Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- گل شبو
با سلامخدمت شما .بعد از نزدیکی چون محافظت نشده بود قرص اورژانسی تنسی ۱/۵ استفاده کنم که اونو بعد از یک ساعت خوردم ، ۳۰ دی پریود قبلیم بوده و روز ۱۳ بهمن من از این قرص استفاده کردم پریودی منظمی هم ندارم .آیا امکان بارداری هست؟ البته در ماه های قبل برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده می کردم .
- جوش شیرین
سلام دربارداری براجلوگیری ازعفونت محلول جوش شیرین خودمون شیتشوبدیم +ضررندار
- زنان وزایمان
سلام من رژیم غذایی پسر گرفتم بعد دکترم گفت ساعت ۱۲ شب نزدیکی کنم ۱۳روز بعد پریودم یه امپول هم بهم زد ولی من الان پریود شدم .حالا باید چکار کنم ایا مشکل دارم
- بارداری
سلام.خسته نباشید خانم دکتر.میخاستم بدونم چه زمانی برای استفاده از بی بی چک مناسب است؟
- زهرا
سلام خسته نباشید من ۱۹سالمه من پنج ماه شده که سزارین کردم وبچه ام همون ۲۰روز اول فوت کرده و می خام باردار بشم تو این ۵ماه جلو گیری هم نکردم و ولی هنوز حامله نشدم چه کار کنم زودتر حامله بشم آیا به دکتر مراجعه کنم ودلیل اینکه هنوز حامله نشدم چی می تونه باشه
- تصمیم به بارداری
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر 35 سال سن دارم و با توجه به سنم تصمیم دارم زود بچه دار بشم با توجه به اینکه فریرز زخم رحم که قبلا انجام دادم یه کم نگرانم که نکنه نتونم بچه دار بشم آیا دارو هست که کمک کنه به زودتر به نتیجه برسم بخدا خانم دکتر تا آخر عمرم مدیونتون میشم
- سنوگرافی مثانه
سلام من رفتم سونا گرفتم جوابش این شده که تصویر یک ساک حاملگی باواکنش دسیدوایی نامنظم در سگمان تحتانی رحم رویت شود. Fetal pole و yolksac رویت نشد. با GA براساس 21mm =MSD حدود 7W+1d میباشد. وساک حاملگی درحال دفع میباشد سونوگرافی فالواپ جهت تایید تشخیص هفته آتی توصیه میشود ضایعه پاتولوژیکدر ادنکسها مشهود نیست
- بارداری هفته ی ۳۷
سلام خسته نباشین ببخشی مزاحم شدم گفتم من الان توهفته ۳۷باردی هستم مقداری مایع سفیدرنگ مثل آب ازم ترشح شدگفتم خطرداره اگ داره برم بیمارستان اگ ن نرم
- سقط
سلام خانوم دكتر خسته نباشيد من بايد در اصل ١٠ هفته باردار ميبودم ولي تو چند تا سونوگرافي دكترا بهم گفتن جنين تو ٦ هفتگي رشدش متوقف شده و قلبش تشكيل نشده الان در حدود ٥ روزه كه سقط كردم با قرص سايتوتيك نميخوام بازم اين اتفاق تو بارداري بعدي واسم بيفته چيكار كنم كه اينطور نشه و اينكه از كي ميتونم اقدام به بارداري مجدد كنم؟؟ ممنونم
- قرص دزوسپتسو
پنج روزه شروع به مصرف کردم شدیدا حالت تهوع دارم چیکاز کنم
- بارداری بعد سقط
سلام من ۲ام خرداد سقط داشتم و ۱۱روزه قرص ال دی مصرف میکنم رابطه داشتم ایا با مصرف قرص ال دی بازم باید جلوگیری طبیعی میکردم ممکنه باردار باشم بازم؟
- آب دور جنین
سلام وقت بخیر خانم دکتر ۲۴ هفته و سه روز رفتم سونو گرافی حجم مایع آمنیوتیک ۲۳cmبود گفت شاید دیابت گرفتی خانم دکتر خیلی نگرانم جنینم مشکل داشته باشه تو ان تی و آنومالی مشکل نداشت ممکنه به دلیل مشکل جنین باشه تو روخدا جواب بدید خیلی خیلی نگرانم؟
- زایمان طبیعی بدون درد
سلام در هنگام زایمان طبیعی اگه دردمون خیلی زیاد بود میشه همونجا درخواست اپیدورال کنیم؟ یا حتما باید از قبل هماهنگ کنیم؟ بیمارستان گلسار میخوام زایمان کنم
- درباره زایمان
سلام من 37 هفته جنین 3660گرم بود ولی سونو زده بود 38هفته و2روز الان دکترم میگه تا دردت نگرفته بیمارستان نرو داخل برگه بیمارستان نوشته احتمال ماکروزومی تاریخ زایمانم 18 اردیبهشته احتمال است وزنش بالای 4 کیلو بشه اگه تا 18 صبر کنم احتمال است بگه برو برای سزارین یا نه بچه مشکلی نداره اگه وزنش بالی 4 بشه
- بارداری
سلام ببخشید من ۴ روز از پریودم میگزره، از روز پریودم لکه قهوه ای خیلی کم وچیزای سیاه میاد دیروز بیبی زدم منفی شد، تا حالا اصلا اینجوری نشدم پریودام همیشه ۲۵.۲۶ روزه بود، الان ۳۰ روزه نشدم ، درحال اقدامم هستم، به نظرتون چرا اینطور شدم؟
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکترخسته نباشید من ماه اول اقدام هستم دیروز موعود پریودم بود و نشدم رفتم آزمایش دادم منفی بود ولی لکه بینی دارم و همچنان دو روزه پریود نمیشم
- من ۱۵هفته بارداری بودم سقط کردم
سلام من ۱۵هفته بارداری بودم ک سقط انجام دادم الان برای بقای بارداریم سونو شدم و گفتن توده اکوژن فلوی عروقی ب ابعاده۱۰.۵*۱2 mmدارم از امشب قرص مترژین استفاده میکنم لطفا راهنماییم کنید باید چیکار کنم قرص اداگه بدم هر ۸ساعت رفع گیشه یا باید کورتاژ شم
- بسته بودن لوله های رحمی
سلام ،لوله راست به دلیل حاملگی خارج رحم مسدود شده و لوله چپ متسع است و پیشنهاد شده باتوجه به اینکه خودم حامله شدم اردیبهشت خارج رحمی تا سه ماه خودم اقدام کنم برای بارداری ،الان در سیکل روز ۱۲ هستم و سونو وجود دو فولیکول ۱۹ و ۲۰ در تخمدان راست و فولیکول ۱۲ در تخمدان چپ رو نشان داده ،و دو آمپول hcg ظهر زدم با توجه به مسدودی لوله راست و وجود فولیکول ۱۹ و ۲۰ در تخمدان راست امکان حاملگی وجود دارد؟
- عمومی
سلام وقت شما بخیر اقصد بارداری دارم,و تعریف خانم دکتر رو شنیدم,سوالاتی داشتم در زمینه اینکه تحت قرارداد چه بیمه هایی هستندو اینکه در کدوم بیمارستانها,فعالیت دارندت
- سلام من ۲۱ یکهفته باردار بودم کیسه آب ترکید بچه سقط،شد رفته سونو گفتن بقایای ۱۶در ۱۰ میلی داری به نظر شما خودبخود دفع میشه پزشک سونوگرافی گفت دوهفته دیگه دوباره سونو کن


