Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص هورمونی سیپروترون کامپاند
شیرخوار ۲۰ ماهه دارم. قرص سیپروترون کامپاند در دوران شیردهی مجاز است یا خیر .
- تاخیر پریود .,.
سلام من ۱۶ سالمه.خودارضایی میکنم.دستمو میکنم تو واژنم.الان نزدیک دوماهه که پریود نشدم.خیلی نگرانم علت پریود نشدنم به خاطر اینه که دستمو تو واژنم میکنم؟؟لطفا پاسخ بدید دارم از نگرانی میمیرم
- توده اکوژن در تخمدان چیست وچه خطری داردحتماباید آنرا برداشت؟
- زایمان زود رس
سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر...ایا فعالیت بیش از حد و استراحت نکردن و از پله پایین بالا رفتن رابطه داشتن و پیاده روی زیاد باعث زایمان زودرس میشه یا کلا ربطی نداره کسایی که نارسایی دارن اینطوری میشن
- هماتوم بعد از سزارین
سلام وقت ب خیر من تقریبا ۳۷ روز پیش دکولمان شدم و سزارین اورژانسی بچمم هم نتونستم نگه دارم بعد از ۲۵روز خونریزی ولکه بینی قطع شد اما روز ۳۰بعداز عمل دوباره شروع شد سنو واژینال دادم گفتن هماتوم توی رحم روی جای سزارین داری و یک کیست در تخمدان چپ برای خونریزی هم قرص ال دی بهم دادن آیا هماتوم درمان خاصی داره و خطرناکه؟؟؟ آیا میتونم بعد از خوردن ال دی و قطع خونریزی رابطه داشته باشم ؟؟؟این خونریزی دوره پریود بوده یا ادامه خونریزی بعد از زایمان بوده ؟؟؟
- سزارین
سلام بعد چهارسال جای بخیه سزارینم درد گرفته سونورفتم گفت حستسیت نخ بخیه یه توده هم زیرجای سرنخ بخیه ام هست البته انتی بیوتیک خوردم کوچکتر شد دکتر سطحی از زیرپوستم خارجش کرد ولی هنوز احساس سفتی همونجا دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کن
- ازمایش هورمونی
سلام خانم دکتر ۲۵سالمه و مجردم میخوام آزمایش هورمونی بدم و ببینم هورمونی هام منظمه یا نه چون یه مدته حجم خونریزی پریودم کم شده میشه بگین چه آزمایشاتی باید انجام بدم واینکه تو چه روزی از سیکلم انجام بدم اگه میشه اسم همشونو برام بگین ممنون
- مورد عفونت واژینال
سلام خانم دچار عفونت نسبتا شدید شده دکتر براش ازمایش وسونوگرافی نوشت وداخل تخمدان سمت چپ یک کیستک کوچک ملاحظه شد پس ان به دکتر زنان مراجعه کرد وبرای دل درد امپول کترولاک نوشته وپس از تزریق الان مانند پریود خونریزی داره دوباره رفت ودکتر براش کپسول ۲۵۰ ترنسید نوشته ایا باتوجه به بیماری ام اس که داره برای چشمش اشکال نداره بخوره تا خونریریش کم بشه متشکرم از راهنمایی شما
- تخمک اهدایی
خانم دکتر اگر از تخمک اهدائی برای بارداری استفاده کنیم نیاز است پریودیمان باشخص اهدا کننده یکی شود یا راه حل دیگری دارد./با تشکر
- اکو خشن و میوم
سلام وقتتون بخیر من چندروز پیش سونودادم دکترگفت میوم دارم واکوخشن میخواستم ببینم برا بارداری دراینده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- سلام خانم دکتر چرا گفتین قرص مدروکسی پروژسترون مناسب وضعیت من نیس چرا پس چی لازمه
- تداخل
سلام خانم دکتر خسته نباشید آیا خوردن ویتامین ب و ای و ویتامین سی وقرص آهن با ال دی تداخل دارد
- کورتاژ پیوپسی
The specimen received in formalin consists of multiple fragments of blood and mucus +1advised creamy brown soft tissue TM=2 2+1.5+0.2M1معنیش چیه
- درد پریودی
سلام.۸ ماهه زایمان کردم وسزارین به دلیل خون ریزی زیاد چندساعتی یخ روی شکمم گذاشتن.الان۲ باره بعدزایمان پریود میشم و به طور عجیبی درد زیر شکم و مقعد دارم.موقعه نستن بلند شدن یا حتی دستشویی رفتن انگار که تمام داخلیم داره کنده میشه از درد.میشه بگید دلیلش چیه؟اخه قبلا هیچ وقت درد نداشتم
- هماتوم
سلام.من ۳۳ سالمه و تیرماه اقدام به بارداری کردم.با اولین اقدام باردار شدمو تو ۶هفته لکه بینی و خونریزی کردم دکتر گفت ک هماتوم دارمو شبی ۱عددشیاف و آمپول پروژسترون تجویز کرد ولی درآخر جنین دفع شد.الان بعد ۳ ماه دوباره میخوام اقدام کنم.میخواستم بدونم ممکنه دوباره هماتوم بگیرم؟و اینکه برای جلوگیری از هماتوم چکار باید بکنم؟خیلی نگرانم ممنونم راهنمایی کنین
- سوال در مورد عفونت واژینال
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم و مجرد چند وقتی هست بعد از تموم شدن پریودم در قسمت داخلی واژن احساس درد میکنم مثل دردی که زمان پریودی پیش میومد و اینکه همیشه از بعد بلوغ ترشح بالایی دارم آیا میتونه مربوط به عفونت باشه؟ اگر نه دلیل این درد چیه
- توده
یک توده سالید کیستیک به ابعاد 20*20*25 سانتی متر در سمت راست شکم مشاهده شد بنطر میرسد از آنکس سمت راست احتمالا تخمدان منشا گرفته و به سمت بالا به زیر دیافراگم امتداد پیدا کرده آیا خطرناک هست؟ احتمال ترکیدن دارد ؟
- پریود نامنظم
سلام دخترم ۱۴ سالشه و الان یک ساله پریود شده و ادامه دار بوده، یعنی همیشه پریود بوده چندفه هم دکتر بردم ازمایش و سنو گرفتن ولی میگن هیچی نیست، دارو دادن ولی هیچ تاثیری نداشته، باید چیکار کنم
- لکه بینی
سلام من ۳ماهه وروژست مصرف میکنم و ۱ماه لکه بینی دارم اولش قهوه ای بود بعد تبدیل به پریود شد و الان باز کم شده و قهوه ای شده ولی قطع نشده .مشکلی نیست الان ۱ ماه بیشتره اینجورم.و کی میشه نزدیکی داشت با این شرایط؟
- پرده بکارت
سلام من چندین بار برا دیدن واژن در اینه لبه های اطراف ش و کشیدم ولی اصلا بهش دست نزدم و چهارده روز از پریود قبلیم گذشته بود که من اون روز واکسن کزاز زدم و اون روز کمر درد شدیدی داشتم و خوابیدم بعد از ظهر که بیدار شدم خونریزی شدیدی داشتم و به همین صورت تا شش روز من خونریزی داشتم الان نگران آسیب دیده باشه امکان اینکه معاینه حضوری برم و ندارم لطفاً راهنمایی م کنین ممکنه پریودم نامنظم شده باشه و یا ربطی به واکسن زدنم داشته باشه من قبل این پریود هام نامنظم بود مثلا اون موقع ها بعد 20.23.25.28 روز پریود میشدم ولی بعد اون خونریزی پریود نامنظم شده خواهش میکنم بهم جواب بدین 🙏


