Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مادرانه
🌹🌹🌹🌹
- بارداری
سلام من ۱۷روز بعد از پریود یک نصف لکه بینی صورتی رقیق داشتم امکان داره لانه گزینی باشه؟ لانه گزینی در صورت وجود چند روز بعد از نزدیکی اتفاق میفته؟؟؟ ممنونم
- قرص آهن
سلام خانم دکتر خوب هستین؟ آیا قرص آهن رو بعد از زایمان باید مصرف کرد؟ شما فقط مولتی و کلسیم تجویز کردین. لازم هست آهن رو هم مصرف کنم خونریزیم هنوز تموم نشده و امروز 18 امین روز هست با سپاس فراوان
- عمل برداشتن رحم ازواژن
میبخشیدچراسوالم محوشد؟
- سلام من ۵۲ ساله یائسه شدم هر دو ماه یکبار پریود میشم رفتم سونو اندومتر ۱۵ میلیمتر افزایش پیدا کرده و رحم۹۶در ۵۷دارای اکوی میو متریال هموژن طبییعیقرص استرومارین ۶۲۵ استروژنکونژوگه باید چند ماهه مصرف کنم تا ضخامت رحم به اندازه طبیعی باشه .
- سرکلاژ شکمی
سلام سه با زایمان زود رس داشتن در بارداری سوم سرکلاژ شدم ولی به دلیل خونریزی در بیستو پنج هفته دهانه رحمم رادمتر باز کردم میخوام در بارداری بدیم سرکلاژ شکمی بشم ایا میتونم جواب بهتری بگیرم
- بارداری با وجود کیست درمویید تخمدان
سلام من سی سالمه و باردارم هفته هشت . ولی در تخمدان چپم یک کیست درمویید ۳۴ میلی دارم بدون علایم .آیا ممکنه در طول بارداری همزمان با رشد جنین کیست هم بزرگ بشه . خیلی نگرانم .
- زایمان طبیعی
سلام .خانوم دکتر میخواستم بدونم زایمان داخل آب میتونم داشته باشم ؟ شما انجام میدید؟
- پرده بکارت
سلام ایا تشخیص سلامت بکارت ماما با متخصص زنان یکیه یعنی هم ماما هم متخصص در تشخیص بکارت در یک سطح هستن و میشه روی تشخیص ماما صددرصد حساب کرد؟؟؟؟؟
- مقعد
سلام.با خانمی از اقوام نزدیک خودم که سنشون 48ساله هستن خیلی با هم راحت بودیم در پارکینگ منزلشان با بوسیدن و بغل کردن تحریک شدم و در همان حالت به صورت ایستاده رابطه برقرار کردم از مقعد.بخاطر بزرگی آلتم با تلاش این خانم که درد داشت من بخاطر تحریک زیاد توجه نکردم و به مدت تقریبأ ده دقیقه آلتم تا نصف که به زور داخل مقعدش رفته بود داخل مقعدش بود و جلو عقب میرفت.بعد از ارضا شدن مقعدش سوراخ خیلی گشادی شد ک بسته نمیشه.الان دو روزه که همون حالت باز مونده.لکه خون هم روی آلتم هم روی مقعدش بود.آیا راهی واسه بسته شدنش هست یا خودش بسته میشه؟؟
- نازایی
سلام خسته نباشین من ۳۱ سالمه ۶ساله ازدواج کردم اصلا سابقه بارداری نداشتم پریودیم نامنظمه دیر به دی عادت میشم رفتم مشهد پیش متخصص بهم دارو وآمپول دادن یه دوره مصرف کردم ولی نتیجه ای ندیدم الانم ازموقع مصرفش ۴۰ روزه میگذره باردارم نیستم پریودم نمیشم چیکار کنم راهنماییم کنین ممنون میشم
- اقدام بارداری
سلام ببخشید من کیت تخمک گذاری انجام دادم دو خط یکی پر رنگ یکی کم رنگ بو بعد از اون کیت دو بار نزدیکی داشتیم آیا احتمال بارداری هست
- عفونت زنانه
با سلام خانمی شکست وشش ساله هستم درد زیر دل دارم رفتم سونوگرافی ج نوشته ترشحات آکواریوم مختصر در کانال اندوسرویکال نگرانم لطفا بفرمایید چیست خطر تاکه تشکر رفیعی
- خانم دکترخواهش میکنم به سوالاتمون پاسخ بفرمایین هممون منتظریم
- یبوست دراندومتریوز
باسلام من دوسال هست که اندومتریوز دارم ودارم فقط قرص ال دی مصرف میکنم اخرین ازمایش وسونوگرافی که خانم دکتر شرف الدین انجام دادند نرمال بود وکیست نداشتم این چندوقته یه چیز خیلی داره اذیتم میکنه که اون هم یبوسته/با اینکه روزی 7یا8لیوان اب مصرف میکنم اب انجیر هر روز الو خراساتی کیوی /گلابی رو میپزم/ انگور و..... بیشتر شبها سوپ واش کدو/نهارهم برنج رو اغشته به روغن زیتون میکنم ولی باز یبوست داره اذیتم میکنه /یعنی احساسم اینکه خانم دکتر زمستون بیشتر اذیت میشم تا تابستون /سپاسگذارم خانم دکتر
- سلام خوبی سلامتی
تخمدان و ضعیف هستند باردار نمیشم چند سال اقدام ب بارداری کردم رفتم دکتر گفت برو رژیم بگیر ولی رژیم گرفتم ولی باردار نشدم چرا جواب بده
- کیست لگن
کیست لگن مطرح کننده موسینوس سیست ادنوما با منشا رکتوم؟برای رفع مشکل چه اقداماتی لازمه.
- کیست
ممنون خانوم دکتر آزمایش برای کیست انجام دادم فقط هورمون ها خیلی پایینه یعنی بخاطر کیسته بعدش همیشه افت فشار دارم سرم میزنم دست پام میوفته اینا علایم کیسته این کیست ۱ساله دارم با همین سایز پنج سانت سر بارداری فهمیدم ولی متاسفانه سر زایمان واسم برنداشتن الان تو این ی سال همون سایزه تغییری نکرده ،دارویی بهم ندادن فقط گفتن جراحی بشی سونو سه بار از روی شکم انجام دادم ،بنظرتون سونو واژینال انجام بدم بهتره تشخیصش بهتره اصلان کیست درموئید هست یا نه
- سلام خانم دکتر..شبتون بهیر.من ۵۰سالم هست و پزشک تشخیص دادند که خشکی رحم دارم وپماد استرومارین تجویز کردند..ولی مت درهردوتا سینه ام کیست دارم .باوجود کیست ها آیا میتونم ازپماد استفاده کنم؟؟؟ممنون میشم راهنملییم کنید.
- بارداری
سلام من دچار بیماری پسوریازیس هستم از قطره سیلیس الین بیوتی مصرف میکنم اقدام به بارداری کردم می خواستم بدونم می توانم در بارداری مصرف کنم ممنون


