Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشح خونی
سلام وقت بخیر.خانوم دکتر من ۲۰مرداد پریود شدم .کلا ۶روز طول میکشه.بعد الان که۷شهریور هست.ترشحات خونی دارم.الان دوروز هست اینجوریم .چه مشکلی دارم؟
- درد زیر شکم
سلام وقتتون بخیر من ۲۹سالمه ۳یا ۲روزی میشه که وقتی میخوام دراز بکشم یا میخوام از جام بلند شم زیر شکمم درد میگیره میشه علتش بگید؟🙏
- مصرف پماد
سلاممن این ماه نزدیکی داشتم چند بار قبل از تخمک گذاری.اما دو روز بعد از تخمک گذاری متوجه شدم عفونت دارم و از پماد کلوتریمازول واژینال استفاده میکنم.ایا ممکنه ک تاثیری داسته باشه عفونت و باردار نشم؟
- گواهی سلامت
اگ نامزدم کلا در جریان و پردم خراش و اسیب دید باشد متخصص زنان گواهی سلامت می دهد ایا
- مشکلات واژن
سلام ببخشید لزی واژن بعد از پریودی طبعیی
- پریود
سلام الان دوازده روز پریود هستم قرص ضدبارداری از اولین روز پریودیم خوردم قرص ترکیبی سه رنگ ولی بازم قطع نشد نسبت به اوایل کمتتر شده ولی بازم خونریزی دارم خانم دکتر قرص کلرفنیرامین بخاطره حساسیت دکتر واسم نوشته امکانش هست از خوردن قرص حساسیت باشه پریودم تموم نشده؟
- بارداری
سلام آيا خوردن يك عدد قرص ويتامين دي ٥٠٠٠٠ در هفته ٥ بارداري براي جنين مشكل ايجاد ميكند
- بارداری
سلام میخاستم بدونم وای فا هفته های اول بارداری و کل روزای بارداری مضره؟وچرا همش دل ضعف میگیرم؟
- درد و خارش شدید واژن
سلام خسته نباشید..ببخشید یه ۴ الی ۵ ماه شایدم بیشتر هیت که من درد و خارش و سوزش شدیدی در ناحیه واژن دارم یه صورتی ک دیگه از درد زیادش گریه میشم میشه بگین باید چیکار کنم
- وزن جنین
سلام من سونو۳۲هفته و۳روز انجام دادم وزن جنین زده ۱٫۹۷۰ایا وزنش خوبه؟؟رشدش خوب بوده؟؟نیازی هست مکمل تغذیه ای مصرف کنم؟؟؟یانه
- آیا توده هایپو اکوی بین معده و پانکراس خطرناک است
با سلام ببخشید من دیروز سونوگرافی شدم زده بین معده و سر پانکراس توده هایپو اکوی 32*23 میلیمتری مشهود است جهت بررسی بیشتر سی تی اسکن با و بدون تزریق ضروری است
- علائم توده داخل رحم
آیا توده داخل رحم خطرناک است
- اکوژن روده جنین چه مشکلاتی برای اینده نوزاد دارد
- راهنماییم کنید لطفا
سلام خسته نباشید من ادنوم هیپوفیز پرولاکتین ۲۸ دارم، قبلنا بخاطر خوردن پودر چاقی رویال دچار بهم خوردن پریودی و حتی دو ماه نشدن، شدم. دو سال پیش من این پودر رو خوردم یعنی زمان زیادی میگذره و من حالا متوجه ی ادنوم و پرولاکتین شدم و سنو انرمال تخمدان دادم و گفتن پلی کیست، من چهار ماه بود پریودیم منظم شده بود خود به خود و هرماه ۱۳ میشدم یا ۱۵،، دکتر برام یه سنو دیگه نوشت که همه چیزم طبیعی و دوتا فلوکول ۱۲ هم داشتم، و سنو ی مت نرمال بود، متاسفانه من بخاطر یه موضوعی تو بیمارستانبستری شده بودم و الان یکماه پریود نشدم و فکر کردم بخاطر داروهایی ک بهم زده بودت باشه ولی گفتن همش سرم قندی نمکی و چرک خشک کن بوده الان من مشکلم چیه که پریودیم باز بهم ریخته و نشدم،، شکم درد دارم تمام علایم کلی هیچ خونریزی ندارم و کلافه شدم لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم تشکر
- درد شدید باسن در پریودی
سلامم خوبین من موقعع پریودی روز اول خیلی درد کمر دارم انگاری کمرم میخواد از وسط نصف بشع و درد شدید باسن زمین نمیتونم بشینم خیلی دردش زیادع واقعا نمیدونم چیکار کنم شما میدونین چرا درد میگیره؟ میترسم کمکم کنین🥺🥺🥺
- کیست آندومتریوز همراه با خونریزی بعد از پریود خانم دکتر عزیز من سال ۸۷کیست آندومتریوز روجراحی کرد مالان سه ماهه که بعد از پریودم خونریزی دارم که این ماه از ۲۰پریود شدم خونریزی دارم که. قطع نمیشه سوند واژینال دادم میگه اندومتریوزت سپیده و کمی هم چسبندگی تخمدان و روده داری ..قرص جلوگیری هم خوردم ۵روزه قطع نمیشه تست ca125هم دادم الان دکتر میگه ترنسید بخورم موندم به خدا
- تنبلی تخمدان وپریودی
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم ۱۸ سالمه متاهل هستم هنوز عروسی نکردم در پریودیم خیلی مشکل دارم خونریزیم خیلی کمه در نوارم حتی خون قهوه ای و مرده هم هست وقتی ک میخام پریود بشم خیلی دور خونریزیم میاد لکه لکه میاد اولش بعدشم دوباره خیلی کمه دکتر رفتم قرص دوفاستون بهم داد ولی فایده نداشت چیکار کنم
- ان تی
سلام انتی نرمال چند است
- بارداری
سلام خسته نباشید من و نامزدم رابطه داشتیم مقدارکمی مایه منی داخل ریخته شده ومن بعد این موضوع دوتا عدد قرص روکین خوردم .امکان برداری وجودداره؟چون من دل درد هم دارم
- کیست اکوژن
سلام سو نو انجام دادم وتشخیص دادن در تخمدان سمت راست کی ستی ب قطر ۳۸ م م وجود دارد برای درمان باید چه قرص هایی مصرف کنم .ممنون


