Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درموردکیست کوروئید پلکسوس
سلام من 17 هفته است است که باردارم رفتم سونوگرافی و در کوروئید پاکنویس سمت راست یک کیست کوروئید به دیامتر7mmمشاهده می شود لطفا راهنماییم کنید آیا واقعا درآینده مشکل ساز است یاخیر
- قرمزی جای بخیه بعداز دوسال و درد
سلام خسته نباشید من دوسال ونیم سزارین کردم الان دوشبه حس میکنم جای بخیه درد میکنم وقتی رفتم جای بخیه رودیدم دیدم قرمزه شده ودردمیکنه ؟علتش چیه و آیاخطرناکه؟؟؟
- سقط جنین
با سلام وخسته نباشید من دوبار اقدام به بارداری کردم و موجب سقط جنین شد . میخواستم بدونم اگه واژن زیاد گشاد باشد موجب سقط جنین خواهد شد .؟؟؟ مرسی جواب بدین
- سلام خسته نباشید ببخشید من دوماه هست که در زمان پریودی هام از تو دشیتشویی که هستم از مقعدم هم خون میاد
- جلوگیری از بارداری
سلام وقتتون بخیر باشه من برای اولین بار میخوام از قرص ضد بارداری استفاده کنم (دزوسپتیو) از روز پنجم پرییدیم ۲ روز گذشته ایا مصرفش از امروز کمکی به جلوگیری از بارداری میکنه . چه مدت زمانی نیاز هست بعد از مصرف قرص ضد بارداری برای اولین بار بدن نسبت به دارو و بارداری ایمن بشه سپاسگزارم
- قرص جلوگیری
سلام من پنج روز دیگه میخام برم اعتکاف و نزدیک زمان پریودی من است اگر مریود بشوم دیگه نمیتونم برم میشه از قرص مدروکسی پروژسترون ۵ استفاده کنم برای جلوگیری لطفا زود جواب دهید
- چکار کنم دوقلو باردار بشم
- دردونامنظم بودن پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من ازبرج یک وقتی سقط پوچی داشتم عادتام بهم خوردن دهروززمان میبرن تاپاک بشم،دردسینه هامو دردپاسوزش کف پاهام موقعی عادت میشم خیلی اذیتم میکنه قبلانااینطوری نبودم لطف بفرمایدمشکل منودرمان کنید
- سوال در مورد بارداری
سلام من تنبلی تخمدان داشتم و پریود نامنظم دارو مصرف کردم و دوره ام تنظیم شد و سر ۱۴ام پریود میشدم حدود ۱۰روزی هست عقد کردم و در این مدت رابطه جنسی نداشتیم و دخول و انزال هم نداشتیم اما همسرم عادت داره لخت کنارم بخوابه منم ۱۱روزه دوره ام عقب افتاده امکان بارداری هست؟
- سینه
سلام وقت بخیر علت بزرگ کوچیک بود سینه چیه؟ سینه سمت چپ از راست بزرگتر هست؟ باید بخاطر این ب دکتر مراجعه کنم؟ متاهلم و یک زایمان داشتم
- درد بعد لاپاراسکوپی
سلام .من ۱۸ روز پیش عمل لاپاراسکوپی فیبروم انجام دادم.الان تقریبا دو روزه که سمت راست شکمم جایی که درن قرار داشت روزی چند بار تیر میکشه .علایمی از عفونت هم ندارنم.میخاستم علتشو بدونم.
- کیست اندومترویما
سلام ببخشید من کیست اندومترویما دارم و برا درمان دکتر قرص ورژست برام تجویز کردن،الان هفتاد روز دارم این قرص مصرف میکنم وشصت روز ک مرتب لکی بینی وخونریزی پراکنده دارم ب دکترم هیچ دسترسی ندارم ،آیا طبیعی هست شصت روز لکه بینی در بیشتر مواقع بیشتر از،لکه بینی هست وکمتر از پریودی
- راهنمایی
سسس
- لکه بینی بعداز پریود
خانم دکتر سلام من قبلا با سونوگرافی که انجام دادم معلوم شد کیست دارم الان مدتی قرص مصرف کردم که در سونوگرافی بعدی مشکلی از نظر کیست نبود ..الان مشکلم لکه بینی بعداز پریود هست که دیروز دکتر برام قرص ترنسید و دوفامد نوشتندمیخواستم بینم با توجه به اینکه هنوز قرص های جلوگیری بارداری میخورم تداخلی با این قرصها نداره؟ و این لکه بینی مرا کلافه کرده ، چه کار کنم؟
- ازمایش پاتولوژی هیسترکتومی
specimen received labeled as uterus consists of uterus whit out annexed. the uterus measures 8*5*3cm. The cervix measures 2cm in diameter. one section the endocevix polyp measuring 2cm in diameter. on sections the endometrium measures 0.1 cm and the myometrium measures 1.5 cm in thickness. 1. chronic cervicitis whi endocervical polyp. 2.proliferative endomerium
- بارداری
سلام و وقت بخیر من ۱۴ روز پیش iui شدم ، پزشکم برای من سی تا قرص دوفامد ۱۰ تجویز کردن که هر ۱۲ ساعت یکی بخورم ، همیشه پریود هام منظم بوده وتا به حال تجربه ی عقب انداختن پریود رونداشتم . این ماه سه روز عقب انداختم و بعد از سه روز دچار لکه بینی قهوه ای شدم ، آیا عوارض قرص و نشانه ی پریود هست ؟ باید قرص روقطع کنم ؟
- پریودی سخت
سلام وقت بخير 30سالمه مجرد من شش ماهي هست پريودي مثل قبل ندارم قبلا يك روز لك و بعد شروع پريودي الان طولانيه چهارتا پنج روز لك بيني دارم قهوه اي رنگ تمام حالات پريودي رو(اخلاقي،گر گرفتگي، بي حالي كمر درد شديد ،تپش قلب،بيخوابي .....) دارم تو اين چند زور !بعدم به سختي پريود ميشم تيره رنگ بريده بريده كلا مختل كرده زندگي رو واسم خسته شدم از اين وضع انواع دمنوش ها امتحان كردم تا راحتر پريود بشم فايده نداشت سونو و ازمايش هورمون دادم مشكلي نبود
- لک بینی
سلام خانم دکتر من اقدام به بارداری کردم ۴ روز بعد از اقدامم لک بینی دارم خون قرمز کمرنگ خون لانه گزینی هست؟ درضمن قرص دوفامد مصرف میکنم
- اقدامات لازم برای آی وی اف
سلام وقت بخیر،ببخشید شخصی که مشکل نازایی نداره و فقط به دلیل مشکل جابه جایی کروموزومی که داره میخواد عمل پانکچر انجام بده و بعد آی وی اف و انتقال جنین،۱: آیا نیاز هست قبل انتقال جنین عمق رحمش اندازه گیری بشه؟ ۲: آیا عمق رحم با سونو واژینال هم اندازه گیری میشه؟ آیا خراش اندومتر هم نیاز هست انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خراش اندومتر با بیهوشی هم انجام میشه؟ تفاوت خراش آندومتر با هیستروسکوپ چیه؟
- تنظیم شدن پریود
سلام خانم دکترخسته نباشیدببخشیدمن ۳۵سالمه و۲۰ساله ازدواج کردم روش جلوگیریم قرص بوده وحدوداده سالیه قرص نخوردم وهمیشه پریودام نامنظم بودوعقب مینداختم تاسال قبل وزنموکم کردم دیگه هرماه سر۲۸روزه پریودمیشدم ولی بازیکم وزنم بالدیخته هرماه ۱۵روزیابیشترعقب میندازم خیلی اذیت میشم وهمش داغ میکنم توروخدامیشه دارویی برای تنظیم پریودبمن معرفی کنیدممنون میشم بابت راهنماییتون


