Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام خسته نباشی من ۷ساله که باپسری دوست هستم باهم رابطه داشتیم البته ازمعقدولی یکباراشتباهی کلاهک به اول واژن خوردومن جیغ زدم بیرون کشیدخونریزی نداشتم ولی چون ازهم دورم هستیم خودارضایی میکردم چیزی واردواژن نمیکددم فقط شی بینه پاهامیذاشتم وفشارمیدادم هیچوقتم خونی ندیدم ماالان باهم قصدازدواج داریم ودوستم روی پرده بکارت من خیلی حساس هستن خواستم بدونم درددوصورت به پرده من اسیب رسیده یانه؟
- نامنظمی قاعدگی
سلام ۳۴ سالمه مجردم دوتا سه روز قبل از شروع قاعدگی لکه بینی دارم ده روزه تمام میشه سونو و آزمایش نرمال است .نیاز به دارو هست؟
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر من 19سالمه پریودی نامنظم دارم یک هفته پریود بودم پاک شدم بعد از 4روز دوباره پریود شدم قبلا دکتر بهم قرص سیبل داده بود مرتب شد پریودیم بعد از 2سال دوباره خودم قرص گرفتم و شروع کردم ولی هنوز زیاد لک میبینم و حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید
- سونوگرافی رحم
سلام.. خانم دکتر من سه هفته پیش رابطه جنسی آزاد و محافظت نشده داشتم.. و احتمال بارداری میدادم.. یعنی استرس داشتم نکنه باردار شدم.. امرو رفتم سونوگرافی از رحم.. برای اهدا تخمک.. میخام تخمک اهدا کنم.. دکتر گفت تعداد تخمک ها کم هست.. و ی سری آمپول گفت باید بزنی برای اهدا تخمک.. ولی حرفی نزد ک شما باردار هستی.. میخاستم بدونم با سونوگرافی رحم میشود بارداری را اثبات کرد؟.. یعنی با توجه به سونوگرافی دکتر و این که حرفی از بارداری نزد.. میتونم مطمئن باشم ک باردار نیستم؟
- نتیجه پاتولوژی
Recieved specimen in formalin consists of multiple pieces of yellow-brownish soft tissue m:1x0.5x0.5 cm,Summary of sections M/1 embedded totally.
- Pco و ریزش مو
سلام وقت بخیر، ۲۹ ساله و مجرد هستم و دارای پلی کیست تخمدان. با وجود مصرف دارو زیر نظر پزشک(سیپرترون کامپاند ، استات ک از روز پنجم ب مدت ده شب ، و فیناسراید ک بعد از اتمام استات ب مدت ده شب.داروها سه ماهه تجویز ) ، الان ماهه دوم هست ک مصرف میکنم ولی همچنان ریزش مو شدید دارم. لازم ب توضیح است ک من از ۱۵ سالگی زیر نظر پزشک هستم و مدتهاست ک انواع قرص های هورمونی و مصرف کردم، ولی این اواخر ریزش مو پیدا کردم، لطفا راهنمایی کنید ک چرا با مصرف قرص من همچنان ریزش مو دارم . سپاس
- بیماری های مقاربتی
پنج هفته ی پیش رابطه ی دهانی داشتم. ازمایش سفلیس و هپاتیت b دادم. منفی بود خیالم راحت باشه؟؟
- بیمارستانهای طرف قرارداد
آیا با بیمارستان فامیلی قرارداد دارن
- استفاده از قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید،،من امروز پروییدم تموم شد،وشب رابطه داشتم،حین رابطه کاندوم پاره شد منی ب داخل واژن ریخت،،بلافاصله رفتم دستشویی وشستم،،میخواستم ببینم اشکال داره قرص اورژانسی مصرف کنم با توجه به اینکه یک روز از زمان پاکیم میگذره،وقرص اووسیزو چجوری مصرف کنم
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
سلام خسته نباشید من پنج شب قرص دوفاستون شبی دوتا برای مسافرت خوردم و بعد قطع کردم دوشب. دوباره الان روز هشتم دوتا خوردم چی کار کنم پریود نشدم می خوام فردا برم مشهد
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر من احساس میکنم زکیل تناسلی دارم وقتی از تیغ استفاده کردم دیده شده روی پوستم ولی الان هیج اثری از اون نیست میشه لطفا راهنمایی کنین
- من خانم 34 ساله هستم توضیح دادم در اشاره ازمایش و سنو دادم داخل جواب ازمایشم نوشته ک
تیرویید از کار افتاده و کم خونی شدید و فشار خون دکتر گفت ولی هنوز همون جوری هستم ورم کردم و ازناحیه پا داغون شدم باید چکار کنم
- باسلام خدمت خانم دکتر من عمل هیستروسکوپی انجام دادم میخواهم بدونم تا چند روز باید خونریزی داشته باشم ممنون میشم به سوالم پاسخ بدین
چند روز است عمل هیستروسکوپی انجام دادم میخواهم بدونم تا چند روز خونریزی طبیعی میباشد آیا باید به پزشک مراجعه کنم یانه
- قطق خونریزی طولانی
سلام،وقت بخیر من آدنومیوز دارم و خونریزی پریودم خیلی طولانیه،بیشتر از دوهفته طول میکشه چه قرصی میتونم استفاده کنم که خونریزیمو قطع یا کم کنه؟؟به جز مفنامیک اسید و هورمونی هم نباشه،چون حساسیت دارم آمینوکاپروئیک اسید یا ترانزامیک اسید میتونم استفاده کنم؟؟ یا قرص بهتری هست؟؟
- بارداری
سلام.من ۳۰ هفتگی باردارم.دکتر زنان وزایمان برام قرص سوپراکل وویتامین E نوشته .میخاستم بپرسم که دوز مصرف این قرص ها در روز چقدر است؟
- قاعدکی ..
من بین سی وپنج روز الی چهل روز پرید میشم خیلی نگرانم البته سنوگرافی رحم انجام دادم گفتن که مشکلی نداری .یک وقت هایی هم بو دو ماه میرود .ایا لازم است که آزمایش هرمونی انجام دهم یعنی امکان داره که این امر طبیعی باشه ؟
- قرص سیبل
من برای درد شدید پریودی رفتم متخصص زنان زایمان اون هم قرص سیبل برام نوشت استفاده از این قرص چطور هست؟ من قرص های سفیدو استفاده نمیکنم میترسم با خوردنش دردم شروع شه
- تنبلی تخمدان
سلام من دکتر برام قرص مدروفم تجویز کردن و گتن از شب چهاردم تا ده شب بخورم یه دوره خوردم ولی تو این ماه من اول اذر پریود شدم و ششم پاک شدم ولی امروز متدجه شدم خونریزی دارم الان باید قرص و چطوری بخورم ممنون میشم جواب بدید
- سونوی رحم
باسلام برای سونوی رحم رفتم تو سونو نوشته شده رحم با آکوی پارانشیمال هتروژن میوماتوز وابعاد بزرگ 54*64*101میلیمتر دیده میشود و افزایش زخمت فروکال آندومتر ناحیه تنه رحم به ابعاد 15*20*21میلیمتر دیده میشود که به نفع پولیپ،هایپرپلازی یا دیسپلازی فوکال میتواند باشد. نوشته خیلی نگران شدیم میشه لطف کنید بگید خطر ناکه یا نه؟
- قطع پریودی در آبلە مرغان
من سە روز بود پریود شدە بودم ک آبلە مرغان.گرفتم، و قطع کرد خونریزیمو. البتە هرروز چن تا لکە داشتم،من چن روز قبل پریودی رابطە داشتم ولی فوری اورژانسی خوردم. بی روز میگذرە اما میترسم قطعی برا آبلە نباشە و نکنە حاملە باشم.امکان دارە آیا؟؟؟


