Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر من پریودی های نامنظمی دارم و میخوام باردار بشم آزمایش دادم پرولاکتین بالایی داشتم و به مدت سه ما کابرگولین مصرف کردم و بعد از اون دکتر برام سینال اف تجویز کرد اما با این حال بعد از دو دوره سینال اف باردار نشدم میتونم قرص ویتاگنوس مصرف کنم؟
- سوال
سلام ایا خارش داخلی مقعد و درد سمت راست شکم و احساس وجود خار در مقعد و همینطور سمت راست شکم ورم سمت راست داخل ناف و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و دراوردن چیزی مثل جای مگس که گاهی اطرافش خارش داره. نشانه سیلفیس یا بیماری مقاربتی است یا خیر؟
- دردزیرشکم
سلام من حدود یکماه پیش باقرص سایتوتک توهفته۸بارداری سقط کردم بعداز۱۲روزخونریزی رفتم سنوگفت کمترازدوسانت ازجفت مونده ک دکترده عددقرص ال دی داد مصرف کنم تادفع بشه متاسفانه بعداز۳عددقرص بخاطرسرگیجه وکالت تهوع دیگه مصرف نکردم وبعدچندروزپریودشدم ک خون سیاه و قهوه ای تیره بود روز اول وروزدوم قرمز روشن بعدم قطع شد خواستم بپرسم ایاجفت دفع شده وچرا بعدازقطع خون دردهای شکمی بیش از حدی دارم
- عفونت واژن
من زنی 21 ساله هستم که عفونت واژن دارم وزرد رنگ هستش. و 6 ماهه که به متخصص زنان مراجعه میکنم ولی خوب نمیشم. الان چکار کنم؟
- کیست
سلام خانم دکتر خسته نباشید،من ماه قبل اومدم پیش شما و سونو گرافی شدم به علت کیست آندومتریوز که دارم، شما گفتین که کیستی ندارم و بهم قرص روکین دادین، فقط تو این ماه یه شب معده درد داشتم و یه شب قرص رو نخوردم، الان نزدیکه یه هفته هست که سردرد شدید و همیشه فشارم پایینه و بعضی اوقات حالت تهوع بهم دست میده، سوالم اینه که آیا امکان داره با خوردن این قرص حامله شده باشم یا نه این قرص جلوگیری میکنه؟
- مشکلات ناباروری
ریحانه:
سلام ببخشید من از پارسال تا حالا وقتی پریود میشم دردهای شدید و وحشتناک از زایمان بدتر تا چند روز دارم که همش با نوافن و کترولاک میگذرونم شهریور عکس رنگی رحم گرفتم گفت یه کم لوله هات بسته بوده ولی باز شد دوماهی درد شدید نداشتم ولی این ماه دوباره شروع شده امروزم یه تکه گوشت سفت با پریودیم اومده به نظر تون مشکل چیه وچه کار باید کرد. البته 13 سال هست مشکل ناباروری دارم پریودم به هم ریزه وبا قرص یا دارو گیاهی میشدم ولی دوماهه که بدون دارو هم میشم. چند سال قبل هم با تخمک اهدایی دوبار IVF کردم سقط شده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید بزرگوار - مسافرت در بارداری
سلام من در عید هفته ۱۷ بارداریم میشه تو سونوگرافی هم همه چیز نرمال هست آیا میتوانم به مسافرت برم خونه مادرم با اتوبوس ۷ . ۸ ساعت راهه .
- دردقاعدگی
سلام بنده تازه زایمان کردم و سیکل بعدزایمانم ۳۱روز و دومی ۳۰روزه و سومی ۲۹روزه و فعلا روز پنجم قاعدگی هستم و درد شدید زیر شکمم احساس کردم دلیل این درد چی میتونه باشه واینکه سیکلم منظم هست یانامنظم و برای بارداری بعدیم مشکلی بوجود نمیاره اگه هر چرخه ی روز میادجلو سپاس فراوان
- درد تخمدان ها
سلام، من دچار درد شدید در ناحیه تخمدان ها شدم که حتی برای نشستن هم درد شدید احساس میکردم که با پریود شدن از بین رفت و حالا که پریودم تمام شد دوباره این درد شروع شده ، یک ورق هم مترونیدازول خوردم ولی تاثیری نداشت
- قرص مزالازین دربارداری
- سلام خانم دکترعزیزمن میتونم باوجودفتق زایمان طبیعی داشته باشم؟؟بعدزایمانم بایدنافم راحتما جراحی کنم؟؟خیلی ازتون ممنونم ک جواب سوالهامون رامیدید
- نازایی
سلام خسته نباشید عمل لاپاراسکوپی انجام دادم لوله سمت چپ مسدود بود که باز کردن دکترم برای بارداری دودوره لتروزل و مدروکسی پروژسترون دادن می خواستم ببینم چند درصد امکان بارداری هست لوله سمت راست سالم تنبلی تخمدان هم ندارم
- بقایای جفت
سلام خانم دکتر من ی هفته پیش جنین ۲۰هفتم خود ب خود سقط شد طبق سونوگرافی۷ سی سی از بقایا مونده دکتر ۴عددآمپول متروژن نوشت زدم خونریزی دارم ولی خبری از جفت نیست بایدچکارکنم دفع بشه میترسم کم خونی بگیرم
- بارداری
سلام اگر موجب تغییر ترکیب میکروبی داخل واژن بشود.ممکن است روی باردار شدن اثر منفی داشته باشد.رو میشه کامل توضیح بدید من ادارارم از واژن میاد ی هفته می خوام باردار بشم چ کار کنم آیا مانع بارداری میشه؟؟
- سلام زمان پریدیم درد و فشار زیادی در مقعد دارم دلیلیش چی میتونه باشه؟
- سلام قبل از تعیین جنسیت با ای وی اف چه چیزهایی بخوریم
- خونریزی رحمی
سلام خانمی ۵۱ ساله هستم با خونریزی شدید و طولانی سونو انجام دادم فیبروم دارم ایا برداشت رحمم الزامیست راه حل دیگه ای وجود ندارد؟ لطفا راهنماییم کنید
- سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم
سلام خانوم دکتر من بیمار شما هستم دو هفته پیش واسم انتقال دادین بعد۱۴ روز ازمایش دادم منفی شد امکان داره ازمایش دوباره مثبت بشه
- قرص برای باز شدن پریود
سنم ۴۳رسال هست ..حدود یکسال است که پریودهای نامنظم دارم..تقریباسه ماهه که پریود نمیشم ...در پروسه درمان بارداری هستم سال ۹۸ میکرو کردم نتیجه نگرفتم ...راهنمایی بفرمایید چه قرصی بخورم تا پریودم باز بشه ..متخصص زنان قرص دوفامد دادن ...ایا این دارو مناسب من که پریودنامنظم دارم مناسب هست ؟؟ ممنکن میشگ ماسخ دهید
- درد در ناحیه بخیه سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر سونوگرافی نسج نرم شکم که فرمودین انجام دادم. باد فتق یا توموری مشاهده نشد و فقط عصب ها به دلیل فشار و کارهای سنگین درگیر میشدن که باعث درد میشدن. خواستم ازتون بابت راهنمایی تشکر کنم.واقعا ممنون. یکی از بهترین دکترهای زنان ایران هستین.انشالا همیشه موفق و شاد باشید.


