Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا با وجود کیست تخمدان می توانم باردار شوم؟
سلام خانم دکتر نتیجه ی سونوگرافی من نشون میده کیست تخمدان دارم. پزشکم گفته با وجود کیست نمی تونم باردار بشم و باید حتما عمل کنم. می خواستم نظر شما رو بدونم. آیا حتما باید عمل کنم یا مشکل با مصرف دارو حل می شه؟ و اگر عمل کنم بعدش می تونم باردار بشم یا کیست به سرعت بر می گرده؟ عکس نتیجه ی سونوگرافی روی لینک پایین هست. خیلی متشکرم. عکس از گزارش سونوگرافی
- کیست آندومتریوز
با سلام خانوم شرف الدین بنده 2 تا کیست آندومتریوز 7 و 8 سانتی دارم و به بنده گفتن باید جراحی بشم.میخواستم بدونم من باید جراحی انجام بدم یا لاپاروسکوبی؟و اینکه هزینه عمل ام در بیمارستان خصوصی گلسار و رسول اکرم رشت چقدر هست ؟و اینکه شما در بیمارستان رسول اکرم هم جراحی میکنید یا خیر؟
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- من دوماه پیش پی ار پی انجام دادم ده روز بعدش پریود شدم ولی بعداز اون دیگه پریود نشدم
من دو ماه پیش پی ار پی تخمدان انجام دادم بعد از ده روز پریود شدم ولی الان ۱۵ روز عقب انداختم چیکار کنم بیبی چک هم منفی بود
- میشه درهنگام پریودی قرص پروژسترون را مصرف کرد
- پریود
سلام،هفده روز از پریودم گذشته چند روز درد زیرشکم خفیف داشتم بعد تو واژنم انگار آبکی هستش ، آب سفید و زلال ،نه خارش دارم نه بو ،علت چی میتونه باشه؟
- برامدگی اطراف کلیتوریس
سلام خسته نباشید من سال پیش یه برآمدگی شبیه جوش اطراف واژن و نزدیک کلیتوریس ایجاد شد و مدتی بعد مثل جوش چرکی ترکید و عفونت و خون خارج شد به دکتر مراجعه کردم که چندتا پماد موضعی بهم دادن امسال هم چندبار این غده دوباره ایجاد شد اما یه مدت بود یه مدت هم نبود تا اینکه امروز خود به خود مثل تبخال شده بود و چرک و خون ازش خارج شد الان که شرایط مراجعه کردن به پزشک نیست میشه راهنمایی کنید این دقیقا چی هست و برای درمان و پیشگیری دوبارش چیکار کنم راستی من ۱۷ سالم هست و تا الان رابطه جنسی هم نداشتم
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه
- سقط جنین
سلام بار دار هستم هنوز دکتر. نرفتم ولی نزدیک دوماهم است میخوام سقط کنم آیا امکان پذیر است
- درد شدید لگن
مدت ۳ ساله که درد پریودی خیلی شدید شده همراه بادرد مقعد یعنی بعداز ازدواجم موقع امیزش هم دردشدید دارم اوایل فقط دوران پریودی درد مقعد داشتم الان دائمی شده و خونریزی لخته ای دارم لخته های گوشتی دکتررفتم سنودادم تشخیصشون سندرم بودولی دردهام جوری شده که نمیتونم هیچ کاری کنم حتی ازکارم استفا دادم وخونه نشین شدم توردخدابگید درمانش چیه اصلا مریضیم چیه
- خونریزی
سلام من سیو دوروزه ک زایمان سزارین کردم خونریزیم همون هفته ای اول بعدش تا دوهفته ترشح زرد رنگ و سفید داشتم بعد بیستو هفت روز رابطه شدید داشتم.و چن بار بعدشم همینطور..الان دوروزه ک خونریزی دارم تقریبا یک ساعت دوساعت یه نوار بهداشتی خیس میشه و اصن رنگش مث خون پریودی نیست ب رنگ قرمز روشنن و پشتم عین پریودی درد میگیره میخاستم بدونم ممکنه بخیه هام پاره شده باشن؟؟یا ممکنه پریودی باشه چطور بفهمم؟؟بخیه هام بعضی وقتتا تیر میکشن از داخل اما بخیه بیرون هیچ قرمزی و مشکلی نداره
- من تمحلی تخمدان دارم بچه دارنمیشم چکار کنم امپول زدم
- امپولسینالاف
سلام بعدازتمامشدنامپولسینالافچندروزبعدبایدنزدیکیداشتهباشیمبرابارداری
- خونریزی های خارج از دوره قاعدگی
با سلام و خسته نباشید من 38 سالمه و مجرد هستم حدود 10 سالیه درگیر کیست اندومتریوز هستم و یک تخمدان هم به این علت از دست داده ام الان تخمدان چپم درگیر این کیست هست و کیستم حدود 7سانته ولی مشکل اصلی من بین دو قاعدگی خونریزی دارم و پاک نمی شم سونوگرافی گرفتم تشخیص پولیپ آندومتر علاوه بر کیست تخمدان بهم دادند به نظرتون چه درمانی واسه این دو تا مشکل وجود داره ممنون
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من دوماهه که قرص مدروکسی پرژسترون میخورم ممکنه کمکم کنه تا باردارشم
- درباره آمپول واریوپپتیل
سلام چندماهی مصرف آمپول واریوپپتیل دارم تواین مدت برای انجام رابطه جنسی باهمسرم جلوگیری داشتم میخوام بدونم درزمان مصرف این دارووقتی که پریودنمیشم اگه جلوگیری نکنم مشکلی داره باردارکه نمیشم؟؟؟ممنون میشم راهنمایم کنید
- سونو
سلام .. برام سونو وازنیال نوشین به خاطر کیستی که دارم.. خواستم بپرسم که توی لاهیجان کدوم سونوگرافی انجام دهم بهتر است...
- خونریزی مجردبه دلیل پولیپلیپ
مجردهستم وبه دلیل پولیپ لکه بینی دارم
- ترشح خونی
سلام خانوم دکتر.من ترشح خونی داشتم بعد ارضا شدن رفتم دکتر گفت پرده بکارتت سالم و از نوع حلقوی هست یه التهاب هم پایین پرده وجود داره که قرص میترادینازول و یک قطره بهم دادن که باید بشینم تو تشت آب.دقیقا مشکل من چی هست؟امکان داره پرده بکارتم مشکل داشته باشه اما دکتر نفهمیده باشه؟
- سوال
سلام. خانومی20ساله هستم ادنوم و پرولاکتین دارم و کیست و تنبلی تخمدان و کیست تیرویید و مشکل تیرویید دارم. مدت طولانی سیگار میکشم چون مشکل اعصاب دارم ایا روی این مریضی هام تاثیر میذار


