Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام.لطفا زود جواب بدید خیلی مهمه.خانم دکتر روز ۷قاعدگی که خونریزی نداشتم نزدیکی داشتم.در کل من سه روز اول خونریزی دارم.بعدش در حد لکه تا روز ۷که دیگه برمحمام تموم بشه.بعد من عقدی هسم دو ساعت پیش نزدیکی داشتم ینی روز ۷قاعدگیم.با کاندوم .بعد حین نزدیکی همسرم متوجه شدم کاندوم نیست.سربع یه نگاه کرد داخل با انگشت آوردش بیرون .بعد هیچ آبی ازش نیومده بود تا ایکه بعد از بیرون آوردنش دوباره کاندوم جدید گذاشتیم که دخول انجام دادیم دوباره .خب؟ بار دوم کامل آبی منی اومد و تو همون کاندوم ریخت.الان میخوامبدونم تو روز ۷قاعدگی بودم نظرتون امکان حامله شدن هس؟ینی از وقتی که کاندوم اول در اومده بود سریع فهمیدیم و بیرون آوردیم و هیچ منی نیومده بود.ترسم از اینه که روز ۷قاعدگی بودم رحمم که باز بوده چیزی نمیشه؟ بنظرتون چیکار کنم؟؟؟؟جواب بدید😞😞
- بارداری
سلام ببخشید من الان باردارم آخرین پریودیم ۱۳ آبان بود الان که هرچی سونو دادم یکی میگه کیسه خالیه یکی میگه ۵ هفته یکی مگیه ۶ هفته الانم بهم گفتن رشد نکرده باید سقط بشه اندازه جنین ۱۲ میل است ب نظر شما باید چکار کنم
- تنگس دهانه رحم
سلام من دچارتنگی دهانه رحم هستم ایا درمان دارد چون باعث نازایی ام شده
- سزارین
باسلام ببخشید شما در بیمارستان قائم هم سزارین انجام میدهید؟
- Játszd meg a Chicken Road nyerőgépet egy kiváló kaszinóban online : véleményünk.
Különleges kaszinójátékot keresel? Nos, a Chicken Road elragadó élmény.Kreatív stúdió által fejlesztett Chicken Road humoros kalandot kínál.A játék és világa Üdvözlünk egy csirkés kalandot, ahol az út a kihívás. Ez a Chicken Road lényege.A grafika részletes, vicces animációkkal. A zene vidám és könnyed.A Chicken Road előnyei A funkciókat illetően a Chicken Road nyerőgép szórakoztató élmény. Szeretnél:Bónusz pörgetések x2, x3 vagy x5 szorzók Egyedi tárcsák Robbanó csirkékA játék során aktiválhatsz bónuszokat.Chicken Road kaszinók A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékra? Jó hír: chickenroadscasino.hu.net [https://chickenroadscasino.hu.net] ellenőrzött platformok mókás nyerőgépet kínál.Megemlíthető: Betway ellenőrzött platformokon ajánlott választás.Végső értékelés Összegzésként vicces élmény.Erősségek Magas szorzók Sok bónuszTudnivalók Kaszinónként változó RTPA vidám játékok rajongóinak a Chicken Road meglepő kaland.
- بارداری
سلام خانم دکتر من پرولاکتینم یکم بالا بود بعد میخواستم باردار شم دکتر بمن قرص داد که بیاد پایین هفته ای نصف قرص و گفت تا اینکه باردار شی ادامه بده بنظر شما اشکالی نداره؟ نترسم بخورم؟میترسم وسط مصرف باردار شم بعد ضرر نداره؟
- عدد بتا پایین
سلام خسته نباشید ۱۰ ماه که اقدام کردم
دکترم بهم گفته بودن روز ۳ تا ۷ پریود لتروزول مصرف کنم
ولی متاسفانه من پریود نشدم الان ۳۸ روزه که پریود نشدم
آزمایش بتا دادم ۳.۲۶ بود ولی همیشه ۱ بود آیا من باردارم یا خیر ؟ - امپول پروژسترون
سلام. آیا بعد از پریود نشدن و تزریق امپول پروژسترون اگه تست بتا خون بدهیم براینکه بدانیم بارداریم یا نه، این تزریق پروژسترون می تواند در نتیجه مثبت یا منفی تست تاثیر گدار باشد یا نتیجه قابل اعتماد است؟
- مدت پریودم کوتاه شده است
من قبل از عید نزدیکای اسفند رابطه داشتم اما دخولی صورت نگرفت و چند روز بعد پریود شدم ولی پریودم دو روز بیشتر نبودم (من ۷ روز همیشه پریود میشم) و ماه بعدن همین طور بود پریودم خیلی کوتاه بود ۳ روز بود و بیبی چکمم جوابش منفی بود و قبل از اینکه اصلا رابطه غیر دخولی برقرار کنم خیلی زیر دلم درد میکرد چون نزدیک های پریودمم بود می خواستم بپرسم ایا ممکن است باردار باشم؟
- سونوگرافی nt
با سلام من دو روز قبل سونوگرافی ان تی انجام دادم خودم ۲۱ ساله هستم و جنین ۱۱هفته و ۵ روز بود عدد انتی۰/۸۸ گزارش شده خواستم بپرسم این عدد خطر داره؟ جواب آزمایشم هفته بعد میاد و اینکه زده it:nl یعنی چی ممنون میشم جواب بدید نگران هستم
- بارداری
در سونو انومالی اکوژن روده جنین دیده شد و منو فرستاد دکترم به اکو قلب که سالم بود ولی همه ازمایش و سونو سالم هستن میگم این مورد مشکلیه برا بچه
- احتمال سقط
سلام ازشیاف و دارو استفاده میکنم و خونریزی شدید ودفع لخته خیلی بزرگ دارم با درد فراوان اما بعد دفع دردم کمتر میشه نمیدونم احتمال سقط میدم چون لخته های بزرگ میدیدم ایا شیاف و داروها بازم مصرف کنم تا سونو یا قطعشون کنم هفته هفت بودم
- چرا باردار نشدم؟
سلام خانم دکتر ، من شش ماه پیش برای بارداری تصمیم گرفتم و پیش شما اومدم و پس معاینه و سونو ، شما فرمودید سالم هستم و مشکلی ندارم و 10 روز اول بعد از اتمام قاعدگی مقاربت داشته باشم ، اما من از اون مدت هنوز باردار نشدم، آیا مشکلی وجود دارد ؟ راه حل چیست ؟ ممنون از شما ( البته من کم کاری تیروئید دارم و قاعدگی معمولا 2 تا 3 روز عقب می افتد )
- سونوی ۱۶ هفته
سلام .سونوی ۱۶ هفته جنسیت نشون میده؟ یا بهتره بمونم تا ۱۸ هفته؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من ۳۲ هفتا هسم جفت گرید۳ ینی زایمان زودرس میشه تا چهل هفته میتونه خونرسانی کنه ؟؟؟؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۳ماهه اقدام به باداری کردم یه شب درمیون هم نزدیکی میکنیم چرا باردار نمیشم یه پسر دارم و دربارداری اولم بعد یک ماه حامله شدم یه سالم از آمپول ضد بارداری استفاده کردم و یک سال وهشت ماه از آخرین تزریقم میگزره پریودم منظم شده ممنون میشم راهنماییم کنید سونو وآزمایش دادم همه چی خوب بود ده ماه پیش ازمایش و سونو دادم که فقط دکتر گفت رحمم کمی نازک شده نمیدونم ۴ میلی همچین چیزایی واین که بخوام دوقلو باردار بشم چه کنم
- بارداری
میشه یه دکتر خوب تو کرج معرفی کنین بره مراقبت بارداری؟
- جواب ازمایش
سلام جواب ازمایش غربال گری دومم که در هفته ۱۸ انجام دادم calculated :slos <1:100 اینو داخل کارت ویزیتم نوشتین الان این چیه خطرناکه
- کیست مغز در جنین
سلام خسته نباید وقتتون بخیر ببخشید من هفته هجده بارداری برای غربال گری انومالی رفتم کیست در مغز جنین نشون داده خیلی هم نگرانم برای سلامتی جنین ینی راه حلی نیست
- ویتامینA در بارداری
سلام.وقتتون بخیر من۵شهریور اولین روز آخرین پریودم بود ۱مهر باید پریود میشدم ک نشدم و بعد فهمیدم باردارم من۴مهریک قرص ویتامین A 25000 خوردم و ۴روز بعد هم یه قرص دیگه من نمیدونستم باردارم و نمیدونستم این قرص ااانقدر خطرداره برای جنین ۱۲مهر ک دکتر رفتم سونو انجام دادن ساک حاملگی دیده نشد و گفت دیواره رحم ضخیم فقط دکتر گفت احتمالقاح دیرصورت گرفته و هفته ات کمه حالا نمیدونم اون دوتا قرص تاثیر داشتن خییییلی ناراحتم دارم میمیرم از ناراحتی😭😭😭 نظر شما چیه؟ چکارکنم؟ دکترخاصی برم؟داروی خاصی باید بخورم؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید


