Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص استرادیول والرات در زمان بارداری
درود زمانی که جواب آزمایش بارداری مثبت باشد از طریق ای وی اف مصرف قرص استرادیول والرات مشکلی پیش نمیاد آیا ممنوع است
- Ivf
خانم دکتر من پس فردا عمل تخمک کشی دارم امروز تست کرونا دادم مثبت شده ولی هیچ علائمی ندارم .آیا عمل ای وی اف و پانکچر به تعویق میفته ؟
- خونریزی پس از میکرو
سلام. من ۱۶ روز پس از انتقال میکرو آزمایش بتا دادم ۱۶۵۰۰ بود ،بعد از دو روز هم سونو دادم ساک حاملگی دیده شد،دکتر گفت هماتوم دارم آزمایش پروژسترون دادم ۴۳.۹۰ بود گفت به آمپول یا شیاف پروژسترون نیاز ندارم اما وقتی اومدم خونه خونریزی داشتم،دوتا آمپول پروژسترون زدم بعد از یک روز داره کم میشه. بیشتر به رنگ آبکی قهوهای و چند لخته کوچک بود آیا سقط جنین داشتم یا هماتوم دفع شده؟
- نازایی
سلام ببخشید من آمپول سیگنال آف ۹۰۰ که خانم دکتر گفته بودن رو ۴۸تنظیم کنیم را کامل بودم زدم چه مشکلی برام پیش میاد؟
- آی وی اف
آیا دوقلوپسرباعمل آی وی اف انجام پذیره
- عمق رحم
ببخشید تو پرونده ی من نوشته عمق رحم ۷/۵و۳ این یعنی چی
- باداری و تعیین جنسیت جنین
من مادرم دختر بدنیا آورده فقط. .اولین بچم دختره ..و مطمئنم بچه ی دومم دختر میشه ..علائمم و سرد مزاجیم مشخصه که دختره بچه ی دومم...هنوز باردار نشدم ولی چیکار کنم باردار شدم پسر بشه ..ترو خدا راهنماییم کنید
- درمان ناباروری
باسلام بنده بدلیل تنبلی تخمدان وکم بودن اسپرم نرمال شوهرم ای وی اف کردم سپس برای انتقال بهم گفتن عکس رنگی بگیر اول بعدش دارو انتقال وبعدم انتقال انجام میشه رفتم برای عکس رنگی خیلی سخت ازم گرفت دکتر وهردولوله باز بود و بی مشکل اما میخواستم بپرسم امکان داره ای وی اف چسبندگی بیاره ویاباعث بسته شدن لوله و زخم بشه؟؟
- تیتر بتا
سلام خسته نباشید انتقال جنین داشتم روز ۲۱پریودم انتقال دادم ۱۳روز پس از انتقال تیتر بتام ۶۶۰.۵۴ بود خواست بپرسم این عدد طبیعیه؟
- بارداری
سلام. خسته نباشید من ای وی اف کردم. هفته پنجم ششم لکه بینی داشتم پزشکم گفتن استراحت کن و نزدیکی نداشته باشی . لکه بینی هم همون دو هفته بود که خداروشکر خوب شد میخواستم بپرسم الان که هفته شانزدهم بارداری هستم. هنوزم نباید نزدیکی داشته باشم؟؟
- انتقال
سلام خداقوت خانم دکتر عزیز من ۳ روز پیش انتقال جنین فریز شده در روز ۱۶ سیکل داشتم و دوز دوم لکه بینی قهوه ای رنگ داشتم که قطع شد به نظر شما لک لانه گزینی بوده؟؟ ممکنه مشکلی باشه با تشکر از شما
- روز ۸انتقالم هست علت پادرد وتب وسرد شدن بدن چیست؟
باسلام وقتتون بخیرخانم دکتر. شش انتقالم که دور روزپیش میشه یه دفه ازجام بلندشدم وزیردلم بدجورتیرکشید ودرد گرف. ممکنه جنینا اسیب دیده باشن؟ امروزهم ۸انتقالم ازوقت انتقالم تاالان بدنم تب دست وپاهام همش سردن . پادرد دارم وبدنم یدفه تیرمیکشه میشه لطفا بفرماییدکه چرا اینجوری شدم ممنونم ازوقتتون وپاسخگوییتون.
- تزریق آمپول سینال اف
بعد از تزریق آمپول سینال اف درد در دو سمت شقیقه هام دارم،علتش ار آمپول سینال اف هست؟
- قرص دوفامد
سلام وقتتون بخیر من انتقال جنین داشتم قرص دوفامد داشتم فراموش کردم ۳ روز اول بعد از انتقال بخورم از دوز ۴ شروع کردم به خوردن الان اینکه فراموش کردم این قرص رو بخورم چقدر روی انتقالم تاثیر داره؟
- لانه گزینی
۶ روز بعد انتقال جنین لک قهوه ای دیدم به مدت دو روز ، به یک روز هیچی و الان که روز۹ هست کمی لک صورتی رنگ دیدم ؛ مشکلی پیش اومده ؟
- تعیین جنسیت
هزینه Ivf
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
سلام من باید دوز نیم سی سی سینال اف و ۱۵ روز میطدم ولی یک هفتس به اشتباه ۱۰۰ سی سی میزدم و از فردا میخوام ۵۰ سی سی کنم آیا مشکلی به وجود میاره؟
- لکه بینی بعد از ال دی
سلام ممنون از زحمات هایی که میکشید و جواب سوالاتمون رو میدین. خانم دکتر من ۵ روزه ال دی رو قطع کردم. قراره روز دوم پریود برم سونو و داروهای آی وی اف شروع کنم. پریود نشدم فعلا. از دیشب لکه بینی دارم. گاهی در حد یک قطره گاهی پرحجم تر. ولی رنگش کاملا زرد یا قهوه ای کمرنگه. خون نیست. درد هم ندارم. در حالیکه پریودم بسیار دردناکه الان چیکار باید بکنم؟ این لکه بینی رو پریود حساب کنم یا بخاطر ال دی این اتفاق افتاده و منتظر خونریزی باشم؟
- انتقال
من روز 10انتقال جنین بلاست هستم روزهای اول تا روز 9درد پریودی درد کمر داشتم ی کم سینم درد میکرد امروز هیچ علامی ندارم لک لانه گزینی هم ندیدم یعنی جواب میگیرم یان
- ای وی اف
باسلام من۲۷سالمه وتنبلی تخمدان دارم و شوهرمم اسپرمش کمی ضعیف هستش ب ای وی اف شدم انتقال دادن ۳تا جنین بلاست ماه پیش واسم که منفی شدآزمایشم..من روزی ۴تا استرادیول میخوردم قبل انتقالم روز۱۳ سیکلم سونو شدم ضخامت اندومترم ۱۱/۵بودش گفتن بهم یکم ضخیم تر ازحد نرماله اما دوز استرادیول رو واسم کم نکردن وبنده گفتم اگرضخیمه خب کنسل کنین چون دوبسته بیشترجنین نداشتم اماگفتن ن نمیشه..بااین وجودضخامت زیادروز۲۱سیکلم برام انتقال دادن من روز۱۵ سونوشدم۱۳/۵بودش.دیگه روز ۲۱سیکل سونو نشدم.بنظرتون بااون ضخامت زیاد بهتر نبود همون مثلاروز۱۴سیکلم انتقال میدادن ویا کنسل میکردن انتقالمو؟؟الان یک بسته جنین بلاستو چرامن ازدست بدم؟گفتن بقیه شرایطت خوبه فقط ب ضخامتت ک نیست!بخاطرضخامت زیاد بوده که منفی شدم؟😔


