی اف
انتقال جنین مشکوک به پولیپ تو سونو رنگی حالا چکار کنم
- انتقال جنین
سلام من انتقال جنین انجام دادم روز ۱۴ بتام نیم بود ۴۸ ساعت بعد آزمایش دادم شده ۵ به نظرتون ممکنه باردار باشم؟
- هزینه انجام ivf
سلام وقت بخیر، هزینه انجام ivf چقدره؟ اگر بخوایم تعیین جنسیت هم انجام بشه چقدر به هزینه اضافه میشه؟
- تعیین جنسیت
سلام من مشکل بارداری ندارم دوتا دختر دارم میخوام دوقلو پسر دار بم آیا شما ای وی اف انجام میدید ومراحل و مدت زمانش چقدره با هزینه یا شما ه که سوالامو بپرسم آخه راهم خیلی دوره ممنون میشم جوابمو بدید
- پی ار پی تخمدان
ببخشید چه مدت بعد از پی ار پی تخمدان پریود اتفاق میفته؟من پی ار پی کردم و الان پریود عقب افتاده. قبل از پی ار پی منظم پریود میشوم. تست های بارداری هم منفیه. ممنون از پاسخگوییتون


